Pozdravljeni! Sem novinec na vašem forumu, čeprav ga spremljam že dalj časa. Imam pa eno vprašanje - katera dva kabla, ki gresta od konektorja pod volanom, sta signala za zaklep in odklep avtomobila. Namreč, rad bi dodatno zvezal daljinsko na že obstoječe, sa sta oba ključa povsem uničena (že od prejšnjega lastnika). Našel sem siv odebeljen kabel za zaklep, za odklep pa mi ga ne uspe najti. Gre za Alfo 147. Ali ima Alfa 147 negativno "triganje"? Prosim za pomoč. Hvala.
kupi baterijo, na AC pa lahko kupis gumo, ki pritiska na mikrostikalo na kljucu. Ta se ponavadi obrabi. Stane 7 eur. Ce ni kljuc polomljen, bo to kar vredu
edit: videl, da mas novejso 147. Ne vem, kaki kljuc ma.... lahko da je podobno kot 156
Pero, to že vse vem, sam je elektronika že toliko deformirana, da stikala za odklep ne morem "polotat" več gor. Problem je v tem, ker ne morem najti signal za odklep, ker daljinec ne dela. A mogoče kdo ve, katera kabla podpirata omenjeni funkciji?
Potem je to edini avto, pri katerem moraš po neuspeli/prepozni menjavi baterije ali pa če se froc igra s ključem, vse skup peljat na servis, pa še v navodilih nič ne piše o tem.
Zdaj, ali je AR res en tak skupek idiotskih inženirjev, ali pa rolling kode ni....
Če nebi bilo rolling kode, tudi re-sinhronizacije nebi rabil e ?
Elektronika je od boscha, niemcy, imajo pa vsi avti od 2000 naprej. Fiksna koda je bila samo pri prvih IR daljincih in takoj ob RF updatu. Od takrat naprej je vse rolling.
Problem je v uporabniku, froc nima se kaj igrati s ključem. Če menjaš baterijo se koda ne pobriše, menjaš jo pa takrat ko zgubi doseg, ne ko neha delati. Zaloge je za cirka 200 kod, tako da ...
Moji otroci se sicer niso nikoli igrali s ključi, prav tako kot tudi recimo telefona niso imeli nenadzorovano v rokah. Za razliko od marsikaterega froca, ki se v času največjega slinjenja še davi s telefonom v goflji...
Pa kakorkoli, tudi taka neodvornost lastnika/staršev ne sme bit one way ticket to service, but well, this is Alfa we're talking about...
Marsikaj ni, pa je
Če narediš nekaj da lahko brez škode uporabljajo tudi idioti bo narava naredila pač boljšega idiota. So ljudje ki zlomijo tudi kramp, pa kaj čmo potem, vsem zavezat roke ali pa krampe delat iz kovanih manganovih legur vključno s ročajem ?
Neodgovornost vodi v težave s problemi. Otročje je razmišljanje, da ni posledic svojega (neodgovornega) ravnanja. Avto pač ni zobna ščetka na baterije in dejanja nosijo posledice. Če ne znaš zamenjat ene baterije v daljincu pa se tudi boh usmili tvoje duše. Obstajajo ljudje ki jim ni za dati kladiva v roko in taki bodo sedaj vozili avte ?
Če sam ne znaš daj nekomu ki zna in plačaj za storitev. Če tega nočeš pa avto tudi ni zate.
Kruh splesni, mleko se skisa in daljinc se sprazne. Poršejčki in lamboti imajo tako veliko lastno porabo, da spraznejo nov aku v 3h dneh in če avtočka en teden ne voziš ga ne boš mogel tudi vžgati za vikend. Pa je to fabriško.
Postopek za resetiranje daljinca imaš na netu, avto se da odpreti tudi brez njega. Če gre pa kaj hudo narobe je pa pač treba na servis in odšteti denar, nekateri naredijo tudi zastonj če si redna stranka.
Kakorkoli že. Rešitve obstajajo in so dostopne. Zaradi daljinca na servis se gre v res nekih ekstremnih problemih. Pa tudi daljinec sam ni za vedno. Ko se prazne baterija folk pritiska čedalje bolj, dokler notri ne potrgajo tipk, potem pa jok, nov daljinec s ključem in programiranjem je pa 200€.
Saj dokler lahko sinhronizacijo uporabnik naredi sam (opis v avodilih za uporabo) ni nič narobe.
Če pa je zato treba na servis pa... (DIY z MES+OBD za par eur pač tudi ni za navadnega smrtnika mišljen)
V tem primeru (147) ne izgleda da bi šlo brez servisa oz. diy v oklepaju.
Kaj je šele pri novih motorčkih z agm akkuji, ko moraš v ecu vpisati kodo akkuja da ga sploh fila....
Še en vir dohodka za proizvajalce, tako je.
Menjava injektorjev, še menjava dajalcev tlaka v gumah rabi poseg v čarunalnik. Ni vse tako kakor bi moralo biti, že da smo dobili obd so se birokrati pa proizvajalci skoraj poklali med seboj ...