Lambda sonda - AR 147, 1.6 TS 120KM

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

folc napisal/-a:naj bo lambda original ...kakšen komentar od nekoga ki je to preizkusil ...
originalle, je na koncu najcenejša varjanta :wink: in še kakšen klubski popust se splača uveljavljati


(146 1.4. Ts):
najprej sem nabavil univerzalno od Boscha (76€) tisto brez konektorja in moraš kablovje ,,pokvačkat,, s priloženimi valjčki in ni špilalo, so bili plini na rdečem in avto se je zaganjal, obrati nihali in poraba u pi... ma... bila pa je po katalogu 100% ustrezna sonda -> nato zamenjali in mi prodali še katalizator (po nepotrebnem) še vedno plini v rdečem.

in ko smo naslednji dan zabili 3 ure - (še dobro da mi jih niso računali) na servizziu ob ugotavljanju, preverjanju, merjenju, testiranju, prevezovanju kablovja in študiranju zakaj, sem pop.... in rekel naj mi vgradijo/prodajo originalle ricambi sondo ki že ima konektor za 85€, nato hitro pičim na tehničnega (če bi trajalo še 1 dan bi moral plačati ponovno tehničnega) in plini lepo na zelenem in je šlo skoz. poraba se je znižala in tudi motor lepše in mirneje deluje, v protem teku obrati ne nihajo, odzivnost motorja in pospešek je bil takoj boljši.

kasneje smo se pogovarjali s tem avtoelektričarjem s servizzia, ki je že dodobra švical, ker je imel drugo delo in se je moral 3 ure ukvarjati s to sondo, da je bil preslab signal in sonde Ecu ni zaznal, tudi tester je kazal kot da je ni.

@Jessy;
kakšni pa so simptomi oz. so to s testerjem oz merjenjem plinov ugotovili in kje? Veit?

glede na to pa; da si pred časom omenjala veliko porabo olja -> ?? šel katalizator ??

nasvet: zapelji še kam, da dobiš še drugo mnenje :wink:
Slika
Uporabniški avatar
Jessyka
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: So Jan 31, 2009 2:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

Zaupam Veitu in sem danes že vse zrihtala. Skupen strošek je bil 170€ torej lambda, delo in tester. Vsaj vem, da imam garancijo in da je dobr narejen.
Drugače se mi je pa lučka za motor prižgala pa sem mu peljala na tester in je lambdo pokazal. Avto je bil normalno vozen le opazila sem malce večjo porabo goriva in avto je bolj kadil.
Dont drink and drive, just race and fly...
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

koliko je zaračunal delo? Upam da ne 2 uri.
Slika
Uporabniški avatar
Jessyka
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: So Jan 31, 2009 2:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

Gregson007 napisal/-a:koliko je zaračunal delo? Upam da ne 2 uri.
45€ je blo delo. S tem, da so preverili še izpuh k neki ropota in pa stikalo za pomik stekl..
Dont drink and drive, just race and fly...
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

en namig: če boš vozila na pooblaščene si omisli kakšno članstvo v katerem klubu. :wink: je hitro lahko kakšn plato Heinekeena v dobrem
Slika
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Kaj mislite kaj bi bilo z moji narobe, čim hočem malo bolj pospešiti oziroma se more avto malo bolj namatrati, začne tresti in neha vlečti... Po ravnini recimo prva in druga vlečete normalno do konca, medtem ko višje prestave začnejo nad 3500-4000 obratov tresti in izgubljati moč... V klanec pa tudi druga ne vleče popolnoma brez težav in cukanja...
Računalnik mi javlja napake vžiga (P0300, P0301, P0303) na prvem in tretjem cilindru in napako lamba sonde 2 (no signal above catalyser). Vendar pa napake za lambdo ne javi vedno, včasih javi samo prve tri napake vžiga...
Bi lahko bilo še kaj druga kot lambda, svečke, tuljave, kaj mislite?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Poskusi odklopit LMM (merilec pretoka zračne mase) in če je isto (ali celo boljše), potem je tu težava.
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Sorry, sem pozabil omenit, da to sem že probal in ni bilo razlike... Tako, da očitno ni LMM.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Potem pa najprej preverit kable in periferijo cilindra 1 in 3. Po možnosti tudi svečke.
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

To bo najbolje, da peljem na servis, da mi preverijo a ne?
Težko bi to sam preveril...?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Saj na kablih enostavno vidiš ali je kje kaj pregrizeno, uničeno, oksidirano itn. Za svečke, tuljave in podobno pa res najbolje, da na servisu pogledajo.

Čeprav dvomim, da ti bo kdo to delal zastonj.
izy-g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Apr 02, 2007 6:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Ok, hvala bom preveril če bom našel kej na kakih kablih, če ne bom pa peljal na servis...
Ja vem, zastonj mi zagotovo ne bodo nič naredili... :)
Odgovori
  • Informacija