+1moofdi napisal/-a:Imam izkušnje z drugo opcijo (Eibach komplet), zadeva je trša, vendar za moje pojme še sprejemljiva, lega odlična!
Moderator: Tehnika moderatorji
+1moofdi napisal/-a:Imam izkušnje z drugo opcijo (Eibach komplet), zadeva je trša, vendar za moje pojme še sprejemljiva, lega odlična!
te z linka so sprednje. neke hude potrebe po menjavi niTevž156 napisal/-a:Ali mora zraven kupiti še kaj?
npr:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6225.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsakeršno mnenje, izkušnja in nasvet je dobrodošel. Bom poskušal redno odgovarjati, kolikor bo čas dopuščal.
lp,
M
Raje ne svetuj takšnih nebuloz!alfasan napisal/-a:pri tako starem avtu in toliko kilometri vložek samo v federacijo cca. 700 ali več € ni najbolj pameten. Namreč avto je vreden mogoče enega rozića. To je samo moje skromno mnenje.
Poišči rabljene fedre, ki so še v odličnem stanju in boš dal za vse 4 maksimalno 80-100 €.
Enako naredi z amortizerji, včasih jih kdo prodaja ali pa jih je ravno zmontira in potem mu je avto crknil in prodaja skoraj novo robo po delih.
Namreč zdaj boš dal za federacijo 700 €, čez en teden za turbino 400, čez 1 mesec za ličarja 500 €, pol ti bodo roke šle pa polosovine.
Ejga, raje denar porabi za nafto.
Tole je pa BS... Novi amortizerji si verjetno nekaj najboljšega kar lahko narediš na starem avtu, da izboljšaš lego na cesti. In noben del podvozja zaradi tega ne bo preobremenjen.Misljeno je bilo, da je pri 14 let starem avtu in teh kilometrih material ze zmatran in da bo verjetno namesto navdudenja sledilo razocaranje ob 700-800 eur stroskov saj bo obremenil celotno podvozje itd.
to si dobr napisu.Tevž156 napisal/-a: Ravno tako vem zakaj bom kupil nove amortizerje in vzmeti.
x2!Bojanxe napisal/-a:to si dobr napisu.Tevž156 napisal/-a: Ravno tako vem zakaj bom kupil nove amortizerje in vzmeti.
...
Hvala. Zadevo bom definitivno homologiral. Vgraditi planiram pri mehaniku, ki mi bo izdal potrdilo o vgradnji, TÜV dobim ob nakupu, račun pa tudi ker za cca 500€ ne bom dal brez računa. Lažje reševanje kasnejših reklamacij itd...SilverMan napisal/-a:No, glede na stanje pred pol leta:
računov za robo ne rabiš,
TÜV rabiš samo za fedre (amortizerjev se ne homologira),
potrdilo o vgradnji,
optika,
nastavitev luči.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov