Amotizer Monroe reflex

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

No pred dobrim leto, se zamenjal amortizerje z monroe reflex, pa je isto zabijanje, nagibanje v ovinku. Avto zelo niha ko provaš na roke. Mehanik mi je eku da mam amortizerje fuč:) No ko sem rszložu da so stari dobro leto pravi da so napači verjetno. Ko sem gledal po kataloških naj bi bli isti tud za 1.6 motor, oz. za vse sw 156ke. Šifra na amortizerjih je prava. Je možno sa so v tovarni zaj. in nabili napačno cifro? Kolega ma pa monroe original, se pa pelje kot mora. Zdej mi bodo priznali garancijo in me zanima če bi vzel monroe original, se kaj bol obnesejo? Avto ni spuščen.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Najbrž ne bi pasali na avto če ne bi bili pravi. Jaz ko sem na prešnjem avtu (kappa) mel Monroe Reflex so delali vredu, avto je lepše pobiral luknje hrakti se je pa manj nagibal v ovinkih, ampak sem hrkati menjal vse 4 vzmeti in vse 4 amortizerje.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

sasoz napisal/-a:No pred dobrim leto, se zamenjal amortizerje z monroe reflex, pa je isto zabijanje, nagibanje v ovinku. Avto zelo niha ko provaš na roke. Mehanik mi je eku da mam amortizerje fuč:) No ko sem rszložu da so stari dobro leto pravi da so napači verjetno. Ko sem gledal po kataloških naj bi bli isti tud za 1.6 motor, oz. za vse sw 156ke. Šifra na amortizerjih je prava. Je možno sa so v tovarni zaj. in nabili napačno cifro? Kolega ma pa monroe original, se pa pelje kot mora. Zdej mi bodo priznali garancijo in me zanima če bi vzel monroe original, se kaj bol obnesejo? Avto ni spuščen.
Za delovanje podvozja je potrebna dobra kondicija večih elementov podvozja:
- amortizerji (ta del je jasen)
- spodnje roke (ja, bloki so ponavadi zdelani in vsaj ni vse ok, ko je pa zračnosti dovolj, pa pride tolčenje)
- vpetja stabilizatorjev (tam lahko prihaja do butanja)

Sem šel po tej poti (najprej zgornje roke in amortizerji), že hotel reklamirati amortizerje, pa sem vseeno prej še zamenjal spodnje roke, sedaj tip-top!
Napisano velja za spredaj. Za zadaj bi pa lahko ropot prihajal od selen bloka vdolžnega vodila.

Ko je urejeno kompletno podvozje (vse roke, amortizerji s+z, ...) je 156 njami.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Ja problem je tudi da avto čez luknjo kar zapleše in se preveč nagiba v ovinkih. Mislim da je problem v amortizerjih. Glede pokanja imam prolbem z volansko letvijo, ampak to je drugi problem in nima povezave s tem. Zgornje roke so bile menjane dve leti nazaj, spodnje bi znale bit malo bolj boge, ampak kar se tiče rok so brez lufta.

Verjetno bom kar dal original monroe, pa bomo vidl kko pa kaj.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

J....eš monroe

Sem menjal vse roke in pa vse 4 amortizerje. Je bil mir ja ...... nekaj mesecev. Potem pa je na AC na dilatacijah spet nabijalo kot pred menjavo.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija