Spoštovani g.Damjan Vuk!
Prejeli smo vaše pismo, kjer nam sporočate, da je minilo eno leto od predhodnega servisa naše Alfe 2.0 JTS, ki ima sedaj 188.500 km in da smo na servisih vedno dobrodošli ter da ponovno pričakujete naš obisk na vaših servisih.
Dovolite, da vam kot direktorju družbe Avto Triglav, ki je uvoznik vozil Fiat, Alfa Romeo predstavim naše probleme, ki smo jih imeli pri vzdrževanju na uradnih servisih vozil Alfa Romeo v Sloveniji, saj še vse od maja meseca 2010 pa vse do sedaj ni uspelo popraviti naše Alfe 156 2.0. JTS, ki je bila vedno redno vzdrževana in tudi očuvana. Hranim pa tudi vse izdane račune servisa in vam jih tudi po potrebi pošljem, saj okvara kljub do sedaj našim visokim izdatkom še vedno ostaja in se tudi ne ve, kdo jo je sploh v Sloveniji sposoben odpraviti. Na podlagi vsega zapisanega pa bi lahko tudi utemeljeno razmišljali, na kakšen način in kako po takšnih izkušnjah, ponovno zaupati servisu Alfa Romeo. Do sedaj smo bili vedno zvesti vozilom Alfa Romeo in sicer Alfi 33, Alfi 155 ter Alfi 156 in obenem njihovi ponosni vozniki, ki smo jih vozili povsod po Sloveniji, Italiji, Hrvaški, BiH in drugje…
In tako se začne zgodba:
Pri naši Alfi 156 2.0 JTS Distintive letnik 2002 je trenutno največji problem rumena piskajoča lučka za okvaro motorja, kar se pojavlja že od začetka leta 2010. Na pooblaščenem servisu so poskusili že domala vse, menjali so dva injektorja, menjali so že vse štiri bubine, menjali so senzor za pretok zraka, menjali so že vse 4 svečke, ko pripeljem avto domov, drugo jutro spet tuli.
Vedno se priklopi na tester in ta vedno pokaže, da je premalo vžigov in to na konstantno 3 cilindru, pri čemer so vršili medsebojno zamenjavo bubin na valjih in je bilo kljub temu vedno enako. V zadnjem času je motor nemiren, pogostoma ob mrzlih jutrih, do sedaj je porabil povprečno 1 liter olja na 100 km. Ob zadnjem novoletnem izletu 1140 km, pa sem ob odhodu na pot dotočil olje do maks, ob prihodu domov, pa je bilo potrebno dotočiti kar 2,5 olja Selenia Racing, saj je bilo nivo olja pod minimumom. Pušča tudi hladilna tekočina, tako, da sem ob odhodu dolil kakšnega pol litra, po prihodu domov pa je zopet hladilna tekočina na minimumu, na zadnjem servisu na polovici decembra, pa je bilo tudi dodano kakšnega pol litra.
V avtu so bile tudi vlažna in rosna stekla znotraj, posebej zadaj in ob straneh, saj tudi avtomatska klima in ogrevanje zadnje šipe, ni pomagalo in se to do sedaj tudi ob najhujših zimah in zelo slabemu vremenu ni nikoli dogodilo. Poleg tega, pa se je vsemu skupaj pridružilo tudi nadvse zamaščeno zadnje steklo, kar govori o morebitni napaki na injektorju. Na potovanju je običajno ob zagonu motorja, zopet svetila rumena lučka in opozarjala na nepravilno delovanje motorja. Na servisu so ob zadnjem piskanju zamenjali senzor pretoka zraka, kar pa očitno ni bila prava rešitev, saj je še vedno očitni problem na 3 cilindru. Pri 130.000 km so mi zamenjali tudi prednje diske, ki sem jih moral zaradi tresenja in nemogoče vožnje, po prevoženih 29.000 km ponovno zamenjati, saj mi garancije niso priznali, so mi pa zato znižali cene novo vgrajenih prednjih diskov.
Po preveliko in prepogostih obiskih na servisu, sedaj že upravičeno dvomim v njihovo toliko hvaljeno kvaliteto, njihov tester, njihove nasvete, saj sem v tem času dodobra in kar globoko izpraznil denarnico, ob tem, da osnovnega problema še vedno niso rešili, ob vsem tem pa so se pojavili novi in še bolj problematični.
Pa so poznavalci rekli, da je to najbolje ocenjeni motor Alfe 156, lahko, da je res, samo ga žal, nihče ne zna tako usposobiti, da bi pravilno delal, saj je sedaj njegovo delovanje in njegovo značilno prijetno renčanje, bolj podobno kakšnemu dizlu, kot pa poskočnemu 121 kw dvolitrniku.
Hvala lepa za nasvete, saj verjamem, da je takšnih motorjev bolj malo, pa vedndarle ravno za to, ker je avtomobil vedno redno in pravočasno vzdrževan na pooblaščenem servisu, bi morali biti zelo pozorni in predvsem bolj natančni.
Vsem se lepo zahvaljujem za odgovore, ki sem jih v celoti prebral, kakor tudi vse poste povezane s tem problemom in ugotovil, da je kar precej anomalij, ki so v veliki večini skupne motorjem 2.0 JTS.
Glede na mojo opisano problematiko, ki se vleče že od leta 2010, je sedaj zelo težko še komu zaupati, da bo po tolikšnem času vsemogočih napak, sedaj pa povsem v redu in da bo pooblaščeni servis sedaj opravil profesionalno delo. Povsem upravičeno se je za bati stroškov, ki so vseeno nastajali z vsakokratnim prihodom na servis in ki niso zanemarljivi ter seveda že zapravljenega njihovega zaupanja.
Nekako smo se uspeli dogovoriti, po opravljenih vseh predpisanih servisih, da jo pripeljem naslednji vikend, jo tam pustim toliko časa, dokler pač ne ugotovijo napak ali napake in mi za ta čas dajo nadomestno vozilo.
Toda, ob vsem tem skupaj obstaja bojazen, komu v Sloveniji pa sploh še zaupati ali se obrniti direktno na samno tovarno Alfa Romeo, kjer naj povedo tudi svoje mnenje o tovrstnih, sedaj že množičnih, lahko že kar konstrukcijskih napakah na takšnem motorju, ki bi moral biti vse kaj drugega, kot je sedaj v praksi.
Vem tudi za primer enake Alfe 156, ki je imela podobne probleme kot moja, kjer so končno ugotovili, da ima problem s senzorjem pretoka zraka, ki tudi ni poceni. No, meni so ga na servisu poskusno tudi zamenjali in vgradili njihovega, da bi ugotovili ali je rumena lučka in piskanje posledica te napake. Pa je bilo drugi dan spet enako piskanje, ob tem, da so me že na začetku tudi opozorili, da je ta rumena lučka zelo, zelo zelo občutljiva, kar je tudi prav, saj javlja napako v delovanju motorja.
Morda gre pri vsemu skupaj tudi za morebitno odgovornost servisa, saj je bila Alfa v veliki večini primerov k njim pripeljana zaradi ” prižiga se lučka od motorja”, na pregledu z Examiner, pa je v večini primerov javljal, da je problem premalo vžigov na 3 cilindru, kljub medsebojnem ugotavljanju in zamenjavi vžigalnih tuljav. V novembru mesecu lani je bilo tudi ugotovljeno, da je okoli ene bubine olje, točno pod čepom za nalivanje olja, zato je bilo menjano tudi gumijasto tesnilo pokrova ventilov. Menili so namreč, da bi lahko nateklo olje okoli vžigalne tuljave, lahko povzročalo anomalijo vžigov. Pa ni bilo tako in je bila naslednji dan zopet rumena lučka in piskanje.
Žal je pri vsemu skupaj več vprašanj kot odgovorov, zato bi bilo za vse že povedanu vključiti kakšnega neodvisnega strokovnjaka, ki bi ob vsemu skupaj podal svoje mnenje in tudi rešitve, kajti za reševanje problematike rumene lučke je iz žepa odteklo že preveč denarja, da bi si to kalvarijo lahko ponovno privoščil.
Po opravljenem zaukazanem servisnem pregledu na 175.000 km in zamenjavi ene vžigalne tuljave JTS, menjavi ležaja jermena poly-v, filter zraka, filter klime, filter olja ter menjavi bolj gostega motornega olja Selenia HPX 20W-50, kontrolnemu pregledu z diagnostično opremo, kontroli katalizatorjev, kontroli kompresije na vseh valjih, kontrolam celotne instalacije, preverjanju zobatega in ostalih jermenov ter ventilov. Po plačilu računa za nekaj čez 400€ in dogovorih še za menjavo vseh jermenov po prevoženih 200.000 km in ko bo motor razdrt še za teflone ventilov sem z avtomobilom, ki je bil na servisu od sobote, ves potolažen zapuščal servis.
Po zagotovilih servisnega osebja, da so pa sedaj izvršili res vse potrebne kontrole na vseh mehanskih sklopih in celotni elektroniki, sem po prihodu domov, šel ponovno pod večer preizkusit avto in veste, kaj me je čakalo takoj po zagonu motorja, že čez par trenutkov sem opazil znano, sedaj že kar prijateljico – rumeno lučko in piskajoče opozarjanje. Ko sem poslušal motor je bil ves nemiren in deloval z neenakomernim zvokom…Groza in razočaranje…
Torej, lahko ponovno preberete vsa moja dosedanja pisanja in potrošniške dileme in vprašanja o odgovornosti ter strokovnosti, ki se tako samo še nadaljujejo…
Kot sem že omenil sem ponovno peljal na servis in so mi ponovno podrobno pregledali in celotno instalacijo in meritve posamičnih kablov posebej na motorju in ni bilo odkrite nobene napake na kakšnem kablu.
Glede na vztrajno ponavljajoči napaki , ko se z ugotovi z Examinerjem, da je premalo vžigov na 3 cilindru in po preverjanju vseh mogočih sklopov, mi je bilo povedano, da obstaja primer, ko je bil pri motorju počen bat v 3.cilindru in je bila napaka tudi takšne narave.
Kompresijo so kontrolirali z MotoMeter 7250 Leonberg dvakrat in sicer, moj odčitek iz priloženega kartončka:
1.cilinder – 36,2 bar in 36,7 bar
2.cilinder – 34 bar in 34,5 bar
3.cilinder – 34,2 bar in 36,2 bar
4.cilinder – 36,2 bar in 34,2 bar
Glede na očitani nemirni tek ob zagonu motorja, zlasti pri minimumu, pa bodo dali prekontrolirati avtomobilsko centralo v Molfancon v Italijo, da ni šel kakšen uporček centrale ali kaj podobnega.
Ob zadnjem servisu pretekli teden, so mi zamenjali olje HPX 20-50 ravno zaradi očitane prevelike porabe in rečeno mi je bilo, da bo sedaj porabil manj olja.
Glede na vse ostalo navedeno o rednem vzdrževanju Alfe, pa na vseh izdanih računih tudi piše:
* Garancija na originalne nadomestne dele, vgrajene v pooblaščenem servisu, traja 24 oziroma 36 mesecev od izdaje računa. (Krije originalne nadomestne dele in operacije, potrebne za vgradnjo. Za uveljavljanje garancije je potrebno predložiti originalen račun, vozilo pa mora biti v vmesnem času redno vzdrževano v pooblađčeni servisni mreži, kot to predpisuje proizvajalec. V garancijo ne sodijo okvare, ki so posledica normalne obrabe ali mehanskih poškodb in vsi tisti nadomestni deli, ki so podvrženi obrabi.)
* Garancija Fit (Operacija 0010A11) krije material, zamenjan v okviru predpisanega programiranega vzdrževanja vozila in operacije, potrebne za zamenjavo. Velja do naslednjega predpisanega posega v pooblaščeni servisni mreži kot je navedeno na priloženem Potrdilu o opravljeni kontroli s priporočili. V času veljavnosti Garancije Fit je stranka upravičena tudi do brezplačne vleke nevoznega vozila do najbližnjega pooblaščenega servisa. Kontaktne številke za brezplačno vleko vozila so nevedene v garancijski knjižici (poglavje Assistenca FLAR).
Na servisu so kontrolirali vse kable in poslali centralino od Alfe na kontrolo v Italijo, kjer so ugotovili, da ni z njo nič narobe. Ob kontroli črpalke za vodo, pa le-to ni bilo potrebno zamenjati, saj je hladilna tekočina rahlo puščala pri cevki drugem koncu. Zamenjali so tudi ležaj jermena Poly-v in dali nazaj staro vžigalno tuljavo, saj le-ta ni bila pravi vzrok za nesrečno piskanje. Po mnenju poznavalcev bi morali odpreti vsaj še motor in podrobno pregledati sam 3 cilinder in stanje bata in batnih obročkov, saj so to hoteli narediti, a bi bili stroški skupaj z zamenjavo zobatega jermena in ostalih jermenov preveliki.
Ob morebitni menjavi zobatega jermena in natezalca oziroma ležaja, že opisanega jermena Poly in natezalca, črpalke vode ?, tesnila glave, tefloni, komplet batnih obročkov, bi z mehanskim delom po predračunu, prišlo malenkost manj kot 1.000 €.
Vse to smo nekako po kar veliko dosedanjih stroških pustili za jubilej ob 200.000 prevoženih kilometrih. Tako rumena lučka ob mrzlih jutrih še vedno sveti in piska. Tako lahko samo upamo, da se bo situacija otoplila in da ne bo več toliko motečega piskanja, poleg taga pa ni nujno, da bomo sploh popravljali na bilo kakršnem servisu Alfa Romeo. Morda se nas bo usmilil kakšen dober mehanik.
Včeraj zjutraj je bilo okoli 13 stopinj, kjub temu, da bi se naj prikazovala, samo, ko je mrzlo je lučka tudi tokrat zasvetila, tako, v opomin kvalitete servisov Alfa Romeo…
Enako se ponavlja vsaki dan in opozarja še naprej na kvaliteto servisov Alfa Romeo, tako, da že sestavljam pismo za Alfa Romeo v Milanu, bomo videli, kaj na to, porečejo pri njih …
V obdobju od zadnjega servisa sem prevozil 1800 km in tako dolil že 1,8 l olja Selenia HPX, 1 liter hladilne tekočine, kar pomeni celotna prostornina ekspanzijske posode, saj to pomeni, da spet nekje pušča hladilna tekočina. Po zatrjevanjih servisa so vse prekontrolirali in zamenjali počene cevi, kar pomeni, da zopet nekje nekaj pušča. Ob tem moram omeniti, da je bilo hladilne tekočine vedno dovolj in sem venomer spremljal njen nivo, kot pa sem že povedal, sem opazil prvi večji manjko pred servisom meseca decembra. V tem obdobju do sedaj sem dolil več hladilne tekočine, kot v 10 letnem delovanju motorja skupaj.
V tem času se je povečala tudi poraba goriva, saj je že dosegla nivo 8,9 l/100 km, pa se je v času okoli decembra meseca dvihnila na 9,4 l/100 km, da bi sedaj dosegla nivo 10,5 l/100 km.
Zopet se približujejo zle slutnje, da zopet nekje nekaj pušča, da niso opravili svojega dela dovolj kvalitetno, da bi se lahko normalno prevažali brez straha, da se bi kje prisilno ustavili in tam tudi ostali. Kljub temu, da so imeli Alfo na servisu pri njih teden dni, očitno le niso vsega dovolj natančno pregledali in preučili.
Glede na vse skupaj in tudi na prepotrebno kontrolo vseh odvodnih in dovodnih hladilnih cevi, ostaja dejstvo, da Alfa še vedno nekje pušča, tako, da sem 09.04.2013 ponovno dolil 0,9 l hladilne tekočine.
Alfa še vedno zjutraj močno pokašljuje, kot bi poslušal dizel, pa brez zamere, še vedno se kaže stara znanka, rumena lučka, ki niti ugasne ne več, ob tem se motor tudi močno vibrira in trese. Vse skupaj navkljub izjavam iz nezmotljivega Alfa servisa, da se bo to dogajalo samo v zimskem času, sedaj smo nampreč že krepko čez 10 stopinj.
Ob napravljeni ponovni kontroli s testerjem, s strani mehanika, ki je Alfo prvič videl v življenju, je ta pretekli teden pokazal napake praktično na vseh cilindrih, na servisu pa so rekli, da je vse v najlepšem redu. Takoj je tudi opazil, da je hladilnik za vodo v slabem stanju, saj z njega praktično odpadajo in se mrvijo zaščitne zunanje celice ter tega potem, ko je bila Alfa pri njih celi teden, na servisu niso mogli ugotoviti. Rumena lučka sedaj, kljub zunanjim 15 stopinjam celzija, še vedno in neprekinjeno sveti.
V zadnjem tednu je avto, ko se je volan zavijalo v levo smer, na strani levega kolesa, nenehoma cvililo.
Nato smo zamenjali zimske gume z letnimi gumami s pripadajočimi platišči in na avtu se ne prižiga več rumena lučka. Tudi cviljenje je izginilo. Nepričakovano in nenadoma, kar preprosto meji že na čudež.
Danes je zopet rumena lučka zasvetila in še vedno ne ugasne.
Ko se prvič zažene Alfa, še vedno deluje na tak način, ko bi imela le 3 cilindre in pokašljuje ter se motor trese kakšnih 3 ali pa 4 minute ter se kasneje umiri na normalo.
Smo že v juniju in rumena lučka še vedno sveti ter opozarja na kvaliteto servisov Alfa Romeo, ki v zadnjih dveh letin niso bili sposobni odpraviti napak, a vendar so vsako storitev dobro zaračunali.
Hodi v gore dokler je čas,
ker prišel bo čas,
ko ne bo več časa
in kmalu bo ta čas.
Alfo sem peljak k mehaniku in ta je ugotovil, da je v hladilni tekočini preveč plinov CO2 in zaradi tega menjal tesnilo glave motorja, enostavno, hitro in brez problemov ter kompliciranja, ki so ga vedno zganjali na Alfa servisu.
Ob tem je ugotovil, da je bilo tesnilo glave poškodovano, razpokica je bila majhna. Obenem je ugotovil, da je hladilnik popolnoma razpadel, saj se je videlo, da so že spodaj začele celice oziroma njihova zaščita odpadati. Poleg tega je popravil tudi klimo, saj se je, ko sem prišel iz Alfa servisa popolnoma izpraznila. Kot sem opisal situacijo zgoraj, da se je vse meglilo znotraj avta, je bila vzrok klima in počena spodnja cevka, ki jo je bilo potrebno popraviti in je kompresor vlekel zrak.
Vse to in še več niso videli na Alfa servisu, plačevali pa smo jim za menjavo nešteto visokonapetostnih tuljav oziroma bubin, za nove svečke, za injektorje, tako, da je bilo tričetrt teh stvari nepotrebnih, ker je bilo tako najbolj enostavno.
Poleg tega je mehanik ugotovil, da so pri menjavi jermena pri 100000 km za 1 zob zgrešili nastavitev vžiga oziroma, oa toliko premaknili novi jerman, da avto praktično ni imel moči pri nizkih obratih, pa tudi vrtel se ni rad, kar je sedaj odpravljeno. Sedaj imaš res občutek, da se rad vrti, pa tudi da vleče z vsemi deklariranimi 121 kW, kar do sedaj ni bilo občutiti, saj si imel občutek, kot da bi vozil s samo dvemi ali tremi cilindri.
Upajmo, da se bo vse skupaj obneslo in vzdržalo vse napore.
Glede na to, da je Selenia Racing v navodilih predpisana za ta 2.0 JTS motor, potem pa res ne vem, zakaj ne bi verjel proizvajalcu.
1.6 Twin Spark – Selenia 20 K
1.8 Twin Spark – Selenia 20 K
2.0 JTS – Selenia Racing
2.0 JTS Selespeed – Selenia Racing
2.5 V6 24V – Selenia 20 K
2.5 V6 24V Q-System – Selenia 20 K
1.9 JTD – Selenia Turbo Diesel
2.4 JTD – Selenia Turbo Diesel
* Selenia Racing – 10W-60
Glede na to, da staneta dva litra v pločevinki skupaj okoli 30€, potem bi pa lahko razpredali, katera olja bi bila še lahko uporabljena v odvisnosti od gradacije olja, seveda, pa tudi kvalitete, saj se ve, da so motorji Alfe zelo občutljivi in dovzetni na olja.
Posebej to tudi velja za motorj JTS, kateri dosegajo tudi zaradi direktnega vbrizga goriva v valje, višje delovne temperature in zato potrebujejo učinkovito olje, ki hitro odvaja temperaturo in hkrati tudi vrši osnovno funkcijo, da ima dobre mazalne sposobnosti.
Danes se je stara znanka rumena lučka, ki označuje napako na motorju znova prižgala in skupaj s piskom opozorila, da le ni vse v redu!
Lučka gori non stop in sploh ne ugasne!
Pri mehaniku je bila zamenjana dovodna cev od avtomatske klime, ker je puščala, tega pa kljub vsem pregledom, ki so jih naredili na Alfinem servisu, niso opazili. Že lansko leto sem jim opisal, da so bile pozimi notranje šipe orošene, kar se prej nikoli ni dogajalo, pa tudi to ni pomagalo.
Mehanik se je odločil, da bo menjal tudi tesnilo na glavi, kjer je opazil razpoko, debeline lasu, tako, da smo bili vsi navdušeni, da bo pa sedaj vse v redu. Ob tem je tudi nastavil vžig, tako, da je sedaj naša Alfa bolj poskočna in odzivna, saj je bila nastavitev približno za 1 stopinjo napačna, pa tega spet na servisu niso videli. Zamenjano je bilo tudi novo motorno olje Motul in nova hladilna tekočina. Poleg vsega pa je bila na novo zbrisana in posodobljena centralina, pa kljub vsem možnim popravkom in strokovnjakom, ki so prišli iz Ljubljane, spet ni v redu in zopet se pojavljajo zvočni piski. Posebej zjutraj, dokler se ne segreje motor, ta trokira – motor se trese, kot bi deloval samo na 3 cilindre
Vendar vsa ta vznesenost ni trajala dolgo, saj kljub zamenjavi tesnila na glavi, rumena lučka še vedno sveti in sploh ne ugasne več, non stop sveti tudi na računalniku in zopet opozarja, da z motorjem nekaj ni v redu.
Od konca popravila konec julija pa do sedaj sem dolil 1 liter hladilne tekočine, zamenjano olje pa je točno na polovici med min/max.
Vedno bolj razmišljam, da bi pisal na Alfa Romeo v Milano, da jim povem o problemih z našo Alfo 156 2.0. JTS, konec koncev, naj vedo, kakšne težave povzročajo njihovi avtomobili in koliko financ je to že pojedlo.
Pismo pa je že v pripravi!
Mehanik mi je povedal, da je posredi HLADNI SPOJ v centralini in da bo prišel specialist za centraline in ponovno naložil novi program, da bo potem dobro. To čakam že od meseca septembra, ko se je ta kalvarija samo še nadaljevala. Očistili so tudi katalizatorje, tako, da bi to ne smelo delati težav. Ko se motor ogreje deluje vse normalno, kljub rumeni lučki, piskanju in oznaki za okvaro motorja na centralnem ekranu na armaturni plošči. Povedal mi je, da imejo skoraj vse Alfe 156 s takšnim motorjem v Sloveniji velike in podobne probleme z elektroniko. Upam, da bo v ponedeljek prispel ta vele strokovnjak, ki pa do sedaj očitno ni imel srečne roke, saj se je julijski poskus posodobitve cenraline izjalovil, saj je sedaj že novo leto, avto pa še vedno klenka, kot bi deloval samo na 2 ali 3 cilindre.
Prvič je bilo na servisu zapisano, da gori lučka od motorja, upam, da ni pomote, 28.10.2010 in je bilo od takrat pa vse do danes za odpravo te anomalije porabljenih 2.200 € z vsemi potrebnimi in nepotrebnimi menjavami. Toda veliko vprašanje je, kdo bo vse to dokazoval, ko pa Alfa še vedno klenka in sveti rumena lučka. Upam, da bo računalniški strokovnjak v ponedeljek, kaj odkril, kot sem že napisal bi naj bil glavni krivec, hladni spoj na centralini. In to je tista centralina, ki jo servis poslal v Monfalcon in so tam rekli, da je z centralino vse v redu. Ko sem prišel domov, pa se je pokazala rumena lučka.
Ob zadnjem popravilu, ki je trajalo 14 dni sem domov odpeljal Alfo, ki ji trenutno ni svetila rumena lučka, nekaj ur kasneje pa je ponovno zasvetila in piskajoče opozorila, da spet ni nekaj v redu. Poraba goriva 11,1 l/100. Odšel sem k prijatelju, ki je priklopil svoj računalnik na Alfo in dobil naslednje rezultate:
Reading Error Codes:
* 1.P0136 – Lambda 1 Signal
* 2.P0300 – Misfires detected (generic)
* 3.P0301 – Cylinder 1 ingnition failures
* 4.P0141 – Preheating resistance 1 below catal.
* 5.P1172 – Mixture 1 strenght (multiplicative)
* 6.P0303 – Cylinder 3 ingnition failures
* 7.P0302 – Cylinder 2 ingnition failures
* 8.P2240 – Lambda 2 sensor upstream (current)
V upanju, da nam boste vsaj malo prisluhnili in poskušali pomagati, obenem pa tudi uvideli našo stisko ter dosedanje prekomerne izdatke, vas lepo pozdravljam in želim obilo poslovnih uspehov!
* Ko sem v lanskem letu pisal enako vsebino na ta forum je moderator umaknil moja sporočila, zaklenil, češ, da je vse skupaj izgubilo smisel! Sedaj me čaka še veliki servis in seveda še vsi s tem povezanimi in nepovezanimi stroški.