Pojavilo se mi je po malo hitrejši vožnji, prej ni bili nikoli problemov. Poleg tresenja volana in celega avta nasploh (posebaj opazno pri speljevanju naprej ali nazaj), je opazno neko rožljanje kar se vidi tudi na posnetku, nevem pa ali je to povezano. Ideje?
Težko tako s posnetka slišat... ampak je tud tisto na koncu možno sam injektor ja.
Se tudi med vožnjo sliši kot da je na enem cilindru manj moči? Podobno kot da bi delalo sam na 3 ampak komaj opazno?
Ej za vsak slučaj sem pustil avto v garaži ko sem opazil to in se nisem vozil več.. Ker nevem kakšne lončke ma Tribes v mislih je verjetno najboljše da grem do Vinderja (dizel servis), pa da on priklopi na Bosch mašino in pogleda korekcije (v Multiecuscan žal negre za EDC15..)
Vozim pa lahko brez skrbi? Seveda čim manj ker mam itak interes zrihtat takoj ko bo šlo.
Lončke, ki jih nastaviš na povrate injektorjev... potrebuješ tudi cevke...
Natakneš cevke na vrhu injektorjev in vsako v svoj lonček... vžgeš in gledaš če je pri vseh enaka količina nafte na povratu kar je normalno.
Drugač pa nemorem 100% trdit, da je to to in bolje čimprej uštimat.
Če je slučajno kaka rolca kriva, je pa res bolje da ne voziš.
Ja ampak zdej ko sta omenila injektorje (prej tut pomislu nisem nanje) bi blo kr logično, ker se je in ropot in tresenje pojavlo naenkrat, tako da težko da bi bla kaka rola, verjetno zaradi nje tut nebi treslo. Sicer ma vs ta material cirka 60k km in je bil original montiran.
Mogoče lahko priporočiš koga v 03 regiji za pregled/popravilo injektorja? Vinder dela to, njega poznam, google pelje do Jelena... še kaj pametnega, oz mogoče celo kak popoldanc? Cene kolkr gledam niso neki grozne, tk da če je to me ne skrbi, samo da se naredi kot je treba.
Šobe so diagnosticirane kot "nove", tako da to nemore bit problem. Zdaj prva runda bo vse okol mikrojermena, dobim drug teden mikrojermen, šponer, rolco, kuplungo alternatorja, pa jermenico, potem po plači pa še garnituro zobatega jermena. Potem pa nevem, vztrajnik zgleda ok, kuplunga je pa že skos slabša, samo da bi kuplunga tresla?
NejcZ napisal/-a:Šobe so diagnosticirane kot "nove", tako da to nemore bit problem. Zdaj prva runda bo vse okol mikrojermena, dobim drug teden mikrojermen, šponer, rolco, kuplungo alternatorja, pa jermenico, potem po plači pa še garnituro zobatega jermena. Potem pa nevem, vztrajnik zgleda ok, kuplunga je pa že skos slabša, samo da bi kuplunga tresla?
Kaj pa ce bi najprej snel mikrojermen pa preveril ce so tresljaji se vedno prisotni in sele na to zacel menjat tono stvari okrog mikrojermena? Cist mozno je tudi dotrajan kaksen nosilec motorja, najveckrat zadnji.
Po odstranitvi mikrojermena so tresljaji še vedno prisotni, sicer malo manj pa vseeno. Vse bom menjal ker se jermenu že vidi da je precej slab, čeprav je 4 leta star. Vse ostalo pa zato da bo potem mir, saj sem si premislil in bo avto osla vsaj še kako leto, tako da bo narjen komplet velik servis+menjano kar se suče po mašini, kuplunga, vztrajnik če bo treba..
Kateri nosilec točno misliš? Jaz vse kar sem jih našel kolkr sem prišel pod avto na dveh dvigalkah, so zgledali vredu.