Zadnje novice

Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Creed » Pe Okt 22, 2010 7:47 am

Tocno tako...salotejp ne bo zdrzal niti en dan. Menjaj cev! Je pa zanimivo da sedaj ko si omenil da ti vmes malo "cukne" pri 3000rpm...enako se meni zgodi pri zamasenem EGRju. Sepravi je lahko se kaj z LMMjem?

LP
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a peo » Pe Okt 22, 2010 9:27 am

ja ja, seveda bom cev menjal. To sem sedaj samo začasno rešil. Vprašal sem samo če je kaka varianta cenejša, če ni, bom pač nabavil original.
alfica ima prevoženih 140k km.
A če je samo egr ventil zamašaen, tudi javi napako na main displayu? Kje je egr ventill ter kako se ga očisti. slišal sem tudi da se ga da blindirati. Koliko stane nov egr ventil?
kaj pa resetiranje računalnika, ve kdo postopek, če se sploh da to nardit sam doma seveda?
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

OdgovorNapisal/-a coolbits » Pe Okt 22, 2010 12:34 pm

EGR ventil brez skrbi blindiraš pri tvoji mašini.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=14505

Glede napake, ta bi morala zginit ko odpraviš puščanje in EGR... ali če je še kaj drugega... bo pa ostala vpisana v računalniku in ti jo bojo brisali na servisu ali pa nekdo ki ima diagnostični kabel in program.
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
 
Prispevkov: 737
Pridružen: Če Jul 22, 2010 8:53 am
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a peo » Pe Okt 22, 2010 4:29 pm

ravnokar razdrl egr ventil, in je videti kot nov. so ga očitno morali pred kratkim menjat, saj je komajda obarvan v črno. Potem sem razdrl od egr ventila dol še tist elektronski del zadaj (ki ga krmili) da sem ugotovil, če se egr ventil normalno premika v ohišju, kar tudi se. torej mehansko egr ventil je ok. kar bi lahko nagajalo je samo elektronski del egr-ja...je ta elektronski del egr-ja tudi pogosta napaka da crkne? ker kot sem rekel, mehansko egr deluje povsem bp!
počasi mi zmanjkuje idej...ker če je egr ok, cev sedaj tudi ne pušča...potem je lahko samo še LMM senzor šel po gobe. ali je mogoče še kakšna druga standardna napaka?
Kot sem že povedal, vkolikor LMM odklopim, se avto na mestu v leru hitreje zažene v obrate, med vožnjo pa je manj poskočen. Vkolikor je vklopljen LMM, pa na mestu več časa rabi da pride na obrate, med vožnjo pa je bolj poskočen.
ej alfa alfa ;(
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

OdgovorNapisal/-a Alfa33 » Pe Okt 22, 2010 4:55 pm

Jaz bi najprej cev menjal, potem bi pa naprej ugotavljal, kaj je narobe :|
Slika
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: Če Sep 25, 2003 11:30 am
Kraj: Ljubljana-Vič

OdgovorNapisal/-a spartan » Pe Okt 22, 2010 5:43 pm

Tako je. Prvo je potrebno menjati počeno cev.
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 1:41 am
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a peo » Pe Okt 22, 2010 6:20 pm

naročena, ko jo zamenjam, poročam dalje
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

Izguba moči - AR 156, 1.9 JTD

OdgovorNapisal/-a Vogrin » Sr Jun 06, 2012 10:05 pm

Imam sledeče težave z avtomobilom....Alfa Romeo 156 1.9JTD 105km 2000 letnik..... kadar pohodim plin do konca avto za 2 sekundi vleče nato izgubi za 1 sekundo moč, potem spet potegne potem spet izgubi in tako dalje....ali je imel ze gdo podobne težave??

lp.
Vogrin
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr Jun 06, 2012 9:58 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Sr Jun 06, 2012 10:29 pm

Pomojem maš težave z wastegateom na turbini. Ker je to še stare sorte motor nima elektronskega nadzora nad turbino... zdej, al ti kje pušča gumijasta cevka ki gre na wastegate, ali pa je wastegate zapacan in šteka.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9596
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

....

OdgovorNapisal/-a Vogrin » To Jun 12, 2012 7:38 pm

Ali je možno zato, ker imam zlomljeno ohišje od filtra ?? in mi ne dihta ampak je samo nataknjeno na pokrov ??
Vogrin
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr Jun 06, 2012 9:58 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Jun 12, 2012 8:41 pm

Če ti vleče zrak mimo filtra, ti pol to na kratki rok uniči merilec pretoka zraka... to pa potem za seboj potegne miljon stvari.

Ampak za kakšno natančno analizo problema ni druge kot priklop na računalnik in testna vožnja, da se vidi kaj se dogaja.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9596
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Scremer » To Jun 12, 2012 9:55 pm

TribesMan, a na star 1.6 TS, CF2, motor se tudi lahko priklopiš z računalnikom in pogledaš kaj ga daje?

Oz. bolj konkretno me zanima če se, da preko računalnika diagnosticirat ali je problem v MAFu ali v lambda sondi. Ne gre ravno najbolje. Tudi v obrate se ne vrti prav pretirano živahno. Vsake kvatre, ponavadi, ko ravno začnem vožnjo in se na prvem križišču, po 500 metrih, zaustavim, precej padejo obrati in jih potem računalnik nastavlja. Loputa je bila očiščena in od takrat obrati ne divjajo več kadar je v prostem teku. Razen v zgoraj opisanem primeru.

Če zanemarim slabše gume, ne ravno zanesljiv GPS in moje neznanje, avta nikakor ne morem spravit pod 12,5 sekunde do 100km. Rezervoar skorajda prazen, avto brez navlake po prtljažniku in sedežih ter mojih 75 kg. Pomojem, da bi moral kljub vsemu iti malo bolje. Še posebej ker naj bi po tovarniških podatki do 100km/h prišel v 10.5 sekundah.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Jun 12, 2012 10:12 pm

Nekaj lahko, samo nimam glih kakih bogatih izkušenj z bencinarji... vprašanje kolk ti bom lahko pomagal...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9596
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Jun 13, 2012 7:13 am

Scremer napisal/-a:TribesMan, a na star 1.6 TS, CF2, motor se tudi lahko priklopiš z računalnikom in pogledaš kaj ga daje?

Oz. bolj konkretno me zanima če se, da preko računalnika diagnosticirat ali je problem v MAFu ali v lambda sondi. Ne gre ravno najbolje. Tudi v obrate se ne vrti prav pretirano živahno. Vsake kvatre, ponavadi, ko ravno začnem vožnjo in se na prvem križišču, po 500 metrih, zaustavim, precej padejo obrati in jih potem računalnik nastavlja. Loputa je bila očiščena in od takrat obrati ne divjajo več kadar je v prostem teku. Razen v zgoraj opisanem primeru.

Če zanemarim slabše gume, ne ravno zanesljiv GPS in moje neznanje, avta nikakor ne morem spravit pod 12,5 sekunde do 100km. Rezervoar skorajda prazen, avto brez navlake po prtljažniku in sedežih ter mojih 75 kg. Pomojem, da bi moral kljub vsemu iti malo bolje. Še posebej ker naj bi po tovarniških podatki do 100km/h prišel v 10.5 sekundah.

Preglej cevi za zrak, mogoče je kje kakšna luknja, ki se je na prvi pogled sploh ne vidi. Sem imel popolnoma identične simptome, zraven pa še porabo 10+ litrov.

To ti bo kaj mogoče v pomoč:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=17670 Proti koncu imaš napisano kaj več o tem

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 226#284226 MAF problemi

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... sc&start=0 MAF problemi

Drugače pa sam priklop ti pomaga toliko, v kolikor imaš referenčne podatke, se pravi, da veš kakšne vrednosti morajo biti pri dobrem delovanju. V workshop manualih imaš nekaj o tem, a je potrebno vse preiskati, so pa gotovo tam vse številke notri (kakšne vrednosti so optimalne in kakšne, ko je določena stvar pokvarjena).

Jaz bi najprej vse cevi razstavil, očistil MAF in notranjost cevi, očistil oddušek za oljne hlape (mogoče je zabasan), pregledal, če je kje kakšna luknja in jo popravil, resetiral ECU (postopek tukaj: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=25220) in nato poskusil če je kaj bolje. Vse skupaj te pride cca. 10€ (sprej za čiščenje MAFa in kakšen silikon za popravilo cevi, priporočam kavčuk, ki se še najbolje odnese) in malo živcev, če boš delal sam. Če pa je problem lambda, pa jo še zmeraj lahko zamenjate, poleg tega imaš ostale stvari potem očiščene in porihtane.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11640
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a Scremer » Sr Jun 13, 2012 11:01 am

alfa_samec napisal/-a:
Scremer napisal/-a:TribesMan, a na star 1.6 TS, CF2, motor se tudi lahko priklopiš z računalnikom in pogledaš kaj ga daje?

Oz. bolj konkretno me zanima če se, da preko računalnika diagnosticirat ali je problem v MAFu ali v lambda sondi. Ne gre ravno najbolje. Tudi v obrate se ne vrti prav pretirano živahno. Vsake kvatre, ponavadi, ko ravno začnem vožnjo in se na prvem križišču, po 500 metrih, zaustavim, precej padejo obrati in jih potem računalnik nastavlja. Loputa je bila očiščena in od takrat obrati ne divjajo več kadar je v prostem teku. Razen v zgoraj opisanem primeru.

Če zanemarim slabše gume, ne ravno zanesljiv GPS in moje neznanje, avta nikakor ne morem spravit pod 12,5 sekunde do 100km. Rezervoar skorajda prazen, avto brez navlake po prtljažniku in sedežih ter mojih 75 kg. Pomojem, da bi moral kljub vsemu iti malo bolje. Še posebej ker naj bi po tovarniških podatki do 100km/h prišel v 10.5 sekundah.

Preglej cevi za zrak, mogoče je kje kakšna luknja, ki se je na prvi pogled sploh ne vidi. Sem imel popolnoma identične simptome, zraven pa še porabo 10+ litrov.

To ti bo kaj mogoče v pomoč:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=17670 Proti koncu imaš napisano kaj več o tem

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 226#284226 MAF problemi

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... sc&start=0 MAF problemi

Drugače pa sam priklop ti pomaga toliko, v kolikor imaš referenčne podatke, se pravi, da veš kakšne vrednosti morajo biti pri dobrem delovanju. V workshop manualih imaš nekaj o tem, a je potrebno vse preiskati, so pa gotovo tam vse številke notri (kakšne vrednosti so optimalne in kakšne, ko je določena stvar pokvarjena).

Jaz bi najprej vse cevi razstavil, očistil MAF in notranjost cevi, očistil oddušek za oljne hlape (mogoče je zabasan), pregledal, če je kje kakšna luknja in jo popravil, resetiral ECU (postopek tukaj: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=25220) in nato poskusil če je kaj bolje. Vse skupaj te pride cca. 10€ (sprej za čiščenje MAFa in kakšen silikon za popravilo cevi, priporočam kavčuk, ki se še najbolje odnese) in malo živcev, če boš delal sam. Če pa je problem lambda, pa jo še zmeraj lahko zamenjate, poleg tega imaš ostale stvari potem očiščene in porihtane.


alfa_samec hvala za izčrpen odgovor. =D> MAF imam namen še očistit. Spotoma bom znova pregledal cevi. Oddušek sem pozabil preverit, tako da naredim tudi to. Še enkrat bom preletel teme, ki si jih polinkal, da vidim če sem kaj spregledal.

Če se bo TribesMan strinjal, se bo avto vseeno priklopil na računalnik, da vidim če je shranjena kakšna napaka.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR159
 
Prispevkov: 1665
Pridružen: To Apr 05, 2005 8:43 pm
Kraj: Kransterdam

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov