Napaka/Error P0235 - AR 147 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nista ista... ta drugi je za turbo bencinarje, in ima malo drugačno karakteritsiko...
schranz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 1:51 pm

Sem moral prav preveriti po šasiji, v glavnem kot sta rekla, nista ista, prodajajo pa jih kot da paše tudi za JTD... in to celo v več različnih e-trgovinah....pa še en prodajlc mi je zatrjeval, da je lahko tudi od firme Vemo, kao ista kvaliteta kot Bosch, vseeno naročil sem od Boscha. Potem dejansko nekdo, ki je laik kupi nek senzor in napake ne odpravi, in jo zopet išče drugje...

kolega se je po 3-eh mescih končno odločil da kupi novega, avto mu izpisuje to omenjeno napako in ne gre nkamor, senzor ob kontaktu kaže 1170mbar, čudno pa je še to, da na trenutke se prebudi in dela normalno, ampak to res samo za kratek čas.
Zadnjič spremenil schranz, dne Sr Jun 08, 2016 1:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če senzor ob kontaktu kaže več kot 1000mbar je fuč in ga je treba zamenjat.
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

živjo vsem,
predvidevam pa , da bo Grega ( tribes) še največ vedel glede tega.

po 2 letih brez problemov, se stvar malo ponavlja
torej 2 leti nazaj sem menjal MAP (ker je prejšni crknil), sedaj mi deluje ok (vsaj zdi se mi tako).

problem pa se mi je začel pojavljati, ko sem pohodil gas bolj odločno in za dlje časa - po parih sekundah se pojavi MCSF, ki pa po tem, ko spustiš gas tudi ugasne in avto lahko deluje ok ali pa ni odzivnosti dokler ne "resetiraš" napake z pritiskom sklopke.
potem deluje normalno , dokler ga spet ne vrže ven ob daljšem pritisku na gas.

Priklopil na računalnik in se mi zdi, da je problem, ker mi pritisk nabije preko območja senzorja in posledično vrže MCSF.
dejanski pritisk je večji od željenega za cca 0.2 bara, sploh so problem špice ob polnem pospeševanju.
Sedaj se mi ta napaka pojavlja vedno bolj pogosto in ob manj intenzivnem pospeševanju ( vedno pa na AC in v 4 ali 5 ob pospeševanju)

Sedaj pa ne vem, ali je problem v VNT ( zapacano) ali je problem kak senzor, cevke mi izgledajo ok.
še slikca grafa , kje je problem, če kaj pomaga

in pa file za v multiscan, kjer se da povečati, izločiti podatke.
Priponke
boost error1.jpg
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

datoteke ne morem dodati, ker je kratica .scv
če slka kaj pomaga, sicer lahko pošljem file.

Kakšna pomoč, česa bi se prvo lotil pregledovati, rihtati

hvala

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Overboost... problem je verjetno na vakumskem delu. Cevke, overboost ventil, aktuator na turbini, ... mogoče pa tudi kakšno sranje v turbini.
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

overboost ventil je ta na prednji steni nad hladilnikom ali se motim.
se da to kako testirati, ali le menjaš in vidiš?

aktuator pa se mora lepo premikati, to prestavlja VNT je res?

problem "špic" se je pojavljal že dolgo časa nazaj ( 5, 6 let) , ko si "pregledoval" računalnik in si že takrat rekel da se sistem "počasi" odziva, vendar do sedaj ni bilo nikoli toliko preveč, da bi metalo napako ven

mika me,da bi potegnil turbino dol in očistil VNT, ne bi pa tega delal, če ni potrebe - ampak to se verjetno ne da videti, dokler ne potegneš dol in vidiš dejansko stanje?


bom danes še malo pregledal, kaj bi se dalo narediti bolj na easy
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Najprej zamenjaj overboost ventil...
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

ok, tnx......

ko zamenjam , sporočim.

lp
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

Grega, je možno, da ko sem overboost ventil očistil v benzu (sploh prednjo mrežico, ki je bila "zabita"od praha ) in malo spihal, da bo sedaj ok??
je pa še original "pittsburgh" z alfa logotom zadaj....

ker danes mi napake ni vrglo, pa sem nalašč pritiskal tudi do xxx.
se mi pa zdi, da gre sedaj malce slabše napram prej, naprimer tik predno je ven vrglo napako...predvidevam ker ni toliko overboosta :mrgreen:
všeč , ker ni napake, ne všeč ker gre slabše :oops:


PS: samo dodatni IC ( kaj podobnega, kar si ti montiral)....kam pridemo ob vsem drugem stock :-)( oz kaj je še stroškovno "majhen" vložek, pa da se kaj pozna?
samo iz firbca me zanima.....

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Malo verjetno da bi čiščenje pomagalo... predvsem pa čiščenje z bencinom lahko zelo hitro uniči ventil.

Bolj verjetno je da si ventil malo pokvaril, posledično ne drži več vakuma tako kot prej, in je turbina manj odzivna, s tem pa dobiš tudi manj overboosta.

Nevem kaj je zate majhen strošek. IC te bo prišel ranga 300€, za dodatnih 15, mogoče 20HP.
Odstranit katalizatorje, vgradit boljše injektorje... To je še tko nekak sprejemljivo, oziroma manj kot 500€ :D
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

aha....torej v kratkem menjava zaradi preparelih gumic v notranjosti :oops: tolko da vem :doubt:
a je ta ventil le za 85kw verzijo ali je bolj mešano, torej lahko kaj najdem pri "našem" Robiju, ali je v primeru senzorjev blje kupiti novo in je mir.


Mah IC bi našel kak rabljen malo večjih dimenzij kot je trenutni....
boljše injektorje....od kere mašine se gleda, kaj je primerno ...
MAP se obdrži ta, ali se recimo menja z (jtdm ?) drugim, ki dopušča več boosta?
turbina zaenkrat še lepo dela in ne bi menjal, na splošno, par 100€ niti ni problem,, 500€ je že malo tako tako, ker avto počasi "izginja"-rja ter so še ostali stroški ( sklopka, dualmass), tako da ravno rentabilno že to ni, ampak vseeno mi je avto kar pri srcu... na žalost pa več kot 4-5 let verjetno ne bo več, tako da ravno metal pa tudi ne bi v prazno....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

"En drug malo večji" IC ne bo dal takega efekta kot "proper FMIC"... tako da potem je vprašanje kje je smisel menjave.

Jaz nekih bljižnic ne vidim. Če ti je 500€ preveč, potem raje pozabi.
Za par 100€ dobiš remap, pa kak katalizator ven vržeš. Od tu naprej pa je vse dražje, sploh če ne delaš vsega 100% sam.

In ja sklopko in DMF boš s povečanjem moči zelo hitro menjal.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Da napišem še jaz malo moje težave. Gre se za 156 2.4 110kW. Na začetku nisem opazil nikakršnih težav pri pospeševanju, res pa, da nimam ravno navade ga ožemati. Potem (po kakšnem letu) sem pred kratkim zamenjal vakuum ventil nad odbijačem, ker sem imel mrtve točke pri pospeševanju pri okoli 3000 obratih. Ventil je bil kupljen Pierburg, po številki šasije. APo menjavi je bil res avto bolj odziven, mrtva točka pa je ostala. Enkrat po tem se mi je začela prižigati MCSF lučka pri močnem pospeševanju v 4. prestavi. Napaka pa P0235 supercharging pressure. Kupil in zamenjal sem še map senzor (Bosch). Zdaj se mi zdi, da je tista mrtva točka dejansko skoraj izginila, napaka pa ostaja. Še kaj, kar lahko preverim? Je lahko krivec tudi maf? Vakuum cevki z ventila so zamenjane.
Trenutno najbolj sumim ravno ta nov ventil, starega sem pa seveda že vrgel stran....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Previsok tlak turbine, verjetno posledica slabe kontrole VNTja.
Menjava overboost ventila je možen vzrok, lahko je okvara na samem mehanizmu VNT na turbini, da se zatika, lahko se mape v računalniku ne ujemajo več z mehanskim stanjem na avtu, lahko so injektorji obrabljeni in imajo višji pretok goriva in posledično turbina ne zmore več zregulirat tlaka...
Odgovori
  • Informacija