Ventilacija dela brez problema, tudi klima in vse ostalo. Ne deluje pa mi loputa, ki usmerja zrak v tebe (se pravi prva na skali). Piha zelo malo tako, da imam občutek, da je zaštekana ali kaj pdodbnega.
Kaj bi lahko bilo? Ali je kak konektor skurjen ali je loputa zaštekala...?
Ima mogoče kdo shemo?
Aha je pa alfa romeo 156 2000 letnik
Hvala
Zadnjič spremenil brundo, dne Sr Mar 22, 2006 6:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
to je narejen tko da je povezano z zico od tistega gumba ki obračaš do lopute do jo obrneš v eno stan se ena žica nategne in obrne loputo v drugo stran pa obratno tko da boš mogu to mal razdret pomoje da gre sam tist kos ven kjer maš gumbe in poglej kaj je
dejan031 napisal/-a:to je narejen tko da je povezano z zico od tistega gumba ki obračaš do lopute do jo obrneš v eno stan se ena žica nategne in obrne loputo v drugo stran pa obratno tko da boš mogu to mal razdret pomoje da gre sam tist kos ven kjer maš gumbe in poglej kaj je
lp
Hja, v 75 je mogoče res tako. V 156 pa to delo opravlja elektrika.
dejan031 napisal/-a:to je narejen tko da je povezano z zico od tistega gumba ki obračaš do lopute do jo obrneš v eno stan se ena žica nategne in obrne loputo v drugo stran pa obratno tko da boš mogu to mal razdret pomoje da gre sam tist kos ven kjer maš gumbe in poglej kaj je
lp
Hja, v 75 je mogoče res tako. V 156 pa to delo opravlja elektrika.
to lih nisem biu siguren se opravičujem novejši avto pač ,
pol bi pa na tvojmu mestu naredu tko da bi podru kar se da tolk da mi lih ne bi blo treba celo armaturno dol pobrat in bi uzeu u roke inštrument (ce ga nimaš al ti to ne gre pa sigurno poznaš kakšenga ki to obvlada) in bi šou od stikal do lopute po žicah in tko naprej
Enkrat sem nekje zasledil (mislim, da so mi povedali na uradnem servisu), da imajo 156-tke in 147-tke en bugec. In sicer, če odklopiš elektriko (npr. menjava akumulatorja) rabi računalnik po ponovnem priklopu cca 1-3 minute, da se nastavi. Postopek nastavitve se prične takoj po priklopu.
Težava pa nastane, če si v tem vmesnem času prehiter in skušaš avto zagnati. Takrat se prekine postopek samokontrole in posledica je, da so lahko razštelane lopute.
To ti je lahko ena od opcij. Rešitev je, da ponovno odklopiš elektriko in po priklopu počakaš nekaj minut preden daš kontakt s ključem.
Zaštekala ti je "zgornja" loputa, ki se nahaja pod režami na sredini armature. Odvijači dva imbusa in previdno odstrani zračnik, potem poglej v luknjo in jo boš vidu! Potem pa daš kontakt in se malo igraš z gumbom za usmerjanje zraka in če se sama ne bo premikala, ji malo pomagaj, če se bo začela potem premikati in se ti bo zatikala samo v enem položaju (končnem), je vrjetno krivo otrdelo tesnilo na loputi, ki se zatika. Če se pa sploh ne premika, je pa lahko slab stik ali pa okvara.
Poiskusi in javi!
Zadnjič spremenil bosko001, dne Pe Mar 24, 2006 11:22 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Sem odstranil zgornjo režo za ventilacijo in ensotavno malo podmazal robe te lopute, ker so gumjasti in glej ga deluje . Prej je ustavljalo motorček, ker je bilo izsušeno in guma ni več drsela ampak ribala in ustavljala motorček.
brundo napisal/-a:Sem odstranil zgornjo režo za ventilacijo in ensotavno malo podmazal robe te lopute, ker so gumjasti in glej ga deluje . Prej je ustavljalo motorček, ker je bilo izsušeno in guma ni več drsela ampak ribala in ustavljala motorček.
Drugače pa je lahko problem tudi avtoradijo. Če se ob montaži žice ne padejo lepo za avtoradijo pritisnejo na predelno steno, ki pa je zelo tanka in se malo ukrivi, le ta pa zablokira že prej omenjeno loputo.
Aljaž napisal/-a:Drugače pa je lahko problem tudi avtoradijo. Če se ob montaži žice ne padejo lepo za avtoradijo pritisnejo na predelno steno, ki pa je zelo tanka in se malo ukrivi, le ta pa zablokira že prej omenjeno loputo.
Jp, to je precej velik problen, jaz sem komaj narinu radijo, da se je zahaklu!