Elektronika - AR 156, 2.0 JTS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Jaz pa mislim, da mu je alfa fajn zlezla pod kožo...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Še globlje pa v denarnico ... ](*,)
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

V naši družini smo imeli že veliko vozil Alfa Romeo, zato je vse do sedaj zapisano nadvse resnično, še posebej pa je žalostno, da se ob takšnih dogodkih in situacijah na opisanih servisih, nihče od odgovornih ne zgane in puščajo potrošnika prepuščenega samemu sebi. Posebej pa moti, da se nekateri, od katerih bi pričakoval pomoč, naslajate ob tuji nesreči, ki lahko nekega dne doleti tudi njih same. Do takrat pa se prosim, izogibajte žaljenju in zaničevanju sokomentatorjev.

* po drugi strani pa velja zelo temeljit razmislek ali so kot družba pri Alfa Romeo - Avto Triglav še sploh deležni zaupanja, da pri njih kupimo še kakšen nov njihov tolikanj propagiran model, npr. Evropski avto leta 2017 - Giulia, za katero sem dobil vabilo za preizkušnjo...
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

oprosti ampak v avto, ki ni vreden niti 2k€ (če je lepo ohranjen) metati toliko denarja je po mojem mnenju res čisti nesmisel. Verjamem, da ni veliko alfistov s tako voljo:). Če pa bi samo malo pogooglal že v štartu, predno se je začelo avto okoli serviserjev vozit (lansko leto?, ko si začel pisati o problemih) bi ugotovil,da so za omenjene simptome lahko krive predvsem ene izmed 3 stvari oz. v slabšem primeru več skupaj. Najbolj pogosto odpovedo vžigalne tuljave (življenska doba povprečno cca. 100-150kkm), katerih posledice sem že parkrat napisal po forumu (tudi v tvojih temah), rad lahko odpove kakšen od injektorjev (simptomi delovanja avtomobila so podobni kakor, ko odpove vžigalna tuljava) v najslabšem primeru, pa imaš probleme s predčasnim vžigom kar se je dogajalo pogosto predvsem pri prvi seriji motorjev. V tem primeru je potrebno menjat ECU, odmične ter očistit komplet glavo, bate, sesalni kolektor...
Torej to so stvari, ki se preverijo že takoj v štartu (vžigalne ter injektorje lahko še celo sam) . V tvojem primeru pa imam občutek, da se menja vse po vrsti malo po "naključju" .

Problem je še, ker JTS motor ni ravno pogost in zato tudi manj poznavanja s strani serviserjev. Če k temu dodamo še resnost našega uvoznika/serviserja ter večino ostalih pooblaščencev imamo super kombinacijo za praznit denarnico.
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Ride Si Sapis napisal/-a:Šifra lopute motorja je poleg že zapisane iz kataloških podatkov na servisu 71788068 tudi 0280750102 Bosch, po dolgem klicarjenju in dopisovanju z večimi ponudniki iz Slovenije in Italije, sem končno dobil sesalno loputo motorja v pri prijaznemu g. v firmi Jung v Novi Gorici, še prej pa sem glede točne oznake poklical na servis Alfa in so mi potrdili, da je enaka loputa vgrajena v avto tudi sedaj. Končno, da se je začelo vsaj malo premikati!
http://www.jung.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Glede instalacije pa se dogovarjam za kompleten pregled pri Arčon servisu v Renčah pri Novi Gorici.
Speriamo bene!

II. Na servisu Alfa v Ljubljani so takoj naslednji dan 11.10.zamenjali loputo motorja, a so žal hkrati ugotovili, da sedaj motor deluje še slabše kot prej, tako, da še naprej ostaja Gordijski vozel...?
III. Na odpadu Jung v Novi Gorici so včeraj iz Alfe 2.0 JTS, ki je pri njih, poslali instalacijo motorja na Alfa Romeo, sedaj pa bomo videli, kako in kaj?
IV. Iz servisa so sporočili, da bodo kable dali pregledati elektroniku in jih nato vgradili.
Speriamo bene!
V. Iz servisa, kjer imajo veliko gnečo in hkrati pomanjkanje kadrov, so sporočili, da bo dan D, petek 11.11.2016. Speriamo che sia la verita!
VI.Iz servisa, potem ko so končno vgradili instalacijo motorja in loputo motorja, so po preizkusni vožnji ugotovili, da sicer avto pri normalni vožnji deluje dokaj normalno, pri minimumu pa obrati nihajo, ob tem bi dodal, da so simptomi potem isti, kot kadar sem pripeljal Alfo k njim? Tako se prenaša dan D na ponedeljek, ko se bodo še naprej posvetovali, kako in kaj? Danes je točno 1 mesec odkar je Alfa na servisu, kmalu bo potekel 1 mesec od roka za tehnični pregled in registracijo, v torek je potrebno premontirati zimske gume. Vse tisto,kar sem jih ves čas opozarjal se je žal uresničilo! Eppur si muove e speriamo bene!
VII. Iz servisa so sporočili, da bodo v današnjem dnevu, še enkrat pregledali parametre in pline, tako, da se bo videlo ali lahko gre Alfa in opravi tehnični pregled. Povedali so mi tudi, da gre morda za zapacan ali okvarjen injektor, povedal sem, da so na njihovem servisu, montirali ne samo 2, ampak 4 popolnoma nove injektorje. Ti so bili originalni nadomestni deli in vgrajeni na pooblaščenem servisu Alfa Romeo in pomeni, da traja njihova garancija 36 mesecev od izdaje računa, ta pa je bil izdan 17.10.2014 in plačan takoj v znesku 1.140,07 €. Tako, se zaradi zapletov konec popravila iz obljubljenega petka preneša dan D na sredo. Ta dan poteče tudi 1 mesec od tehničnega pregleda in registracije Alfe, kar je skrajni rok, da ne vrnemp tablic, kar je spet povezano z dodatnimi stroški. Alfa je bila sprejeta na servisu 27.09.2016 z Delovnim nalogom št.020149/P in takrat so bile opisane vse teževe, tako, da je danes že 50 dan, odkar je na pooblaščenem servisu Alfa Romeo v Ljubljani! Speriamo bene!
VIII. Iz servisa Alfa Romeo so sporočili, da plini na naši Alfi niso v mejah normale in da bodo zato brezplačno zamenjali vse 4 injektorje, ker je garancija, kot že rečeno 36 mesecev. Spominjam se, da so mi takrat ob vgradnji novih injektorjev oktobra 2014 povedali, da se lahko pripeti, da so defektni, lahko eden ali pa lahko več. Dobro se spominjam, da je bila optimalna poraba te Alfe 8,2 l/100km, ob okvari enega injektorja, pa je narasla na strahovitih 14,5 l/100km. Samo upamo lahko, da se bo končalo vse dobro! Speriamo bene!
IX. Iz servisa Alfa Romeo so včeraj sporočili, da so iz Italije dobili nove injektorje in jih vgradili, Alfa dela normalno in plini so sedaj v redu, tako, da moramo še na tehnični pregled in končno opraviti registracijo. Speriamo bene!
X. Iz servisa Alfa Romeo smo končno odpeljali našo Alfo, jo registrirali in odpeljali domov, zaenkrat še brez problemov in upamo, da tako ostane tudi naprej. Kljub vsem zapetljajem hvala vsem, ki so se toliko časa ukvarjali z njo in imeli toliko potrpljenja. Ko smo prišli na servis, nas je prijazna uslužbenka malenkost počakala, saj je bila na cesti ogromno in strnjenih kolon vozil, da o tovornjakih niti ne govorimo. Posebna zahvala gre vsem mehanikom, pa vodji delavnice ter sprejemni pisarni. Speriamo bene!
XI. Naša Alfa lepo vleče, kot kadar je bila nova in nasploh je gušt, ko vidiš, da so jo končno le poštimali. Poraba goriva je padla, kolega mehanik mi je svetoval, da grem poskusit z Agipom v Italiji, ko se peljemo tja, saj je boljše in ta pravo tudi za Alfo. O kvaliteti goriva, pa bi pri nas res lahko razpravljali v nedogled in o količini vode v njih. Prva dva dni se je pri minimumu za trenutek prižgala rumena utripajoča lučka, so se že prižgali alarmi, sreča, da je takoj ugasnila. Speriamo bene!
XII. Danes je preteklo 500 km od zadnjih posegov in menjave napeljave motorja, vseh 4 novih injektorjev ter lopute motorja. Alfin motor teče mirno kot nov, kakšen dan se za trenutek prižge rumena utripajoča lučka, ki potem ugasne in se več ne prižge. No, danes se je prižgala opozorilna lučka za poledico. Poraba goriva je padla iz 10,5 l/100km na sedaj 10,1 l/100 km in bo še padala, vleče, kot v njenih najboljših časih, tako, da imaš gušt v vožnji. Speriamo bene.
XIII. Danes je preteklo prvih 750 km od popravila na Alfa servisu v Ljubljani in je poraba goriva spet padla, na 9,8 km/100 km, naša stara znanka, rumena lučka se je spet prižgala in nekaj kilometrov ostala prižgana ter kasneje ugasnila sama. Upamo, da bo sedaj v redu in da se bo vse normaliziralo. Speriamo bene!
XIV. Danes je preteklo prvih 1.000 km od servisa na Alfa servisu Ljubljana in poraba goriva se je stabilizirala pri 9,9 l/100km, v preteklih treh tednih se je utripajoča rumena lučka prižigala samo v mrzlih jutrih ali ko je Alfa stala na križiščih ter rampi, zadnje štiri dni pa rumena lučka sveti nepretrgoma in se ne ugasne več. Ali moramo spet na reset? Speriamo bene!
XV. Pretekli teden sem bil v Ljubljan zaradi popravila levega ogledala, ki se je obračalo in je popustilo ter zamenjave parkirne lučke. Obenem pa so mi še našo Alfo priklopili na tester. Glede rumene lučke je potrebno povedati, da tistega dne, ko sem peljal Alfo na servis rumena lučka kot začuda, ni svetila. Ugotovili so, da je na 1. in 3.cilindru premalo vžigov, kar je že stara zgodba in se že ponavlja. Popravili so ogledalo ter pregorelo žarnico in izdali ugoden račun, za kar sem jim hvaležen. Alfa vozi naprej, a sem imel v Ljubljani možnost temeljito pregledati novo Giulio. Lepotica in krasotica. Naši novinarji, ki se razumejo na vse, so ji prisodili 2. oziroma 5.mesto in to v posmeh Evropskemu avtomobilu leta 2017.
Zadnjič spremenil Ride Si Sapis, dne Ne Jan 29, 2017 11:41 pm, skupaj popravljeno 19 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ride Si Sapis napisal/-a:...IV. Iz servisa so sporočili, da bodo kable dali pregledati elektroniku in jih nato vgradili.
Speriamo bene!
Praktično iz prve roke!

Sam pregled in merjenje ne da pravega rezultata! Zakaj? Ker sem sam pri mojem avtu meril po inštalaciji, vse brezhibno, avto pa serje. Ko pa sem odprl kabel pa poraz!

Če z drugo inštalacijo problem gordijskega vozla ostaja, dvigni roke, pokliči k Arčonu in se s Petrom ,eden od tam zaposlenih, dogovori za pregled z osciloskopom! Da se ugotovi, kje in kdaj pride do tiste anomalije, ki povzroči izpad vsega!
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Priporoča, da vrneš inštalacijo nazaj k Jungu...... z Alfo.
159 2.0 jtdm
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Hvala lepa za vso pomoč ElBarto in ste med prvimi, ki je dal kakšno koristno informacijo za ljubitelje in imetnike Alfa Romeo, kot svetovano, sem kupil nov katalizator pri nemški firmi Krummer, kjer stane 299 €+17,5€ poštnih stroškov za dostavo. Prišel pa je v par dneh. Samo v Sežani pri Strajnarju bi za obnovljena katalizatorja (2x280€) dal minimalno 560 €, da ne govorimo, da bi bilo potrebno poškodovan katalizator po pošti poslat v Sežano in potem zopet nazaj + stroški demontaže in montaže, itd. Pri tem novem katalizatorju iz Nemčije, je bilo potrebno malo prilagoditi zaščitno pločevino pred visokimi temperaturami izpušnih cevi. Pa spodnja prirobnica je bila zavarjena pod malo čudnim kotom, tako, da sedaj ob sestavljeni izpušni komplet, malo ropota ob speljevanju in pri obračanju v levo rahlo udarja prirobnica ob konzolo. No, na starem katalizatorju pa se je skozi odprtino za sondo lambda videlo, da je na desnem katalizatorju na satovju luknja, debeline kot kakšen kemični svinčnik.
Ob tem je potrebno še povedati, da je poraba goriva padla iz 9,8 l/100km - 10 l/100km sedaj na 8 l/100km pa tudi manj, kar je zelo pomemben podatek...
https://www.ebay.com/itm/390919108813?_ ... 0903.m5276" onclick="window.open(this.href);return false;

Odšel sem na tehnični poln bojazni, kako se bo vse skupaj obneslo, tako, da sem imel vsakoletne travme pri tem opravilu, pa je šlo vse v redu in sicer:
* Vrt.frek.pr.t (min-1) 850 - CO% pri nizki vrt.frekv: 0,0 ; Lambda: 1,06
* Pov.vrt.frek(min-1) 2.190 - CO% pri pov.vrt.frekv: 0,0, Temp.olja 87°C
Na koncu se je lepo izteklo, sedaj motor kljub 279.000 km spet lepo brenči in teče, pa nima več ne zalčetavosti pri nizkih obratih, predvsem pri hladnem motorju in ozračju. Lučke ni več in upam, da je to eno zadnjih opravil na naši Alfa Romeo Alfa 156 2.0 JTS, ki se bliža svojemu jubileju 20 let. Ša vedno lepo očuvana in še vedno redno vzdrževana...in najpomembneje, rumena lučka ne sveti več!!!
Še enkrat hvala za vso pomoč!
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Tako ali tako sem imel vseskozi težave z elektroniko, tako, da sem zaradi tega, kot veste, da so mi na Alfi menjali že vse 4 injektorje in potem pred ponovno pred potekom 2 let, ko so bili še v garanciji., Kasneje sem se odločil, da zamenjam tudi katalizator, kar sem izvedel na Alfa portalu in tako, je Alfa nekaj časa delovala normalno in sem mislil, da bo vse v redu.

Potem je bilo potrebno menjati celotno izpušno cev in tako je šel lansko leto skozi tehnični pregled brez problemov. Letos sem zamenjal še zadnji izpušni lonec, tako, da sem opravil še tehnični pregled, ko so mi resetirali računalnik na avtu.

Že med tem časom, pa se je na dnu rezervoarja pokazalo, da pušča benzin, tako, da se je menjalo bencisko pumpo, pa še vse svečke NGK BKR 6EKPA , da se uredi trokiranje avta, kajti vedno je na računalniku pokazalo, da je premalo vžigov na tretjem cilindru in da je problem na sondi Lambda, Bank 1, zato sem kupil novo sondo za zgoraj in sondo za spodaj, tako, da je bila gornja menjana, pa ni nič boljše, kvečjemu še slabše. Lahko, da so problemi tudi na kakšnem injektorju, glede na količino vode v bancinu na naših črpalkah. Kdo bio sedak vse to analiziral in kolikor se sploh kaj splača delati?

Danes sem šel v Trst iskat 2 bubini, misleč, da je to krivda, kot je pokazal računalnik in ko sta bili menjani, je Alfa kljub zamenjavi trokirala naprej, kot, z zapisom, da ni iskre na 2 in 3 cilindru.

Alfa je stara 20 let in bi je lahko kakšen resnični ljubitelj Alfe uredil za yountimerja ima 298.000 km in je še v dobrem stanju, morda poznate kakšnega ljubitelja ali mehanika , da bi jo vzel zase.

V družini smo imeli Alfo 33, pa Alfo 155 ter sedaj Alfo 156, nisem pa si misli, da se bo z alfami končalo na takšen način, da sedaj nihče več, razen mene, ne mara niti slišati več za Alfo.
Pa tudi na cesti pri nas, videvam vedno več Alf, tako 156, Mito, 159, kakšno Brera, Giulietta, Giulia, Srelvio, sedaj lepa Tonale...upam, še na kakšno nagradno igro...

Lep pozdrav... :?:
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

2.0 JTS Alfi pač ni uspel. Najbolje se je tega motorja izogniti na široko.
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Hvala za mnenje, morda pozna kakšen Alfist, ki ima Alfa GT, recept za težave, saj imata enak motor 2.0 JTS...
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Kot že opisano je bila naša Alfa odvlečena z vlečnim vozilo, na servisu v Avtoplus v Kopru, so rekli, da ne sprejemajo tako starih avtomobilov na popravilo in da tudi nimajo več, aparatur za resetiranje računalnikov ter ugotavljanje napak.
Skratka, bil sem šokiran, v kakšno situacijo so lastnike vozil Alfa Romeo porinili, pa bi vsekakor morali vzeti našo Alfo na popravilo. Povrhu tega, piše v Asistence, da se vizilo pelje do prvega pooblaščenega servisa
In oni bi hoteli, da kupim zopet Alfa Romeo...verjemite, da sem poslal posebno pismo na sedež Alfa Romeo v Milanu in tudi na Stelantis....
Hvala lepa za posluh in v razmislek, kje boste servisirali vozila četudi stara ali popolnima nova.
Srečno vsem...
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Vozila večinoma servisiramo pri specializiranih (ne nujno pooblaščenih) servisih ali pa v lastni režiji.

Se pravi:
Zega
Strajnar
Enigma
Podboršek
Sušnik

Itd.

2.0 JTS dobro pozna tudi @El Barto tukaj na forumu.
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Ride Si Sapis napisal/-a: Sr Dec 21, 2022 6:17 pm Kot že opisano je bila naša Alfa odvlečena z vlečnim vozilo, na servisu v Avtoplus v Kopru, so rekli, da ne sprejemajo tako starih avtomobilov na popravilo in da tudi nimajo več, aparatur za resetiranje računalnikov ter ugotavljanje napak.
Skratka, bil sem šokiran, v kakšno situacijo so lastnike vozil Alfa Romeo porinili, pa bi vsekakor morali vzeti našo Alfo na popravilo. Povrhu tega, piše v Asistence, da se vizilo pelje do prvega pooblaščenega servisa
In oni bi hoteli, da kupim zopet Alfa Romeo...verjemite, da sem poslal posebno pismo na sedež Alfa Romeo v Milanu in tudi na Stelantis....
Hvala lepa za posluh in v razmislek, kje boste servisirali vozila četudi stara ali popolnima nova.
Srečno vsem...
Tole je pa največja bedarija ker sem jih prebral na tem forumu. Če so ti to rekli, to lahko pomeni le to, da so se te hoteli rešit ker se jim ni ljubilo delat ali pa so nesposobni.
Imam 3 alfe iz različnih časovnih obdobij - dizel Giulietto 2016, dizel 159 2007 in bencinsko V6 GTV letnik 2000.
Vsako mi šravfa lokalni splošni mehanik, ki je bil specializiran za toyoto, zdaj pa sicer dela vse, ampak z alfami nima skoraj nobenih izkušenj in se na mojih bolj kot ne uči.
Ampak mu zaupam ker je dober mehanik in se potrudi maksimalno.
Še nikoli se ni zgodilo da mi kakšne stvari nebi znal ali mogel popravit. S svojimi napravami ima dostop do vseh funkcij motornega računalnika. Vsako stvar najde in popravi brez problema.

Kar pomeni da Alfe Romeo niso nikamor porinili, le tvoj servis kamor voziš je totalno nesposoben.
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Naša Alfa 156 2.0 JTS je bila odpeljana z avtovleko EuropAssistence, za kar sem jim lahko samo hvaležen, na servis Strajnar v Šiški, kjer je vodja Luka zagotovil, da bodo ugotovili in analizirali kaj gre narobe in seveda vse popravili.
Prva ugotovitev je bila, da so vse 4 na novo kupljene svečke neustreune oziroma nedelujoče, znamka svečk pa je NGK PFR6B laser platinum z dvema mostičkoma. Kupljene so bile v trgovini Adriamerkur v Kopru, po popravilu, pa jih bom vrnil nazaj v trgovino. Ko so vgradili nove svečke, Alfa ni imela več problemov ne z Sondo Lambda, ne z bubinami ali čim drugim.
Druga napaka je bila, ker je Alfa na minimumu ugašala, tako, da so menjali senzor na glavni gredi, zato sedaj ne ugaša več.
Tretja napaka pa je bil slab termostat od vode, saj je bila temperatura vode odčitana na števcu, približno 60°C - 65°C , tudi, ko se je motor segrel. Zaradi tega je bila poraba benzina večja.
Na testerju se ne pojavljajo več nikakršne napake in Alfa je trenutno brez tolikokrat prižgane rumene lučke, ki se prižge ob napaki na motorju.
Sedaj je naša Alfa spet doma in dela, tako, kot v najboljših časih, samo upam, lahko, da za dalj časa.
Točno 17.12. smo ostali brez Alfe, sedaj pa so jo na tem servisu v 14 dnevih popravili in usposobili za vožnjo...
Zato se na tem mestu zahvaljujem vsemu osebju, mehanikom in Luki Strajnarju, za popravilo naše Alfe, kvaliteten opravljen servis in cenovno zelo ugoden, kar velja v teh časih draginje in ob podražitvi rezervnih delov, za pohvaliti. :D
Odgovori
  • Informacija