DIY: Kako očistiti LMM / zmanjšati turbo luknjo

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Sej klima je že bla notr, sam določene stvari niso delale tko kot bi mogle.
A še teb na GTAjki kej pošraufam? :mrgreen:
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
guma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1009
Pridružen: To Apr 12, 2005 8:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Spyke napisal/-a:Guma iz kje si? Ka če bi to še pr men probala? Mam isti problem da je brez moči vse do 3000rpm pol pa potegne, sam ne morm mrzle tišt k se mi smil! :(

iz Ljubljane. Lahko se dobiva, ni problema. Maš telefon na ZS :)
Uporabniški avatar
guma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1009
Pridružen: To Apr 12, 2005 8:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

przlend napisal/-a:Jez sem ga šprical,pa čistil z vsem mogočim,pa mi je vedno umrl nad 5000 vrt..Zanimivo je to,da se večina pritožuje,da avto ne potegne v nižjih vrtljajih,meni pa obratno.Sem pa za probo novega vgradil in takrat je pa svina vlekla kot za stavo.Sedaj pa čakam na novega. 8)
Ja, pr men je blo isto. Pred prvim "posegom" je bil mrtev do 3000 rpm, pol sem neki čistil, je blo pa glih kontra; pri nizkih je bolš vlekel, nad 5000 pa čista tema :(
Uporabniški avatar
Major9
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 794
Pridružen: To Jan 25, 2005 11:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domzale

A debilmeter pa Lmm je ena in ista zadeva in zakaj eni rečejo Lmm drugi pa debimeter??
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

guma napisal/-a:Tkole, tole so moje izkušnje;

zafrkavala me je neodzivnost avta do 3000 rpm in cukanje, ko je bil mrzel (bognedaj s prižgano klimo). Po cviljenju in jamranju okoli mehanikov sem se odločil, da vzamem stvar v svoje roke in sem probal sam očistit LMM. V glavnem zadeva špila 100% bolje, avto vleče lepo od 2000 rpm naprej in ne umre več, ko prestaviš eno prestavo višje \:D/

Sprva sem LMM pošprical z nekim poceni kontakt sprayem, ki mi je naredil sumljiv bel film in avto ni šel nikamor več od 5000 rpm naprej.
Potem sem probal po nasvetu mehanika še z Motulovem Contact cleanerjem in zadeva špila. (ne vem pa kje se ga da kupit).

Za odšraufat LMM je treba met Torx varnostni nastavek (z luknjo), mislim, da ima oznako T20 (v Bauhausu jih majo od Uniorja 2 kom. za cca 800 sit) in Contact cleaner. Dober bo tudi Isopropilni alkohol (Chemo). Z njim se pošprica v odprtine na LMM in počaka, da zadeva izhlapi. Vsega skup je slabih 20 minut dela in z nekaj sreče avto špila.

Aja, obvezno je treba odklopit akumulator. Če bo LMM dobro očiščen, potem ni treba resetirat računalnika, ker mora avto takoj lepše laufat.

Glede na to, da jih je kar nekaj na forumu z omenjenim problemom, upam, da bo vsaj komu tole pomagal. Ni nujno, da bo delovalo (lahko, da je napake drugje, oz. je treba LMM pač zamenjat), meni je pomagalo. :)
Jap, če se ga spuca, bo v večini primerov delal boljše.
Vem kje se da dobit Motulove tadeve, samo se moj mehankar "še" ne upa z Motulovim kontaktcleanerjem šricat okoli lopute in LMM (pravi, da bo prvo pri sebi probal). Močno odsvetuje pa vse na bazi bencina in alkohola, ker če čistiš loputo s takim čistilom pri prižganem motorju, lahko potegne skozi, kar s seboj lahko prinese uničenje katalizatorja.
Vedno uporablja nek točno določen sprej, ki pa ni ravno poceni.
Bom preveril kaj točno in napisal.

ČE pa rabiš kaj od Motula pa mi sporoči in vprašam, ker eden izmed ševov glavnega uvoznika baje gradi hišo pri nas in sta zelo dobra kolega z mojim mehankarjem.
Odgovori
  • Informacija