alfa_samec napisal/-a:Z rdečo obkroženo in s puščico označeno:
Isti so zadaj, le da so skriti nekje v kabini.
Drugače pa je sam senzor pri kolesu, je pa verjetno vijak prijel in ne bo šel zlahka ali sploh odvit, zato ga bo potrebno vzet ven na alternativen način.
Najlepša hvala Mogoče bo zadaj malce zajebancije prej da poiščem
hmmmm danes pregledal ampak teh ki si označil ni nikjher oz nevem kje naj iščem niso kod si jih označil ti zj pa nevem več Evo še moja slika ki je drugačna jih kje vidiš jaz sem našel samo varovalke ki je tudi za ABS 60A
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
No vidiš, tukaj tiči problem . En je porezal vse skupaj in vrgel proč. Konektorja morata biti točno tam kjer je označil alfa_samec. Zadaj sta pa v prtljažniku pod bočnima tapetama.
Razen če je to kakšna verzija brez ABSa. Vem, da so bili modeli brez klime, ampak brez ABSa pa še nisem videl/slišal.
Recimo slika moje alfice z rumenima konektorjema...
Dvomim, da je bila 156 brez ABS-a. Saj ni tolk težko sledit kablu od kolesa do konektorja ... Mogoče so kje drugje pod kakšno plastiko ... Če bi bili kabli prerezani, bi ABS lučka svetila cel čas, ne samo občasno pri vrtenju v prazno.
alfa_samec napisal/-a:Dvomim, da je bila 156 brez ABS-a. Saj ni tolk težko sledit kablu od kolesa do konektorja ... Mogoče so kje drugje pod kakšno plastiko ... Če bi bili kabli prerezani, bi ABS lučka svetila cel čas, ne samo občasno pri vrtenju v prazno.
Ok nisem jih našel , ne takšnih kod so tuki ne na isti poziciji.
Mogoče so pod plastiko pri brisalcih nevem pa zakaj jih ni na tem mestu :S sem pa malce pomrdal neke druge kable pa je lučka ugasnila in ABS tudi deluje normalno testirano
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Scremer napisal/-a:Povsem možno je, da so kabli direktno štukani in zato ni videt več teh konektorjev. Drugače si pač ne znam tega razložit.
Ampak to bi ob menjavi senzorja pomenilo, da je potrebno razdret celotno pot do ABS centrale do kabine in še znotraj, kar je noro. Nekje se sigurno priklopijo.
Scremer napisal/-a:Povsem možno je, da so kabli direktno štukani in zato ni videt več teh konektorjev. Drugače si pač ne znam tega razložit.
Ampak to bi ob menjavi senzorja pomenilo, da je potrebno razdret celotno pot do ABS centrale do kabine in še znotraj, kar je noro. Nekje se sigurno priklopijo.
Nevem več , zgleda bo treba to naredit saj se mi je danes s5 prižgala ampak ABS dela brez napake jaoooo zanima me če je kak problem za tehnični pregled če gori lučka ABS
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
alfa_samec napisal/-a:Načeloma je to padec, ampak ...
Hmmmmmm zanimiv komplicirajo tudi za to , sicer je prav da deluje ampak meni deluje lučka pa gori , pomojem je nekakšen stik sam sedaj ni gorela cela 2 dni jaooooo Alfa Alfa
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev