Zdravo vsem!
V imenu prijatelja vas prosim za pomoč.
Na njegovi 156 SW je "crknil" zadnji amortizer, zato je naročil nove Monroe amortizerje (zadnji par) in to po številki šasije. Ko jih je mehanik hotel zamenjati, je ugotovil, da so za 3 cm predolgi.
Težava je v tem, da se sicer baje da dobiti nove originalne, vendar bi naj stali okoli 400 evrov po komadu.
Še to: avto je AR 156 SW 1,9 JTD 16V 140 km, je pa tovarniško nižana, menda naj bi bila, ima tudi špotni menjalnik in športno sklopko. A je to potem sportpack varianta?
Kaj mi oz. mu svetujete?
Danes sem opazil da mi na ar 156TI na eni strani amortizer šou. Ker je avto skor čist na tleh. Zanim me če kdo ve katere amortizerje mi je najbolje kupiti, ker original so baje precej dragi.
Če imaš zadaj amortizerje z nivomatom je cena originala za komad okoli 400€.Tudi obnoviti se jih neda oz. ti jih pri Vugi lahko predelajo in obnovijo v klasične vendar brez nivomata.Cena z montažo od 350-400€ za zadnja dva.
_doog_ mi lahko poveš koliko so te koštali amortizerji?
Jaz ta trenutek gledam predvsem kit Eibach ProSystem ter H&R Touring Cup .
Danes sem bil na tehničnem kjer so mi rekli da so amortizerj verdu.
Ali je možno da je kaj narobe z nivomatom. Ker avto je sigurno zadaj nižji za cca 3 cm. Bom videlč kaj mi jutri reče na poblaščenem servisu.
Sicer nevem točno kako nivomat pri alfi deluje, vendar kakor vem sami nivomat amortizerji (recimo brez vzmeti) držijo 150kg.Torej če ti odpove regulacija nivomata bi v tvojem primeru verjetno držalo da je avtomobil zadaj še 3cm nižji.
V bistvu imam enak problem tudi jaz.Avtomobil je na obeh straneh enako spuščen (zadaj zgleda kot bi bil nižan za 50mm) tako, da očitno je odpovedala nivomat regulacija med tem ko je lahko amortizer še dober.Vprašanje pa je, če zaradi tega ni fuč komplet amortizer oz. ga je treba menjati.
Sem naročen pri mehaniku v ponedeljek pa vam sporočim kaj je narobe...
ARfan napisal/-a:Bom jutri izmeril višino pa poročam.
Če mogoče veš.... Ali vsak amortizer posebej uravnava višino ali sta skupaj priključena na kakšno hidravliko?
Mislim, da ni priključen na nič, predvidevam da je v amortizerju nekakšna pumpa, ki vse to uravnava. Nism pa sigurn, no pa mal pošič po netu, če te zanima verjetno je to neka standardna stavr. Če boš menjal moraš itak zamenjati oba amortizerja.