največja napaka je bila ta, da sem dal na mojo 156 1.9 jtd SW 2003 amortizerje monroe reflex... merda od merde od amortizerjev... 2x sem jih v dveh letih reklamiral vse štiri, v tretje mi jih niso več hoteli..takega šita še nisem imel na avtu. Takoj spuščajo... zdaj imam AL-KO in proti monroe se ne morejo niti približno primerjat. Zdaj je šele prava lega na cesti
TribesMan napisal/-a:Če poka potem maš najverjetneje zjahane gumice na stabilizatorju. Druga možnost je kakšna roka, samo jest bi stavl na stabilizator.
Amortizerji pa skoraj 100% ne pokajo.
Seveda pokajo. Če ima batnica zračnost (lahko zaradi same batnice ampak ponavadi je puša kriva) potem tako zošprno ropota da je za znoret.
No moji prejšnji 147 se je to zgodilo spredaj, pri tej pa zadaj.
L.P.
Preden kdo spet plane name, kot sestradanec na klobaso, naj poudarim, da je vse kar v nadaljevanju pišem MOJA LASTNA IZKUŠNJA in ne prepričevanje "sveta", ki noče biti prepričan.
Morda pa komu koristi. Jaz namreč tega istega foruma in drugih prej nisem dovolj resno bral in sem vseeno kupil MONROE REFLEX amote za mojo 156 SW, ker so bili originalni že res slabi. Predvsem se je avto tresel kot šiba na vodi na vski grbini.
NA KRATKO:
* avto je po menjavi spredaj VIŠJI za 3cm (!)
* avto je zadaj 3cm nižji (ker imajo nivomat amoti drugačne fedre).
* Ker je avto nazaj visel, je bilo treba mnejati še fedre - 90 EUR za rabljene + delo!
* ko je zunaj MRZLO (ZMRZUJE) so MONROE REFLEX odlični, kot poezija drsijo preko neravne ceste.
* ko je toplo (nad 5-10st.C) pa NISO VREDNI POČENEGA GROŠA - postanejo celo zelo nevarni!
* Zastopnik pravi, da še ni slišal za reklamacijo (pa je že nekaj postov nazaj nekdo opisoval svoje reklamacije).
* poslati je treba amote v tovarno da presodijo, meritve na avtu niso možne (pa bi se samo 1km rabili peljati in bi videli, da avto vibrira in poskakuje kot prezebel pes). Med tem je treba avto postaviti na klocne ali pa spet plačat menjavo in optiko in dati nazaj tastare ali pa si jih nekje "izposodit".
Če bom menjal, ne bom več naredil napake in dal gor originalne (ker boljših od originalnih si ne morem privoščiti in smisla nima na star avto).
Na popolnoma vsakemu avtu do sedaj sem še menjal amortizerje in nikoli takega nekakovostnega izdelka kot je MONROE REFLEX (ok razen pri firmi Amortizer, kjer sem jih 2x dal menjati in dvakrat so bili zanič - trdi kot kamen, avto pa odskakoval od vsake grbine kot pingpong žogica - namesto dušanja, kot bi bili iz cele gume - drugič se tudi uspešno reklamiral a dobil nazaj le pol cene in plačeval menjavo).
Yugo KORAL iz originalnih na "Amortizer" poslabšanje da te kap, avto smrtno nevaren
YUGO FLORIDA iz originalnih na AL-KO - Super.
FIAT CROMA iz originalnih na GABRIEL - Super
ALFA 155 Apex fedri iz originalnih na "Amortizer", neznosno slabi, reklamacija na MONROE REFLEX - Super
ALFA 164 V6 TB iz originalnih na originalne - super
=> Alfa 156 SW JTDM iz originalnih na REFLEX - katastrofa!
POVZETEK:
Imam torej eno DOBRO in eno SLABO izkušnjo z Monroe Reflex. Na Alfi 156 SW definitivno NE DELAJO. Avto ni enako težak, kot limuzina, fedri niso enaki, avto je višji... že samo to vpliva na lego, ki je zdaj katastrofalna; avto je kot katrca (brez heca), zadaj lahko z roko brez napora avto potunkaš za 10cm in ko ga izpustiš še dvakrat malo zaniha. Očitno Monroe prodaja iste amortizerje za vrsto avtov, ne misleč na posledice. Na avtocesti pa čutiš vsak vetrček in neprestano je treba loviti zadek z volanom (kot pred menjavo rok in stabilizatorjev).
Na Alfi 155 je bilo tako: Avto je bil sorazmerno čvrst in trd v ovinkih, ko je prišla grbina, jo je mehko pogoltnil. Na 156SW je ravno obratno: ko delaš ovinke se pripogiba kot katrca, ko pride grbina pa tako udari, da se potrese cela armatura in zavibrira cel avto, kot da amotov sploh ni. Kot s starimi. V bistvu se avto ves čas trese že na normalni podlagi (ves čas vibrira in poskakuje). A ko zunaj zmrzuje se ti amoti spremenijo kot bi bili čisto drugi... kaj ni res, da so plinski ne glede na temperaturo enako trdi? No, tile definitivno NISO! Pomnim namreč vse stare oljne iz preteklih avtov, ko so bili pozimi trdi kot gokart, preden se je olje malo pogrelo.
NA DOLGO:
Avto že 105.000km servisiram le pri Zegi in en servis pred menjavo amortizerjev je bilo menjano več ali manj vse zadaj in predaj na podvozju (roke, stabilizatorji in končniki). Živčnost zadka na avtocesti (ko greš naravnost) je minila in avto je bila spet pesem vozit; ni bilo treba venomer loviti zadka z volanom. Naslednji servis pa sem na servis prinesel še Reflex.
Na nekem postu nekje nazaj sem bral, da je nekdo jamral, da je avto potem višji. Vsi so se mu smejali, da ni mogoče.
* Po menjavi originalnih amortizerjev z Monroe Reflex JE AVTO VIŠJI za kake 3cm. Predvsem opazim pri parkiranju, ko mi več ne naseda na robnike (seveda na istih parkiriščih, da ne bo pomote).
* Ko so menjavali amortizerje so me s servisa klicali, da morajo zadaj menjati fedre, ker avto sedaj visi nazaj. !!?!? Ok, menjali so jih. Avto je prej imel NIVOMAT, za kar se nisem nikoli zanimal, samo luči pa res nisem nikoli štelati rabil. One vzmeti so pač malo krajše. Oziroma avto je spredaj 3cm višji. In zdaj imam na SW zadaj fedre in vzmeti od limuzine. Bljak. Že tako je bil zadek visok, zdaj je še bolj.
Amote sem menjal februarja in bil SPRVA (!) fasciniran nad kakovostjo vožnje, kot po zračni blazini. Meni se ne gre toliko za polaganje ovinkov, temveč da mi ne podrhtava kot moker pes, ko zapelješ čez kakršno koli grbino. S starimi amoti je bil res nevzdržno zoprn občutek, zdaj pa je samo zdrsel čez npr. železniški prehod (v Grosuplju je zategla situacija: prehod je malce slabo narejen, v ovinku in ravno v koloteku sta še dve slabo zakrpani udarni jami. Avto je prej kar spodneslo v desno). Nič več z REFLEXI, a le ko zmrzuje zunaj.
PROBLEM pa je nastal takoj, ko so se temperature dvignile nad ničlo, oziroma tam nad 5-10 stopinj. Amortizerji so postali mehki kot guma, avto ni senca tistega prej. So pravo nasprotje oglaševanega, in po monrojevi spletni strani (kdaj vemo, da so amoti zreli za menjavo), sodijo skoraj v vse kategorije: Avto se trese, ko prevoziš grbino, podrhtava, neenakomerno rabi gume, v ovinkih se nagiba, itd. Z novimi gumami se stvar ni izboljšala. Avto se kar naprej trese, na avtocesti ga je spet treba loviti z volanom, ker se kar naprej nekaj ziba - zoprno.
NESKONČNO ŽAL MI JE, DA SEM KUPIL MONROE REFLEX, ker očitno niso za sportwagon Alfo primerni. Ko zapeljem čez ležeči policaj, včasih avto zabije v eno stran, kot bi en amo bil hin. Kupil sem pri OLEF in tam so zelo prijazni, ter mi skušajo pomagati. Uradni zastopnik pa noče nič slišati za vožnjo s tem avtom.
Avto sem med vožnjo do dobra posnel z kamerami (kolesa in podvozje), zdaj grem pa še na AMZS na test podvozja. Pa bomo videli kje je problem. Vsekakor pa mi je žal "privarčevanih" 200 EUR, ko bi lahko dal gor ORIGINALNE in imel mir, pa nivomat in nižji avto. Zdaj bom pa dvakrat plačeval montažo in optiko in me bo razlika že koštala razlike med amortizerji. Pa spet bom moral kupi svoje stare fedre nazaj. V glavnem bom na slabšem z denarjem, jezo in časom, kot če bi takoj kupil originalne!
VSAKA ŠOLA NEKAJ STANE. Načeloma vse dele kupujem originalne, ker so NAJCENEJŠI na dolgi rok. A tokrat me je vrag peljal k MONROE (ok, pa ena moja pozitiovna izkušnja). Pa še to zdaj gruntam, da sem tisto Alfo vozil le 2 meseca z zimskimi gumami v novembru in decembu (torej cca 10.000km) in zares niti ne morem vedeti, če so bili kaj boljši. Zanimivo mi je bilo to, da sem lahko Monroe Reflex z roko stisnil v spodnji položaj, kakor je pakiran, zadnje prav brez truda. Da je to tako mehko...