Torej imam sledečo zadevo in ne najdem nobene podobne teme odpiram novo.
Imam nove komplet diske plus zavorne obloge.
Spredaj komplet ate, zadaj ate diski trw plošcice. Pred tem so zavore pri višjih hitrostih zelo tresle. Z menjavo je to nehalo in zaviranje je bilo optimalno. No težave so se začel kašen mesec dva po menjavi. Na avto cesti pri višjih hitrostih spet trese, pri manjših npr 50kmh pa če enakomerno stisnem pedalko zavira nezvezno po pojemkih oz kot da bi avto cukal oz malo dodajal silo pa pedalki in spuščal, čeprav jo držim na enaki poziciji. Upam da razumete kaj sem hotl povedati. Zamenjal sem že gume naprej nazaj pa enako. Tresejo samo sprednje.
Gre za 147 jtd
Ali:
- štekajo batki v zavornih kleščah - obnovit
- zavorne cevke slabe - zamenjat
- zavorno olje je staro - zamenjat
Najbolje je kar vse naredit hkrat! Obnovit daš klešče, hkrati zamenjaš cevke in nato še olje v celotnem sistemu. Strošek bi moral biti max 200€ za vse.
Z uro preveri premike diskov pri obračanju (če tega nimaš, ob disk postavi nekaj težkega in glej šprano če se spreminja). Lahko si slabo očistil pesta preden si namestil nove diske, lahko so diski že krivi ali pa imaš obrabljene ležaje.
Ležaj je en ok drugi nov(star pol leta).
Sem sprobal odmike pa jih ni zaznat.
Naležna površina bila v nulo spucana, ter namazana z mastjo.
Pa trest je zacelo po kakem mesecu dveh. Ko sem menjal so lepo zavirali.
Pral tut nikoli nisem vročih, od česa drugega nebi smeli biti zviti.
Bom še en krat razdrl namazal vodila itd, pa če bo še trealo so res diski fuč oz jih bom reklamiral saj tak hitro nebi smeli it v maloro.
[quote="gorazdr"]Z uro preveri premike diskov pri obračanju (če tega nimaš, ob disk postavi nekaj težkega in glej šprano če se spreminja). Lahko si slabo očistil pesta preden si namestil nove diske, lahko so diski že krivi ali pa imaš obrabljene ležaje.
LP, Gorazd[/quote
Stružim diske, pa je zmerom boljš postružit originale, kot pa kupit ponaredke,(seveda če je debelina še OK) sem pa že kr nekajkrat stružil nove ponaredke, ki so tresli!
No da še poročam diagnozo. Je ni. Samo od sebe je nehalo trest, brez da bi kaj brkljal. Sprva so tresle vedno manj, sedaj nič več. Tako da nic jasno zakaj so tresle zavore.
No vsaj eno brez placno" popravilo" na alfi hehe.
lep pozdrav imam sledeci problem , ki me zanima kaj bi bilo ....
k das kontakt zasveti lucka za ABS normalno in ugasne kod mora , k pa pritisnes na zavoro z rahlim pritiskom se vklopi ABS trese pedalo nekak cuden zvok / obcutek - trda pedalka ... potem se prizge ABS in ostane prizgan tako da na celoma ne deluje je problem ojacevalec zavorne sile ???
alfa Romeo 1998 1,8 16v 106kw
Edit: Prestavljeno v temo z enakim imenom.
Pred odprtjem nove teme se splača malo uporabiti funkcijo Iskanje
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Verjetno ti je razpadel kateri od magnetnih obročev, ki detektira hitrost kolesa.
Ker računalnik ne dobi točne informacije o vrtenju koles, misli da kolo blokira, in zato se sproži ABS (tresenje pedala) in kasneje še lučka za napako na ABSu.
Priklopi na računalnik, poglej na katerem kolesu pride do napake, in zamenjaj ležaj na tistem kolesu.
(magnetni obroč je integriran v kolesni ležaj)
Podmažeš vodila. Razstaviš komplet: čeljust dol, ploščice dol, podmažeš vodila, sestaviš nazaj v obratnem vrstnem redu. Če nisi siguren kaj delaš, najdi mehanika ali nekoga, ki ve za kaj se gre, ker to so zavore.