Zadnje novice

DIY: Menjava prednjih zavor - AR 156

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

DIY: Menjava prednjih zavor - AR 156

OdgovorNapisal/-a alfasan » Po Nov 05, 2012 10:07 am

zdravo
ker že nekaj časa kar nekaj spračujem na temu forumu in mi nekateri nesebično in potrpežljivo odgovarjate vam tudi jaz vračam nekaj koristnega.
torej kaj:
ker je bila moja alfa nevozna zaradi totalno iztrošenih prednjih zavor sem jih moral menjati sam.
moje edno strokovno znanje je strojništvo in mehanizacija s faksa.
seveda sem vse tudi dokumentiral in zdaj prilagam.
Če sem delal kaj narobe me ne kregat, kot pravim, delal sem prvič. in danes se lepo vozim z novimi bremzami, ki delujejo.
Fak, naj mi kdo razloži kako tele jpgje gor nalimam.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 4:27 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Po Nov 05, 2012 10:23 am

Opisano je v temi Kako prilepiti slike, v vsakem primeru pa je potrebno slike najprej naložiti nekam na internet najlažje na eno od za to namenjenih shramb kot sta shrani.si ali file.si.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

OdgovorNapisal/-a alfasan » Po Nov 05, 2012 3:31 pm

no v glavne mrazturam
lotimo se tako, da volan namotamo v tisto stran, na kateri menjavamo bremze zgornja slika
potem s ključom 17 odtegnemo vijake

in potem dvignemo avto

Slika

ko je avto varno dvignjen do konca odšraufamo vijake in snamemo kolo

Slika

potem si prppravimo orodje:
imbus št. ne vem, za odšraufat zavorno čeljust
šmergl papir
cvingo
19 gadore ključ s podaljškom (vzvod)
bakreno mast
šmer žajfo za roke.

Slika

najprej odšraufamo nosilce zavornih ploščic z imbus ključem in snamemo zavorne ploščice in disk, ki gre brez problema dol, ker je tolk znucan.
Slika
nato moramo fino pošmirglat pesto in zavorno čeljust
Slika
potem moramo z 19 gadorami odšraufat še zavorno čeljust, drugače novega diska n emoramo spraviti gor.
in vse skupaj namažemoi z bakreno mastjo
Slika
nato privijačimo zavorni disk, privijačimo zavorno čeljust, vstavimo zavorne obloge in zašraufamo nosilec zavornih oblog.
Slika
potem damo nazaj kolo zašraufamo, spustimo avto, zategnemo vijake, gremo umit roke in sprobat avto. aja pa pazimo, da ni kar naenkrat preveč zavornega olja.
za totalnega idiota cca. 3 ure dela
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 4:27 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Po Nov 05, 2012 3:42 pm

Brisal sem ti neuspele poskuse lepljenja slik.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11683
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a Alan » Po Nov 05, 2012 4:54 pm

Bi samo dodal da je bakrena mast potrebna samo na drsni površini čeljusti in ploščic na obeh drsnih vijakih in za diskom mogoče. Ni potrebe celo čeljust mazat.
Pa še opozorilo vsem da se pred prvo vožnjo najprej napumpa pedal zavore, da ne bo presenečenja pri prvem zaviranju na cesti :mrgreen:
(pri menjavi smo razmaknili ploščice/stisnili batek in včasih je pač potrebno parkrat pritisniti pedal da pridejo ploščice ob disk)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4387
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

OdgovorNapisal/-a folc » Po Nov 05, 2012 7:35 pm

jaz pa bi vprašal zakaj je potrebno dati ravno bakreno mast .. kaj s tem pridobimo razn tega da preprečimo možnost blokade in da je temperaturno odporna ... še kakšna lastnost? namen?
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching :D
folc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR 156 SW 1,9 JTDm 110kW 150KM l'05
 
Prispevkov: 1356
Pridružen: Ne Jul 01, 2012 5:32 pm
Kraj: Nekje med NG in Tolminom :)

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » Po Nov 05, 2012 7:45 pm

a temperaturna obstojnost ni dovolj? :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a folc » Po Nov 05, 2012 7:51 pm

je ampak bil sem v dvomih in sem menil da je še kakšen razlog :D
jaz osebno uporabljam (vsaj do sedaj) grafitno mast zato sem pa povprašal
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching :D
folc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: AR 156 SW 1,9 JTDm 110kW 150KM l'05
 
Prispevkov: 1356
Pridružen: Ne Jul 01, 2012 5:32 pm
Kraj: Nekje med NG in Tolminom :)

OdgovorNapisal/-a bvogri » Po Nov 05, 2012 10:21 pm

A tud vodila mažete z bakreno mastjo??? Jz jih s silikonsko za zavore... Pa še mal po površini kjer ploščica nasede na čeljust in stvar rešena..

Ne razumem pa zakaj točno bi mazal pesto ko menjaš disk, da o nosilcih čeljusti nebi :D

Dober prispevk...Jz bi še dodal da če slučajno matica od ''lajtnge'' ne gre s čeljusti jo je dobr pošteno segret pa je ponavadi na izi dol
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 5:40 pm

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » To Nov 06, 2012 12:10 am

zakaj bi lajtngo dol jemal?

s silikonsko mastjo se ponavad batke maže, ker je tam tesnilo in je v stiku z zavornim oljem.

z bakreno pa vodila ker je bol temp. obstojna.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » To Nov 06, 2012 12:36 am

bakrena mast(temp obstojna)

tako vodila kot nalezne povrsine ploscic(cviljenje) seveda potrebno ocistit nalezne povrsine

keramicna mast tudi pride v postev:)


me veseli da si zrihtal, samo podstopit se je treba:))


PS: z mastjo ni treba pretiravat, ker lahko skoduje, ce pride med disk in zavorno ploscico :)

no jaz se dikse obrisem z razredcilom(ker so naoljeni) in zbrusim , da so cisti in malo hrapavi:)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Nov 06, 2012 8:38 am

Se kar odsvetuje uporaba bakrene masti pri zavorah.

Upizdi po miški
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5734
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » To Nov 06, 2012 9:31 am

razlog?
Ker če en reče da se ne sme uporabljat, ki zraven še prodaja namensko mast mu neverjamem lih če ne razloži...

Itak pa po celmu svetu to mažejo gor, in jz nism mel še nobenih problemov s to mastjo :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Nov 06, 2012 10:04 am

Meni je tudi to smešno. Ne smeš je mazat, imamo mi svojo zadevo. Zakaj pa je ne smeš mazat, če je temu namenjena? Zato ker imamo mi svojo mažo. Aaaa ... :roll:
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11683
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » To Nov 06, 2012 10:49 am

bakrena je za temperaturne in večje tlačne obremenitve... Točn to kot se pri zavorah rab... Tak de ja...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Kraj: Žiri

Naslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost