Pri pospeševanju vrže iz pete prestave

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
tropico
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne Avg 14, 2016 3:07 pm
Vozilo: 147 1.9 JTD 8v

Evo, nov dan, nov problem

Danes sem se po dolgem času z alfico peljal po avtocesti in na začetku je vse potekalo normalno. Tja do šentvida vse v redu, v predoru sem zmanjšal hitrost iz 140-150 na 90 in se peljal skozi. Izven predora znova pospešim in avto mi pri 115-120 kmh začne metat iz prestave, se pravi ko je bil avto že čisto segret.

Pa sem nekaj prebiral naokoli ampak nikjer pravega odgovora, nekje pravijo sinhroni drugje pa da to nima veze z njimi. Pa sem se zopet obrnil na vas ker ima zmeraj kdo kaksno idejo :)

Gre pa za 1.9 jtd, 116 konjev
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Sinhroni skoraj ne verjamem. Ce bi bili fuč se bolj težko šalta pri višjib obratih. Prej bi rekel zjahan zobnik ali razštelan vzvod, mogoče je tudi kakšen nosilec hin.
tropico
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne Avg 14, 2016 3:07 pm
Vozilo: 147 1.9 JTD 8v

Aha, se mi je zdelo da mora biti nekaj takega, se pa spomnim da mi je enkrat nek mehanik rekel da se to lahko dogaja tudi zaradi tega ker ljudje držijo roko na ročki in se obrabljajo vilice :-k

če so npr te vilice obrabljene, ali je treba vse komplet podirat a se lahko naštela brez tega da se vzame dol menjalnik in podobno? nevem kako je pri alfah s tem, hvala!
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Ta vodila oz. Kakorkoli že, sem imel polomljena pri fiatu. Spomnim se, sa je mehanik nekaj tolkel, preklinjal italijane, švasal v kanalu jaz sem ga pa pil z njegovim bratom in sva preklinjala holcvagna (mehanik je vozil tesarski voz).
Ko je končal je rekel, da naj zapeljem v graben, pa sem se potem še 5 let vozil :)
tropico
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne Avg 14, 2016 3:07 pm
Vozilo: 147 1.9 JTD 8v

bomo kmalu vidl kaj točno je narobe :D mogoče bi celo začel z iskanjem rabljenega menjalnika, če se res ne bo dalo nič narest ](*,)
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

Kako ste tole rešili?

Pri 290000tkm imam podoben problem.

GT, JTD meče iz 6. prestave. Vse ostale delujejo BP. Iz šeste vrže če se peljem v klanec ali če pospešujem 120km/h+. Če držim prestavno ročico z enim prstom (minimalno) v šesti ne vrže ven iz prestave.

Kje iskat vzrok? V menjalniku ali vzvodih?

Do zdaj nikoli nobenih težav z menjalnikom razen takoj ko je bila nova je bilo še pod garancijo nekaj zamenjano (ne spomnem se kaj, vsake tolko časa je šlo težje iz R v 1). Od takrat naprej nobenih težav, vse prestave se gladko pretikajo, ni nobenih zvokov, nič.

Hvala
Slika
tropico
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne Avg 14, 2016 3:07 pm
Vozilo: 147 1.9 JTD 8v

Zdej nevem, al imam jaz narobne mojstre ampak vsakega ki sem ga vprašal je rekel da se menjalnika ne splača razdirat pa šarit naokol ker je veliko rabljenih za nizko ceno. Možno da je to res možno pa da je samo lenoba, ampak jaz sem dobil menjalnik zelo ugodno in se nisem ukvarjal z razdiranjem :D

je pa še ta stvar za upoštevat da sam raje ne stikam po avtu ker nikol nisem siguren da bom lahko spravil nazaj skupaj.

Mogoče ga ima še kdo tukaj, če ne ga imajo pa skoraj zmeraj na lagerju pri avtodelih Jung ampak tam zna bit dražje

LP
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Je loto, ker je lahko rabljen še v slabšem stanju kot trenutni.

Neznanje in lenoba. Podret menjalnik ni nobena znanost. Samo lotit se je treba in ne narediš ravno v eni uri.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

"Mojster", ki je pametoval, da se menjalnika ne splača popravljat zaradi tistega in onega razloga, je pri meni takoj dobil nogo ....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

1. Namaži vzvode, puše, jabolka, čašice, zglobe in ostali kuhinjski pribor med menjalnikom in ročko. Poglej da nimaš kakšnih plastičnih ostankov v zglobu ročke ki ti ovirajo gibanje.
2. Preveri da ti v brzini gre ročica prestave do kraja. Morajo biti vse v isti liniji, 1, 3, 5. Če ne gre, bo zbrusilo vilice in/ali sinhrone, ko enkrat to naredi je adijo brez razstavljanja menjalnika. Si imel kakšne opilke ob menjavi olja ?
3. Preveri da je zadosti olja v menjalniku
4. Preveri nosilce motorja. Če se ti motor poseda ali pa da je bil avto počen ti bo to zategnilo tiste vzvode menjalnika.
5. Snami dol štangce iz menjalnika in preveri ali ima menjalnik luft v zgornjem delu ležaja, kjer pride ven roka z utežjo. Tam lahko sam zamenjaš vse prestave od R do 5-e. Vse mora iti gladko.

Problem ki ga imaš, da ti meče ven je verjetno zaradi zategnjenosti, ko dodaš gas pa se še dodatno napne motor in zajle in še poveča silo na zobnike. Če je toplo je verjetno še huje.
Če ti ne rožlja, pomeni da zobnik sploh ni skočil notri do kraja in se ulegel
Dokler ne zrihtaš vozi raje v četrti, da ne boš pobral vilice in sinhronov.

Ti gre ročka do kraja noter, klikne tako kakor v drugih brzinah, ko od neke točke sama noter pade ali jo samo našponaš ?

Sam sem rihtal podoben problem, samo da je bil rikverc, ni bilo druge kakor menjava z drugo škatlo ročke menjalnika in zajlami + še brušenje in vrezovanjem navojev na tiste zajle.
V tem času je rikverc vilico v menjalniku že pobrusilo tako da občasno vrže iz brzine če ne podržiš. Sliši se grozno, samo servisiranje je nesmiselno za rikverc, ki je v uporabi 1x na dan.

Sinhroni drugače niso krivi za to. So v uporabi samo takrat ko menjaš brzine, potem so neaktivni. Če so zruženi škrta. Tudi če so uničeni lahko zamenjaš prestavo. Uskladiš obrate, nato pa pridržiš prestavo dokler ne pade noter samo od sebe, med tem ne pospešuješ ali dodajaš gasa, mora biti čisto točno. Lažje gre če upoštevaš da hitrost vozilu pada in daš malo nižje obrate, nato pa nežno probavaš dokler se sami ne uskladijo. Če obvladaš sklopko ipd. ti bo to šlo od rok. Tudi z zapečeno sklopko se da menjati prestave. Štartaš v prvi (ali drugi) s zaganjačem, avto pospeši naprej, pocuka in vžge, za drugo spuščaš gas in držiš prvo brzino da jo boš ven potegnil, potem v neki točki pade ven, nato pa za drugo obratno, pritiskaš gor in usklajuješ gas, v neki točki pade noter in lahko greš naprej.

Ni pa to priporočljivo ampak samo v sili
Odgovori
  • Informacija