Hvala lepa za vso pomoč ElBarto in ste med prvimi, ki je dal kakšno koristno informacijo za ljubitelje in imetnike Alfa Romeo, kot svetovano, sem kupil nov katalizator pri nemški firmi Krummer, kjer stane 299 €+17,5€ poštnih stroškov za dostavo. Prišel pa je v par dneh. Samo v Sežani pri Strajnarju bi za obnovljena katalizatorja (2x280€) dal minimalno 560 €, da ne govorimo, da bi bilo potrebno poškodovan katalizator po pošti poslat v Sežano in potem zopet nazaj + stroški demontaže in montaže, itd. Pri tem novem katalizatorju iz Nemčije, je bilo potrebno malo prilagoditi zaščitno pločevino pred visokimi temperaturami izpušnih cevi. Pa spodnja prirobnica je bila zavarjena pod malo čudnim kotom, tako, da sedaj ob sestavljeni izpušni komplet, malo ropota ob speljevanju in pri obračanju v levo rahlo udarja prirobnica ob konzolo. No, na starem katalizatorju pa se je skozi odprtino za sondo lambda videlo, da je na desnem katalizatorju na satovju luknja, debeline kot kakšen kemični svinčnik.
Ob tem je potrebno še povedati, da je poraba goriva padla iz 9,8 l/100km - 10 l/100km sedaj na 8 l/100km pa tudi manj, kar je zelo pomemben podatek...
https://www.ebay.com/itm/390919108813?_ ... 0903.m5276" onclick="window.open(this.href);return false;
Odšel sem na tehnični poln bojazni, kako se bo vse skupaj obneslo, tako, da sem imel vsakoletne travme pri tem opravilu, pa je šlo vse v redu in sicer:
* Vrt.frek.pr.t (min-1) 850 - CO% pri nizki vrt.frekv: 0,0 ; Lambda: 1,06
* Pov.vrt.frek(min-1) 2.190 - CO% pri pov.vrt.frekv: 0,0, Temp.olja 87°C
Na koncu se je lepo izteklo, sedaj motor kljub 279.000 km spet lepo brenči in teče, pa nima več ne zalčetavosti pri nizkih obratih, predvsem pri hladnem motorju in ozračju. Lučke ni več in upam, da je to eno zadnjih opravil na naši Alfa Romeo Alfa 156 2.0 JTS, ki se bliža svojemu jubileju 20 let. Ša vedno lepo očuvana in še vedno redno vzdrževana...in najpomembneje, rumena lučka ne sveti več!!!
Še enkrat hvala za vso pomoč!