ABS: Lučka

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Da ne bomo potem ugotovil, da ta lučka lahko pomeni še kaj drugega.

Alfa_samec, se strinjam s stabo da je to noro, ampak pomojem, da so imel težave z lučko in so zadevo poskušal rešit tako, da so iz enačbe izključil konektorje (slabe stike v konektorjih). Lepo porežeš pred in za konektorjem, direktno povežeš žice in čao.

Isto vsi počnemo pri airbag lučki in direktnim vezanjem kablov pod sedeži. Če hočeš potem spravit sedež iz avta moraš odrezat kabel. Isto je potem pri ABSu. Če hočeš zamenjat senzor, moraš potem bodisi cel avto razkopat in potegnit ven kabel ali pa odrezat. Vsi razmišljajo o trenutnem problemu, bolj malo pa jih razmišlja kako bo potem nekdo za njimi reševal nek drug problem.
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Ali pa z zobmi pretrgaš izolacijo, zeleni volk ti je že žico prežrl, stakneš skupi pa poviješ z mikroporjem. Meni je en mesec pa 1500 kilometrov od doma super funkcioniralo, potem sem pa le do servisa prišel. 8)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ta lučka seveda pomeni več stvari, ki so zajete pod napako ABS sistema: torej vsi 4-je konektorji in pa seveda sama centrala ter vse električno povezano s tem, tudi varovalke.
so zadevo poskušal rešit tako, da so iz enačbe izključil konektorje (slabe stike v konektorjih). Lepo porežeš pred in za konektorjem, direktno povežeš žice in čao.
Tudi to je možno, seveda. Tako so zadevo naredili pri moji GTV in je čez nekaj časa prišla vlaga noter, pa je sistem v celoti odpovedal. Sledil je seveda nakup novega senzorja ... Je pa zanimivo, da so prerezali kable pred konektorji in jih zakrpali nazaj ... Sam bog ve zakaj.

Najlažje je pa itak prelepit lučko od ABS-a s črnim izolir trakom ali pa koga nasrat, da sveti zato, ker ima avto ABS :lol:
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

alfa_samec napisal/-a:Najlažje je pa itak prelepit lučko od ABS-a s črnim izolir trakom ali pa koga nasrat, da sveti zato, ker ima avto ABS :lol:


=D> :mrgreen: zamenjat dobro žarnico s pregorelo je še bolj elegantno. No tud podobno sem že doživel, ko mi je en mehankar ko ni več vedel kako rešit težavo z MAFom in cukanjem kadar je le ta priklopljen, prerezal kable. Evo zdej pa dela. Ne cuka več #-o .
Uporabniški avatar
Mebusta
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 28, 2016 8:51 am

Kakšen mesec nazaj v najhujšem snegu se mi na avtocesti prižge lučka za ABS. Čez cca 150km ustavim in ugasnem avto in ob naslednjem prižigu avta lučka za ABS ugasne, vendar se čez cca 250km spet prižge. Se še naprej vozim cca 200km in doma avto ugasnem. In spet ko avto zaštaratam čez par minut lučka ugasnjena ampak tokrat se spet prižge po 6km in od takrat gori. Dobro pač ABS ne dela, si mislim, dokler se mi hudič par dni kasneje na enkrat sproži že ob najmanjšem dotiku na stopalko in hkrati avto hoče zasukati v levo.
Trenutna MacGyver rešitev, da se sploh lahko ustavim je odstranitev varovalke.
Glede na to da je avto zaneslo v levo, predvidevam da je napaka na desni strani. Pregledal sem kable od senzorjev okoli koles in so videti OK. Želim še pregledati magnetni obroč na ležaju pa ne pridem zraven ker, je luknja za senzor z vijakom zarjavela. Zanima me, če lahko po senzorju nasprejam kaj proti rji, ali je senzor preobčutljiv?

Zdaj pa na števec. Po tem podvigu sem alfico tako imel v delavnici in sem se odločil, da si položilm kablovje za audio ojačevalca. No, to noter zmontiram in grem na testno vožnjo - zvok dela super, števec za hitrost pa je med mojo montažo preklopit na imperialne enote, namreč kaže milje na uro, enako števec za razdaljo.
Se pravi, ko se vozim 50km/h mi kaže 30km/h, se vozim 90km/h mi kaže 55km/h, se vozim 100kmh mi kaže 62km/h. Torej laže za faktor 1.61, kar je točno razlika med miljami in kilometri. Zdaj pa me zanima ali je to slučajno tako in je nekje problem s senzorjem ali kakšnim kablom ali se dajo ti števci kako prestavit med km/h in mi/h. Sem že probal to moje audio kablovje odklopit in ni razlike.


Edit: Vse podobne debate združene v eno temo ...

Še več o težavah z ABS-om:
viewtopic.php?f=35&t=15546&hilit=ABS" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=31484&hilit=ABS" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=26595&hilit=ABS" onclick="window.open(this.href);return false;


EDIT 2:
Rešitev, če bo kdo imel podobne probleme:

ABS ne dela prvilno, ker je bil kolesni ležaj zanič in je zlomilo magnetni obroč. Zanimivo, da ležaj ni začel šumet oz. ni imel zraka na pesti ko sem na hitro preverjal.
Hitrost kaže napačno kadar odstranim ABS varovalko; tisto 60A. Da je pri meni števec lagal za faktor 1.61, je naklučje.
Nisem preverjal kateri so točni pogoji, ampak kadar je nekakšna kombinacija zgornjih problemov se zna prižgati kontrolna luč za ročno zavoro v kombinaciji z ABS.
Odgovori
  • Informacija