Kakšen mesec nazaj v najhujšem snegu se mi na avtocesti prižge lučka za ABS. Čez cca 150km ustavim in ugasnem avto in ob naslednjem prižigu avta lučka za ABS ugasne, vendar se čez cca 250km spet prižge. Se še naprej vozim cca 200km in doma avto ugasnem. In spet ko avto zaštaratam čez par minut lučka ugasnjena ampak tokrat se spet prižge po 6km in od takrat gori. Dobro pač ABS ne dela, si mislim, dokler se mi hudič par dni kasneje na enkrat sproži že ob najmanjšem dotiku na stopalko in hkrati avto hoče zasukati v levo.
Trenutna MacGyver rešitev, da se sploh lahko ustavim je odstranitev varovalke.
Glede na to da je avto zaneslo v levo, predvidevam da je napaka na desni strani. Pregledal sem kable od senzorjev okoli koles in so videti OK. Želim še pregledati magnetni obroč na ležaju pa ne pridem zraven ker, je luknja za senzor z vijakom zarjavela. Zanima me, če lahko po senzorju nasprejam kaj proti rji, ali je senzor preobčutljiv?
Zdaj pa na števec. Po tem podvigu sem alfico tako imel v delavnici in sem se odločil, da si položilm kablovje za audio ojačevalca. No, to noter zmontiram in grem na testno vožnjo - zvok dela super, števec za hitrost pa je med mojo montažo preklopit na imperialne enote, namreč kaže milje na uro, enako števec za razdaljo.
Se pravi, ko se vozim 50km/h mi kaže 30km/h, se vozim 90km/h mi kaže 55km/h, se vozim 100kmh mi kaže 62km/h. Torej laže za faktor 1.61, kar je točno razlika med miljami in kilometri. Zdaj pa me zanima ali je to slučajno tako in je nekje problem s senzorjem ali kakšnim kablom ali se dajo ti števci kako prestavit med km/h in mi/h. Sem že probal to moje audio kablovje odklopit in ni razlike.
Edit: Vse podobne debate združene v eno temo ...
Še več o težavah z ABS-om:
viewtopic.php?f=35&t=15546&hilit=ABS" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=31484&hilit=ABS" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=26595&hilit=ABS" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT 2:
Rešitev, če bo kdo imel podobne probleme:
ABS ne dela prvilno, ker je bil kolesni ležaj zanič in je zlomilo magnetni obroč. Zanimivo, da ležaj ni začel šumet oz. ni imel zraka na pesti ko sem na hitro preverjal.
Hitrost kaže napačno kadar odstranim ABS varovalko; tisto 60A. Da je pri meni števec lagal za faktor 1.61, je naklučje.
Nisem preverjal kateri so točni pogoji, ampak kadar je nekakšna kombinacija zgornjih problemov se zna prižgati kontrolna luč za ročno zavoro v kombinaciji z ABS.