Imaš na nek način prav ,... ampak sem mislil da bo slo hitreje zgleda nima nobeden tako da bo treba na original servis vendar je potrebno naročilo in posledicno cakalna doba cena pa je 25€
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
MaStr napisal/-a:Tukaj na forumu jih je kar nekaj z testerjem. Očitno so vsi na dopustu.
Pa lih zj sj mam jst tud enga kolega ko ma za italijane sam je 14 dni odsoten men se pa mal mudi k ni kaj hudega neki malega more bit mogoce svecke ampak ziher je ziher
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Večina kitajskih ELMov se brez predelave poveže samo z ECU.
Ampak itak praviš da rabiš samo motor.
Investiraj tistih 10EUR v USB vmesnik, MES (program) je itak zastonj (če ne rabiš naprednih funkcij).
SilverMan napisal/-a:Večina kitajskih ELMov se brez predelave poveže samo z ECU.
Ampak itak praviš da rabiš samo motor.
Investiraj tistih 10EUR v USB vmesnik, MES (program) je itak zastonj (če ne rabiš naprednih funkcij).
Hmmmm Sj ubistvu nevem kaj rabim pač rad bi odkril zakaj avto nima taksne moci kod bi jo naj imel ter zakaj cuka oz trokira , zjutraj ko ga zastartam ponavad lahko stisnes stopalko pa zatrokira ucas malo poci kod bi bilo kaj zalito potem pa avto deluje sicer ko speljujes mu zmanka moci nato pa potegne in gre tam od 3000 obratov naprej učas cutis cukanje oz trokiranje tudi mes voznjo ampak mislim da ni Lmm senzor ker ne sveti nobena lucka razen ce ga odklopin avto ugasne
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Ena od vzigalnih tuljav crkuje po malem. Preveri jih. Preglej vse svecke (tudi ce so nove ni nujno da delujejo tako kot treba... ). Simptomi ki jih navajas so pravi. Jaz osebno bi preveril sledece.
1. Delovanje LMM ( preveris z multimetrom ( workshop manual more not pisat kaksne vrednosti more dajat )
2. Delovanje lambde sonde ( 1 ,2 ,3 odvisno koliko jih ima )
3. Delovanje vzigalnih tuljav
4. Delovanje vzigalnih kablov ter "dudic"
5. Delovanje sveck
6. Vse signale preverit direkt na pinih pri ECU za lambdo in lmm ( da vidis da je napeljava res OK ( da ni prekinjeno )
7. Delovanje TPS senzorja za gas ( 156 verjetno imajo TPS )
colibry napisal/-a:Ena od vzigalnih tuljav crkuje po malem. Preveri jih. Preglej vse svecke (tudi ce so nove ni nujno da delujejo tako kot treba... ). Simptomi ki jih navajas so pravi. Jaz osebno bi preveril sledece.
1. Delovanje LMM ( preveris z multimetrom ( workshop manual more not pisat kaksne vrednosti more dajat )
2. Delovanje lambde sonde ( 1 ,2 ,3 odvisno koliko jih ima )
3. Delovanje vzigalnih tuljav
4. Delovanje vzigalnih kablov ter "dudic"
5. Delovanje sveck
6. Vse signale preverit direkt na pinih pri ECU za lambdo in lmm ( da vidis da je napeljava res OK ( da ni prekinjeno )
7. Delovanje TPS senzorja za gas ( 156 verjetno imajo TPS )
bom dal jst to kr na servis naj ga dajo na tester pa je ker tudi v klancu cutim da nima moci svece so res bol boge so ze malce zapacane po kapicah so strosek zatorej noben ni menju tako da imam narocene z ricambija trenutno akcija 94€ ker sem tudi sam sumil na svece ampak ni receno bom razkiral se 25€ za tester pa da vidim ka hudica je ker je menjano veliko stvari in je skoda da bi pustil tako
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev