Regulator sem tudi jaz menjal, ko sem imel enake simptome... izkazalo se je za nepotrebno. To po mojem tezko crkne no mozno pa je.
Ko vzge jo segret lepo in pol gas do konca v tretji recimo od 2000 do 4000, ce je slab kak injektor dobis MSCF zaradi premalo pritiska goriva. Pol vsaj nekaj vec ves.
je rekel da je pritiska dovolj nisem ga dobro slišal ker je nekaj prekinjalo med pogovorom mislim pa da sem slišal številko 180 barov,ter da je pritiska dovolj,toliko pritiska je kazala ko je laufala na mestu.Tudi injektorje pravi da so pregledali in da so vso vredi.Sedaj kot sem napisal sumijo na kompresijo in sedaj bodo delali meritve kompresije,omenil je tudi batne obročke da bi lahko bili.
Nic ti ne pomaga pritisk ko laufa na mestu... takrat pumpa zmore bp tud ce pusca kje.
Bi pa moral bit pritisk na minimumu 300 barov, za vzig pa jih je potrebnih malo manj.
coolbits napisal/-a:Odklopi povratni vod na vrhu injektorjev in preveri če kateri vrača preveč oz vse nazaj.
Noter vtakneš tanke cevke in napelješ vsako v svoj lonček.
Pri vžiganju motorja, ko še ni vžgan in samo zavrtiš, bi praviloma šla na povrat kaka kapljica ali dve na vsakem... če gre kaj več od tega je injektor slab.
Če samo eden prepušča vse na povrat pol pumpa ne zmore ustvarit dovolj pritiska za vžig motorja.
Lahko je tudi slab regulator pritiska, ampak je malo možnosti...
Pri tem pa na računalniku ne pokaže nobene napake.
avto pod 200 bari ne bo zaverglal, vsaj kar sem jih imel jaz doma
kar se tiče barov sem preslisal barov naredi 280,pravkar so me klicali da so nasli napako ena diza se je uscala.Sedaj pa upam da je res to.Po treh dneh vrtanja po njej so le ugotovili.Sam čudno ta tester ni pokazal napake.
Ja so naredili test sedaj bil pri mehaniku imajo na injektorjih 4 cevi in 4 epruvete in se lepo vidi .Sedaj pa nevem kje bi našel koga ki obnavlja injektorje pa koliko je cena obnove ali čiščenja injektorjev.Če kdo koga pozna bi bilzelo hvalezen