alfa 147 in EuroNCAP

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

GT
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: Ne Nov 09, 2003 8:19 pm

je alfa 147 sploh varen avto če je na testnih trčenjih EuroNCAP dosegla pičli dve zvezdici od petih?
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Pri trčenjih se je odrezala zelo porazno, sploh v primerjavi s francoskimi avtomobili, ki kar vsi po vrsti dobivajo 5 zvezdic. Alfa gre zgleda bol na izgled kakor varnost. tuki bi se ras lahko bolj potrudili.
GT
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: Ne Nov 09, 2003 8:19 pm

možno če bi dosegla kakšno zvezdico več bi mogoče prodaja bila boljša. nikol se ne ve.

lahk da so pri novih modelih malo napredovali, bo reba malo počakati.

ja renault je eden izmed najbolj varnih vozil.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Tri zvezdice od petih. Pa še to zaradi tega, ker ji je počil A stebriček, drugače bi jih imela 4. Zakaj pa ji je počil stebriček pa pitaj boga, najverjetneje, če bi naredili več testov, sigurno ne bi vsem. Je pa zanimivo, da ima BMW 3 pred pomladitvijo 2 zvezdici, sedaj pa jih je dosegel 4,skoraj 5, pa niso nič spremenili v konstrukciji avtomobila. #-o
GT
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: Ne Nov 09, 2003 8:19 pm

ja kak pa veš da ni prišlo do sprememb? lahk da so sam so neopazne mogoče jih je malo vest bremenila zaradi tega testa pa so mogoče materiale malo menjali pa mogoče še kaj so, so pa verjetno zračnih blazin več nafilali?

glede alfe pa je tak: lahk da so naleteli na kakšno slabo ker ni vsaka konstrukcija enaka ( odvisno od materiala mislim lahk de je glih na stebričku blo kaj). sam vseeno če gledaš so si malo s tem ogled pokvarle pa je 100% kakšen kupec ni kupil zarad NCap-a. :| pa bo že saj se svet zarad tega še ne bo podl :mrgreen:
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Euro NCAP:

Euro NCAP allowed BMW to retest the 3-series after it improved side impact protection and attended to a door latch release problem. Even so, the car only just did well enough to merit a four-star rating. The driver risked chest injury in the frontal impact, and protection for his legs was mediocre. In the side impact, he risked abdominal injury. Finally, protection for pedestrians was also disappointing.

Tak da so bavarci kar nekaj spremenili!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ne vem? Moj sosed dela v BMWu in je rekel, da niso nič bistvenega spremenili. Ne grem pa roke v ogenj tišat.
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

A je kdo od vas kupil alfo, ker je varna :lol: :lol:
Jest sigurn ne :D . Vsaj ne za karambol. Kaj ti pomaga, če je avto v karambolu varen, če pa sma sili k temu. :wink:
Men je kul, ker je 'bolje sprečiti, nego lečiti'.
ciao.
PS Aja, pa kdo je kupu ferarija, pa porša, pa korveto, pa mx-3, pa rx-7, pa maseratija, pa jaguarja, pa še celo mercedesa (še lady d se je v njem ubila)...
let me fly
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

jst sm se z mehanikom pogovarju res da je bilo leta 92 kle nekje mi je reku da se je z alfo ubil samo 1 človek v zadnjih 15 letih do sedaj pe nevem
Uporabniški avatar
smolko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 594
Pridružen: Po Jul 07, 2003 2:20 pm
Kraj: Radovljica
Kontakt:

Zadnjič sem nekje bral, da so ti crach testi bolj ali manj natega, saj avto prilagodijo samo za crash test, na cesti se pa zadeva pokaže v čisto drugi luči, saj se verjetno res malo avtov zaleti točno na tisto mesto kot na crash testu, pa tudi to mi je malo čudno če ma avto , ki ima 1500Kg samo 2 zvezdici in se zaleti v avto z 800Kg in ima lahko 5 zvedic, ne vem no od katerega bi več ostalo :?:
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

ja to maš res
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

zakoni fizike so jasni. Dolžina in teža :wink:
let me fly
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

So na švedskem zaleteli Laguno 5* in SAAB-a 9-5 (notri lutke, v gibanje so ju poslali s katapultom, na pravi cesti)! V laguni vsi mrtvi, v saabu vsi obtolčeni, brez poškodb in zlomov!

S katapultom pa zato, da se vse dogaja nenadzorovano, kot v pravi nesreči!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Pa je laguna bolj varna po NCAP testih! HAHAHAHA :lol:
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Damijan v pakistanu pa so zaleteli tank M76 in fiat panda, frontalno, oba na raketni pogon, da bi blo čist realno.
Vsi potniki v tanku mrtvi, tako jih je stisnilo,...

To je moj način, da ti povem, da ti NE verjamem, dokler ne podaš vsaj kake internetne povezave.

Je pa tako s temi testi. Kje je več energije, ko se 800 ali 1600 kilogramov težak avto zaleti v praktično nepremični zid? Zato je zelo verjetno, da se bo voznik S600 bolje odrezal kot voznik Megana ob trgu enega z drugim. Ne pa tudi, če se zaleti v dovolj debel zid. (Lady Di?)

So pa za uspešen test potrebni tudi drugi sistemi in ne sama togost karoserije (ostra plastika,nepomična pedala, pasivna varnost,...), kar pa je trenutno, roko na srce najlepše uspelo urediti prav renaultu.


In ni pogoj dolžina, da te nebi zmučkalo. Če imaš 6 metrov dolg sprednji del avtomobila si v riti, če ti zlomi A stebriček in prepogne dno. Važna je zadostna togost, vendar ne prevelika.
Odgovori
  • Informacija