Zavore: Problem / Težave z zavorami - AR 147 / 156 / GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

To je normalno. NI avta, ki nebi bilo tak stem trdim pedalom. Motor proizvaja vakum za zavore. Pri navadnem bencincu v sesalnem kolektorju pri bencincih s turbino in Turbo dizlih pa ima vakumsko črpalko.
Ko avto vgasneš ne delujejo te zadeve in pedala je trda kot satam. To ne obstaja drugače ;)

Da ti gre pedal tak globoko not so lahko slebeči dejavniki:
-slabo nastavljena ročna
-robovi na diskih
-hin ležaj na kolesu, le, da še ni začel tulit
-najmanj verjetno - nek luft v zavornem sistemu.

Najprej zamenjaj zavorno tekočino - ajkliftaj zavore
-ko je avto v zraku zmigaj kolesa, ker tak lahko ugotoviš, da imajo ležaji lufta
Daj nove diske z novimi ploščicami gor.

Če pa ne deluje pa lahko, da ti prepušča glavni zavorni cilinder, kaj je najmanj verjetno vendar se zna zgodit.

Veselo šraufanje ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
JC29
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 907
Pridružen: To Sep 15, 2009 7:57 pm
Vozilo: Peugeot 308 SW GT / 2.0 BlueHDi / 180 KM / EAT 6
Kraj: Ljubljana

dzuko napisal/-a:
JC29 napisal/-a:Jaooo.... eno so, da se ti na diskih malo rje naredi in potem malo ropota, prvih parkrat ko pritisneš na bremzo, dokler ne gre tisto dol....
Danes sem malo bolj pogledal zadevo.

Pri meni je drugače ža dobro leto težava, da mi pedal na parkiranem avtu rata trd k kamen, baje mi nekje spusti vakum in s tem baje ni nič narobe. Ko avto prižgeš rata spet mehko in je.
To je zato, ker servo pri ugasnjenem avtu ne deluje in je povsem normalno. Enako je tudi pri volanu... pri ugasnjenem avtu bo trd (pustimo to, da se ti tako ali tako zaklene).
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Bom zavore res dobro pogledal.

Da rata pa trd pedal pa se ne razumemo verjetno. Če avto ugasnem, je pedal še mehek in potem ga samo še ene 2x lohk mal pritisneš in rata trd (ga napumpaš). Pa če se čez 5 ur vsedeš v avto bo pedal se še vedno dalo prtisnit, spet 2x do 3x in spet rata trd. Na to sem pozoren, ker vsakič ko se vsedem v avto stisnem sklopko in bremzo in avto vžgem in to je pri vseh ostalih avtih doma isto.

Pri meni se je pa kakšno leto nazaj zgodilo, da ko sem se vsedel v avto, je bil pedal trd in takoj ko vžgeš se sprosti, seveda, ker začne avto delat. Ne spomnim se točno, zdi se mi da mi je mehanik rekel da zavorni boben spusti vakum in da ni nič narobe, da je bolano to menjat ker je predrago in da me to nima kej motit pa je. Ne ma pa držat za besedo, ker lahko da sem zabluzil in je neki iks krivo.

Pedal pa postane drugače trd nekje po 45 minutah. Če se na hitro kje ustavim, je pedal še vedno mehek.

Za zavore mi pa res ni jasno kaj je narobe. Sej ustavi se pa če zabijem nogo v podn, tud zabremza agresivno, sam imam filing da bom pedal odlomil pri vsakem "manjšem" bremzanju. Pa zvok me moti, ker je skoz prisoten, tko da lahko da mi je kakšna pločica kej razpadla, pa se samo od tam sliši, ampak kukr tipam ni nič vroče po vožnji (kot npr ko mi je omp ploščica razpadla, nisi mogu dat roke blizu feltne).

Najbolj čudno mi je, da se za test peljem po ravnini in pritisnem na bremzo, da bi čim hitreje zabremzal in morm pritisnit 3/4 pedal notri da se ornk občuti zaviranje, potem ga spustim in takoj še enkrat pritisnem in gre samo do polovice notr pa mi že abs vklopi (sedaj ko je mokro pač). In čez 50 metrov isto. Če pa probam z drugim avtom, se pa skor na nos postavim, ker sm navajen da morm s tako težo noge bremzat.

Tekočino sem zamenjal poleti s ploščicami, tudi sedaj je na normalnem nivoju. Sej če bi avto lahko sam dvignil bi ga že, ampak je tolk nizk (+ pragovi), da tud če na kakšen ploh zapeljem, ne dobim krokodilčka spodaj, do mehanika se pa ne odpravim. Je pa to zdej zadnje 3 tedne, ko sem bil na bolniški in je avto par dni stal.

edit: Dejstvo je, da zvok ni normalen, ker ko gre rja dol, bi mogle bit zavore popolnoma tihe, tako da sumim da je res nekaj na ploščicah/diskih.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Lukapse napisal/-a:Hvala za nekaj dobrih odgovorov. Ostale, norčave pa bom spregledal. Sem pa danes na čistem asfaltu testiral zavore in delujejo brez problema.

Me pa ABS rahlo nervira, ker nikoli nevem kdaj mi bodo zavore prijele kdaj pa ne. In na slepo se po cesti vozit sigurno ni pametno. Ne spoznam se ravno dobro na avto-mehaniko, pa me zanima, če se da ABS izklopit. :D
da se odklopit samo potem tud ESP ne dela če ga maš, pa en kup lučk bo svetilo...
Jaz sm ga na 145 odklopu, na 147 pa raje nebi, že preveč elektronke po avtu :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Q_4 napisal/-a: Če pa ne deluje pa lahko, da ti prepušča glavni zavorni cilinder, kaj je najmanj verjetno vendar se zna zgodit.
Kaj to pomeni? A izgubljaš zavorno tekočino v tem primeru?
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

Mam feeling da ti servo ojačevalec za zavore ne dela, če moraš pritisniti na bremzo z vso silo da sploh kaj prime.
To je tak črn boben zadaj za zavornim cilindrom na požarni steni.

Će maš motor ugasnjen je isti učinek kot da ne bi imel servo ojačevalca in moraš bremze stiskati z vso silo da sploh kaj primejo.
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

dzuko napisal/-a:
Q_4 napisal/-a: Če pa ne deluje pa lahko, da ti prepušča glavni zavorni cilinder, kaj je najmanj verjetno vendar se zna zgodit.
Kaj to pomeni? A izgubljaš zavorno tekočino v tem primeru?
Ne,ne. Ko pritisneš spušča sam v sebi, ne tesni več ne gre ven vendar ne drži tlaka.
zadeva se ne popravlja, menjava se.
Ampak, če veš, da imaš fuč zavore, najprej zamenjaj spredaj vse kot si reko, da boš, nato dalje ugibaj raje.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
imzy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 12:20 pm

Tudi jaz imam podoben primer. Ko je avto ugasnjen je pedal vcasih
trd, vcasih mehek. Pri voznji pa zavore tudi bolj slabo primejo.
Ce jo cisto malo stisnem, je opazno zaviranje, ce pa se hocem
hitro ustavit jo morem pa kr fajn pohodit in ni cutit tistega susa,
ko te zalima na volan. Abs in esp delata normalno. Ni pa slisat nobenga bobnenja
in tut trese ne.
Diski so res bolj slabi na notranji strani,ampak ne spet toliko, in jih bom naslednji teden menjal. Ploscic
je se vec kot pol.Bi lahko
bili samo slabi diski problem?
Alfa Romeo 146 1.6 l.95
Alfa Romeo 147 1.6 TS l.01
Alfa Romeo 156SW 1.9 JTD l.03
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Pri meni je identično. Mehanik je vse pogledal in pravi da je vse normalno, da tudi bremza normalno, ampak jaz vem da včasih ni bilo tako. Nisem se pa v nobeni drugi alfi peljal.

Meni je najbolj čudno to, da če zahodim gre pedal skor v poden, da te zalima na volan, potem pa če spustim pedal in ga takoj še enkrat pritisnem, gre pa samo do polovice in je isti učinek.

Jaz sumim torej nekaj glede zavornega cilindra in tesnenja.
alfa111
Alfist
Alfist
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 11:23 pm
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd

imzy napisal/-a:Tudi jaz imam podoben primer. Ko je avto ugasnjen je pedal vcasih
trd, vcasih mehek. Pri voznji pa zavore tudi bolj slabo primejo.
Ce jo cisto malo stisnem, je opazno zaviranje, ce pa se hocem
hitro ustavit jo morem pa kr fajn pohodit in ni cutit tistega susa,
ko te zalima na volan. Abs in esp delata normalno. Ni pa slisat nobenga bobnenja
in tut trese ne.
Diski so res bolj slabi na notranji strani,ampak ne spet toliko, in jih bom naslednji teden menjal. Ploscic
je se vec kot pol.Bi lahko
bili samo slabi diski problem?
Nekaj je tudi v kvaliteti diskov in ploščic, če so že tak slabi potem so, ko se obrabijo katastrofa, vsaj jaz sem imel občutek kot da bi vozil 20 let star avto,pa čeprav so bili diski novi so bili slabše kvalitete..
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

dzuko napisal/-a:Pri meni je identično. Mehanik je vse pogledal in pravi da je vse normalno, da tudi bremza normalno, ampak jaz vem da včasih ni bilo tako. Nisem se pa v nobeni drugi alfi peljal.

Meni je najbolj čudno to, da če zahodim gre pedal skor v poden, da te zalima na volan, potem pa če spustim pedal in ga takoj še enkrat pritisnem, gre pa samo do polovice in je isti učinek.

Jaz sumim torej nekaj glede zavornega cilindra in tesnenja.
To kaj sumiš je očitno edino kaj je narobe. Če ti pedal tak niha kot si opisal ni druge. Servo ojačevalec je ziher ok. Glavni cilinder ti je šel fuč.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
imzy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 12:20 pm

Dal spredaj nove diske in ploscice(zimmerman)
Ampak problem se vedno ostaja.
Da zavore kaj primejo, moram kar orng pritisnt.
Pri rahlem zaviranju je se lepo mehek, ce pa se bolj pohodim
pa trd in ni cutit tistega pravega zaviranja.(ne vem kako naj drugače opisem)
Bil pri mehaniku in je rekel, da naj bi bilo vse ok.
Vakum pumpa dela, cevke vse cele.
Da bi bil pa servo pa ne verjame, ker ko avo prizges se pedal lepo pogrezne.Pa tudi med voznjo naj bi bil trd kot pri ugasnjenem avtu, ce servo ne bi delal.
sem pa zadnjic, ko sem menjal diske in sel na probo peljal po klancu
navzdol in veckrat stisnil bremzo(napumpal) in je pedal ratal
cisto trd. Zavore pa nic prijele. Potem sem pedal spustil za kako sekundo in so bile spet ok. Tudi to verjetno ni ok?
Alfa Romeo 146 1.6 l.95
Alfa Romeo 147 1.6 TS l.01
Alfa Romeo 156SW 1.9 JTD l.03
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kaj pa kakšno utekavanje zavor? Oziroma rabijo določeno "kilometražo", da se vse vsede skupaj.

Nisem še imel zavor, katere bi ob menjavi prijele tako, kot tiste, že utečene s kilometražo!
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

pri menjavanju zavor so bile protiprasne gumice cele? je bilo kaj masno tam? Porozen batek (pride zrak notri). Mogoc tudi da je olje zanic "vodeno"?
imzy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 12:20 pm

Gumice so bile cele,batki se tudi lepo premikajo. Zavorna tekocina je bila
menjana pred enim mesecem.
vem,da se morajo zavore utect. Zdaj sem naredil 1000km. Ampak to ni krivo.
ker je bilo z onimi diski enako, pa sploh niso bli tok slabi kot sem mislil.
Vem kok morejo zavore primit (sem vozil se dve enaki alfi) in je potrebno z pol manj moci
stisnat pedalko.
Alfa Romeo 146 1.6 l.95
Alfa Romeo 147 1.6 TS l.01
Alfa Romeo 156SW 1.9 JTD l.03
Odgovori
  • Informacija