Q_4 napisal/-a:Gre gre !! Samo rabiš stanovanjski kredit na 15 let
Lahko je tudi kak od konektorjev hin al pa kakšna svinarija okoli tipala. Na tvojem mestu bi vsakega posebej odklopil, malce pogledal če je kaj oksidiral, spucal, našprical kontakt sprej in šel na test. Če ni okej bi mal pogledal po kolesih in očistil tipala. Če tud to ni pol pa menjat. Mogoče rečunalnik pokaže kater bi lahko bil hin. To bo Tribes zagotovo vedel.
Če se pa na računalniku tega ne vidi, potem bi pa verjetno dobil rabljen senzor in bi sistematično vsak kolo sprobal.
Prednje ni problem odklopit, ker so pod havbo, ampak zadnji so verjetno kje pod sedeži zadaj ali pa pod plastiko od sedeža. Enostavneje in bolj učinkovito je da se avto priklopi - dela je 1 minuta.
alfa_samec napisal/-a:Prednje ni problem odklopit, ker so pod havbo, ampak zadnji so verjetno kje pod sedeži zadaj ali pa pod plastiko od sedeža. Enostavneje in bolj učinkovito je da se avto priklopi - dela je 1 minuta.
Itak bo potrebno nedelujočega zamenjati.
Če se vidi na računalniku se popolnoma strinjam. Ampak ni nujno da so hin, lahko je samo slab konektor. Prednji so pod havbo, zadnji pa po bočno tapeto v prtljažniku. Ni nek gušt pri do njih je pa vsekakor bolj elegantno ugotovit preko računalnika.
alfa_samec napisal/-a:Prednje ni problem odklopit, ker so pod havbo, ampak zadnji so verjetno kje pod sedeži zadaj ali pa pod plastiko od sedeža. Enostavneje in bolj učinkovito je da se avto priklopi - dela je 1 minuta.
Itak bo potrebno nedelujočega zamenjati.
Če se vidi na računalniku se popolnoma strinjam. Ampak ni nujno da so hin, lahko je samo slab konektor. Prednji so pod havbo, zadnji pa po bočno tapeto v prtljažniku. Ni nek gušt pri do njih je pa vsekakor bolj elegantno ugotovit preko računalnika.
Hmmmmm mogoče se bo slišalo bedno ampak kako pa zgleda to čudo???? Verjetno je dobro vedeti da vsaj malce veš kaj iščeš. Namreč z ABS om še nisem imel nekega dela tako da ja ,.... Hvala za odgovore
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Drugače pa je sam senzor pri kolesu, je pa verjetno vijak prijel in ne bo šel zlahka ali sploh odvit, zato ga bo potrebno vzet ven na alternativen način.
ni nujno da lučka ugasne po ponovnem vžigu avtomobila, meni se je prizgala ker sm kr hudo kopu v hrib ko nisem prišel domou sem avto potem ene 5x ugasnil in vžgal vendar je še kar gorela, naslednji dan zjutraj ko sem hotel it v sluzbo vzgem avto je se vedno gorela ABS lučka, sem mislil da je senzor kriv vendar se mi je nato po prvem malo bolj močnem pritisku na zavora lucka ugasnila in abs je potem normalno deloval.
alfa_samec napisal/-a:Z rdečo obkroženo in s puščico označeno:
Isti so zadaj, le da so skriti nekje v kabini.
Drugače pa je sam senzor pri kolesu, je pa verjetno vijak prijel in ne bo šel zlahka ali sploh odvit, zato ga bo potrebno vzet ven na alternativen način.
Najlepša hvala Mogoče bo zadaj malce zajebancije prej da poiščem
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
jaz imam isti problem, s tem da meni abs ne deluje, občasno dela (ampak preveč), večino časa ne. tudi jaz sem kopau po snegu, danes sem pa ugotovil da je v prednjem levem kolesu pretrgalo žico ki gre do konektorja na zavorno čeljust. vsaj mislim da je to senzor za abs, imam prav??
Senzor? Ni senzorja, v zavorni ploščici je kovinski del in ko pride do stika, zasveti lučka na armaturki za obrabljene ploščice - to je vse. Nima pa to nič veze z ABS sistemom. Veliko "mehanikov" pa te žičke poreže stran, ne vprašaj pa zakaj ...
ABS napaka ima ABS rdečo lučko, za zavorne ploščice pa je simbol oklepaja s klicajem ...