Tocno tako...salotejp ne bo zdrzal niti en dan. Menjaj cev! Je pa zanimivo da sedaj ko si omenil da ti vmes malo "cukne" pri 3000rpm...enako se meni zgodi pri zamasenem EGRju. Sepravi je lahko se kaj z LMMjem?
LP
Moderator: Tehnika moderatorji
Preglej cevi za zrak, mogoče je kje kakšna luknja, ki se je na prvi pogled sploh ne vidi. Sem imel popolnoma identične simptome, zraven pa še porabo 10+ litrov.Scremer napisal/-a:TribesMan, a na star 1.6 TS, CF2, motor se tudi lahko priklopiš z računalnikom in pogledaš kaj ga daje?
Oz. bolj konkretno me zanima če se, da preko računalnika diagnosticirat ali je problem v MAFu ali v lambda sondi. Ne gre ravno najbolje. Tudi v obrate se ne vrti prav pretirano živahno. Vsake kvatre, ponavadi, ko ravno začnem vožnjo in se na prvem križišču, po 500 metrih, zaustavim, precej padejo obrati in jih potem računalnik nastavlja. Loputa je bila očiščena in od takrat obrati ne divjajo več kadar je v prostem teku. Razen v zgoraj opisanem primeru.
Če zanemarim slabše gume, ne ravno zanesljiv GPS in moje neznanje, avta nikakor ne morem spravit pod 12,5 sekunde do 100km. Rezervoar skorajda prazen, avto brez navlake po prtljažniku in sedežih ter mojih 75 kg. Pomojem, da bi moral kljub vsemu iti malo bolje. Še posebej ker naj bi po tovarniških podatki do 100km/h prišel v 10.5 sekundah.
alfa_samec hvala za izčrpen odgovor. MAF imam namen še očistit. Spotoma bom znova pregledal cevi. Oddušek sem pozabil preverit, tako da naredim tudi to. Še enkrat bom preletel teme, ki si jih polinkal, da vidim če sem kaj spregledal.alfa_samec napisal/-a:Preglej cevi za zrak, mogoče je kje kakšna luknja, ki se je na prvi pogled sploh ne vidi. Sem imel popolnoma identične simptome, zraven pa še porabo 10+ litrov.Scremer napisal/-a:TribesMan, a na star 1.6 TS, CF2, motor se tudi lahko priklopiš z računalnikom in pogledaš kaj ga daje?
Oz. bolj konkretno me zanima če se, da preko računalnika diagnosticirat ali je problem v MAFu ali v lambda sondi. Ne gre ravno najbolje. Tudi v obrate se ne vrti prav pretirano živahno. Vsake kvatre, ponavadi, ko ravno začnem vožnjo in se na prvem križišču, po 500 metrih, zaustavim, precej padejo obrati in jih potem računalnik nastavlja. Loputa je bila očiščena in od takrat obrati ne divjajo več kadar je v prostem teku. Razen v zgoraj opisanem primeru.
Če zanemarim slabše gume, ne ravno zanesljiv GPS in moje neznanje, avta nikakor ne morem spravit pod 12,5 sekunde do 100km. Rezervoar skorajda prazen, avto brez navlake po prtljažniku in sedežih ter mojih 75 kg. Pomojem, da bi moral kljub vsemu iti malo bolje. Še posebej ker naj bi po tovarniških podatki do 100km/h prišel v 10.5 sekundah.
To ti bo kaj mogoče v pomoč:
viewtopic.php?t=17670 Proti koncu imaš napisano kaj več o tem
viewtopic.php?p=284226#284226 MAF problemi
viewtopic.php?t=21198&postdays=0&postorder=asc&start=0 MAF problemi
Drugače pa sam priklop ti pomaga toliko, v kolikor imaš referenčne podatke, se pravi, da veš kakšne vrednosti morajo biti pri dobrem delovanju. V workshop manualih imaš nekaj o tem, a je potrebno vse preiskati, so pa gotovo tam vse številke notri (kakšne vrednosti so optimalne in kakšne, ko je določena stvar pokvarjena).
Jaz bi najprej vse cevi razstavil, očistil MAF in notranjost cevi, očistil oddušek za oljne hlape (mogoče je zabasan), pregledal, če je kje kakšna luknja in jo popravil, resetiral ECU (postopek tukaj: viewtopic.php?t=25220) in nato poskusil če je kaj bolje. Vse skupaj te pride cca. 10€ (sprej za čiščenje MAFa in kakšen silikon za popravilo cevi, priporočam kavčuk, ki se še najbolje odnese) in malo živcev, če boš delal sam. Če pa je problem lambda, pa jo še zmeraj lahko zamenjate, poleg tega imaš ostale stvari potem očiščene in porihtane.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov