Ride Si Sapis napisal/-a:Šifra lopute motorja je poleg že zapisane iz kataloških podatkov na servisu 71788068 tudi 0280750102 Bosch, po dolgem klicarjenju in dopisovanju z večimi ponudniki iz Slovenije in Italije, sem končno dobil sesalno loputo motorja v pri prijaznemu g. v firmi Jung v Novi Gorici, še prej pa sem glede točne oznake poklical na servis Alfa in so mi potrdili, da je enaka loputa vgrajena v avto tudi sedaj. Končno, da se je začelo vsaj malo premikati!
http://www.jung.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Glede instalacije pa se dogovarjam za kompleten pregled pri Arčon servisu v Renčah pri Novi Gorici.
Speriamo bene!
II. Na servisu Alfa v Ljubljani so takoj naslednji dan 11.10.zamenjali loputo motorja, a so žal hkrati ugotovili, da sedaj motor deluje še slabše kot prej, tako, da še naprej ostaja Gordijski vozel...?
III. Na odpadu Jung v Novi Gorici so včeraj iz Alfe 2.0 JTS, ki je pri njih, poslali instalacijo motorja na Alfa Romeo, sedaj pa bomo videli, kako in kaj?
IV. Iz servisa so sporočili, da bodo kable dali pregledati elektroniku in jih nato vgradili.
Speriamo bene!
V. Iz servisa, kjer imajo veliko gnečo in hkrati pomanjkanje kadrov, so sporočili, da bo dan D, petek 11.11.2016. Speriamo che sia la verita!
VI.Iz servisa, potem ko so končno vgradili instalacijo motorja in loputo motorja, so po preizkusni vožnji ugotovili, da sicer avto pri normalni vožnji deluje dokaj normalno, pri minimumu pa obrati nihajo, ob tem bi dodal, da so simptomi potem isti, kot kadar sem pripeljal Alfo k njim? Tako se prenaša dan D na ponedeljek, ko se bodo še naprej posvetovali, kako in kaj? Danes je točno 1 mesec odkar je Alfa na servisu, kmalu bo potekel 1 mesec od roka za tehnični pregled in registracijo, v torek je potrebno premontirati zimske gume. Vse tisto,kar sem jih ves čas opozarjal se je žal uresničilo! Eppur si muove e speriamo bene!
VII. Iz servisa so sporočili, da bodo v današnjem dnevu, še enkrat pregledali parametre in pline, tako, da se bo videlo ali lahko gre Alfa in opravi tehnični pregled. Povedali so mi tudi, da gre morda za zapacan ali okvarjen injektor, povedal sem, da so na njihovem servisu, montirali ne samo 2, ampak 4 popolnoma nove injektorje. Ti so bili originalni nadomestni deli in vgrajeni na pooblaščenem servisu Alfa Romeo in pomeni, da traja njihova garancija 36 mesecev od izdaje računa, ta pa je bil izdan 17.10.2014 in plačan takoj v znesku 1.140,07 €. Tako, se zaradi zapletov konec popravila iz obljubljenega petka preneša dan D na sredo. Ta dan poteče tudi 1 mesec od tehničnega pregleda in registracije Alfe, kar je skrajni rok, da ne vrnemp tablic, kar je spet povezano z dodatnimi stroški. Alfa je bila sprejeta na servisu 27.09.2016 z Delovnim nalogom št.020149/P in takrat so bile opisane vse teževe, tako, da je danes že 50 dan, odkar je na pooblaščenem servisu Alfa Romeo v Ljubljani! Speriamo bene!
VIII. Iz servisa Alfa Romeo so sporočili, da plini na naši Alfi niso v mejah normale in da bodo zato brezplačno zamenjali vse 4 injektorje, ker je garancija, kot že rečeno 36 mesecev. Spominjam se, da so mi takrat ob vgradnji novih injektorjev oktobra 2014 povedali, da se lahko pripeti, da so defektni, lahko eden ali pa lahko več. Dobro se spominjam, da je bila optimalna poraba te Alfe 8,2 l/100km, ob okvari enega injektorja, pa je narasla na strahovitih 14,5 l/100km. Samo upamo lahko, da se bo končalo vse dobro! Speriamo bene!
IX. Iz servisa Alfa Romeo so včeraj sporočili, da so iz Italije dobili nove injektorje in jih vgradili, Alfa dela normalno in plini so sedaj v redu, tako, da moramo še na tehnični pregled in končno opraviti registracijo. Speriamo bene!
X. Iz servisa Alfa Romeo smo končno odpeljali našo Alfo, jo registrirali in odpeljali domov, zaenkrat še brez problemov in upamo, da tako ostane tudi naprej. Kljub vsem zapetljajem hvala vsem, ki so se toliko časa ukvarjali z njo in imeli toliko potrpljenja. Ko smo prišli na servis, nas je prijazna uslužbenka malenkost počakala, saj je bila na cesti ogromno in strnjenih kolon vozil, da o tovornjakih niti ne govorimo. Posebna zahvala gre vsem mehanikom, pa vodji delavnice ter sprejemni pisarni. Speriamo bene!
XI. Naša Alfa lepo vleče, kot kadar je bila nova in nasploh je gušt, ko vidiš, da so jo končno le poštimali. Poraba goriva je padla, kolega mehanik mi je svetoval, da grem poskusit z Agipom v Italiji, ko se peljemo tja, saj je boljše in ta pravo tudi za Alfo. O kvaliteti goriva, pa bi pri nas res lahko razpravljali v nedogled in o količini vode v njih. Prva dva dni se je pri minimumu za trenutek prižgala rumena utripajoča lučka, so se že prižgali alarmi, sreča, da je takoj ugasnila. Speriamo bene!
XII. Danes je preteklo 500 km od zadnjih posegov in menjave napeljave motorja, vseh 4 novih injektorjev ter lopute motorja. Alfin motor teče mirno kot nov, kakšen dan se za trenutek prižge rumena utripajoča lučka, ki potem ugasne in se več ne prižge. No, danes se je prižgala opozorilna lučka za poledico. Poraba goriva je padla iz 10,5 l/100km na sedaj 10,1 l/100 km in bo še padala, vleče, kot v njenih najboljših časih, tako, da imaš gušt v vožnji. Speriamo bene.
XIII. Danes je preteklo prvih 750 km od popravila na Alfa servisu v Ljubljani in je poraba goriva spet padla, na 9,8 km/100 km, naša stara znanka, rumena lučka se je spet prižgala in nekaj kilometrov ostala prižgana ter kasneje ugasnila sama. Upamo, da bo sedaj v redu in da se bo vse normaliziralo. Speriamo bene!
XIV. Danes je preteklo prvih 1.000 km od servisa na Alfa servisu Ljubljana in poraba goriva se je stabilizirala pri 9,9 l/100km, v preteklih treh tednih se je utripajoča rumena lučka prižigala samo v mrzlih jutrih ali ko je Alfa stala na križiščih ter rampi, zadnje štiri dni pa rumena lučka sveti nepretrgoma in se ne ugasne več. Ali moramo spet na reset? Speriamo bene!
XV. Pretekli teden sem bil v Ljubljan zaradi popravila levega ogledala, ki se je obračalo in je popustilo ter zamenjave parkirne lučke. Obenem pa so mi še našo Alfo priklopili na tester. Glede rumene lučke je potrebno povedati, da tistega dne, ko sem peljal Alfo na servis rumena lučka kot začuda, ni svetila. Ugotovili so, da je na 1. in 3.cilindru premalo vžigov, kar je že stara zgodba in se že ponavlja. Popravili so ogledalo ter pregorelo žarnico in izdali ugoden račun, za kar sem jim hvaležen. Alfa vozi naprej, a sem imel v Ljubljani možnost temeljito pregledati novo Giulio. Lepotica in krasotica. Naši novinarji, ki se razumejo na vse, so ji prisodili 2. oziroma 5.mesto in to v posmeh Evropskemu avtomobilu leta 2017.