Termostat - AR 156, 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
philip
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: So Nov 01, 2014 10:26 pm

Pozdravljen
A vernet je znamka? V kateri trgovini pa dobim? A ta iz ebaya ni v redu? Ta iz ebaya nima senzorja temperature zraven?
LP
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Podatek je za Euroton trgovine, Vernet je firma ja. Pa gotovo dobiš še 5-10% popusta na gotovino, če jim kaj omeniš. In si s poštnino z ebaya na par € razlike, s tem, da ga imaš takoj pri sebi.

Za senzor pa ne bi vedel kako je pri Gatesu. Omenjeno ni nič. Tesnilo pa sigurno dobiš zraven pri vseh.
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

156 FL 85kW, tester med vožnjo kaže temperature med 84-90 stopinj, cajger pa dela neke fore med 70 pa 90 stopinj. Menjat kaj? Ali pustiti vse skupaj na miru?
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Pustit. Razen če maš preveč €
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Verjetno rabljeni števci niso vredni zafrkancije z razdiranjem armaturke itd... Bom povedu kolegu da naj pusti pa je. Alfa pač. =D> :D
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Niti ni tako hudo. Za kakšnih 10€ dobiš rabljen set števčkov, skupaj se držijo za gorivo, ura in temperatura. Zamenjano pa imaš v 10 minutah.
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Men se je po dolgem casu neki zlo podobnega zgodilo, v ornk klancu zasvetla rdeca lucka temperature ... vceri dolil antifriz cez max in sem mislil, da bo tekocino povleklo v sistem, ker jo je kao zmanjkalo, ker je bila posoda suha ... pa je ocitno ni?! Zdej temp ne pride niti blizu 90 ... Sem pa prej prebral, da crtica med 50 in 90 oznacuje 80 in ne 70 stopinj kot sem prej mislil.
Dons pelem h mehankarju in bomo vidl kaj dogaja ... sumim kiler, cevi al pa termostat, najraj pa bi razstavu masino, spucu vse in vidu, ce se kje skriva kaka zamasitev.
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Evo me nazaj ... kot kaže ni bil problem termostat ali kaj podobnega ... ekspanzijska posoda je puščala in je posledično voda šla ven iz sistema ... no pa omenil mi je, da kiler rahlo kaplja, res rahlo. Pa da vidmo kaj se zgodi ko zamenjam posodo :)
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

OK ... mogoče staro ali že zdelano vprašanje ... ampak ... ali ni tako, da naj bi termostat bil originalen, ker drugače ne kaže najbolje oz. ne odpira kot bi moral?!? :-k

Tako mi govorijo ...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

bla bla bla ...

Vprašaj jih, kdo pa dela kao original termostate?
Dober bo katerikoli od Vernet, Behr, itd.
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

No saj, zato sprašujem uporabnike, kakšne so izkušnje? V čem naj bi bila prednost originala, ali je to res zgolj marketinške narave? In zakaj je recimo Paraflu 8-9 eur lit in "ostali" antifrizi pa 5-6 eur? V čem je razlika pri ne-originalnih in ne-predpisanih artiklih? Ali je v današnjih časih to vse postal lari-fari, ker je tehnologija izdelave ter materialov že tako napredovala, da obstaja mnogo podjetij, ki delajo popolnoma identičen ali boljši produkt za manj denarja?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Zelo pogosto so neoriginalni deli kakovostnejši od originalnih! S količino cena pada in originalni deli so glede na količino poceni narejeni in z maržo drago prodani.

Kar sem na hitro pregledal: original termostat je Behr, le napis Behr je pobrušen. Originalni jermeni, trenutno, so od proizvajalca Dayco. Originalno olje Selenia je od proizvajalca Petronas. Že v Petronas embalaži je isto sranje bistveno cenejše, so pa tudi druga olja za nižjo ceno neprimerno kvalitetnejša. Originalna svečka je NGK. Le vškatli, kot originalni nadomestni del, je svinjsko precenjena.

Vglavnem, kot si že napisal, vse je marketinsški prst v rit. :D
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Se pravi vas/nas mnogo alfistov stavi na ne-originalne dele in ste/smo povsem zadovoljni?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Glej, preveriš tudi, kaj je tisti trenutek ceneje, kar rabiš. Original ali iz trgovine z avtodeli. :)

npr. v mojem primeru, že nekaj časa nazaj, zadnji amortizerji. Originalni so KAYABA Excel-G, twin tube, oljno-plinski, 420€/kos kot originalni del. Isti amortizer v trgovini, par 185€. :D
davidof
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Dec 04, 2012 2:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Obujam temo s "famoznimi" termostati.
Gre se za 20v motor. Pred menjavo termostata je bil števec temperature ob ogretem motorju med 50 stopinjami in prvo črtico, kar očitno ni ok. Zamenjal sem ga z vernetovim termostatom, tu pa se pojavi problem. Avto se je ob prvi vožnji kar grel in grel, temperatura mi je prilezla do predzadnje črtice (110 stopinj?). Nato sem se ustavil, in šel preverjat cevi, seveda od hladilnika do termostata so bile hladne, voda v posodi pa topla, daleč od kakšne vročine, pravtako je bil hladen hladilnik. Ventilator pa se ni vklopil, kar mi je prav tako čudno. Ko sem ventilacijo dal na maks, je temp padla pod 90.
Uglavnem, je možno da bi nov termostat bil fuč in se ne odpira? Ni mi jasno od kod je senzor pobiral takšno temperaturo, ker je bila voda kvečjemu segreta na okrog 50 stopinj. Predpostavljam, da se je aluminijasto ohišje tako segrelo? z roko ne pridem poleg da bi preveril. ali pa je senzor zanič? Hladilne v sistemu je maks, satovje je v zadovoljivem stanju, da bi mogel odzračit sistem pa nisem čul še za nobenega jtdja.
Odgovori
  • Informacija