Jeseni sem bil primoran menjat rokice. Bile so tako defekt da se ni dalo več obnavljat, pa sem (mehanik je) kupil nove. Popravilo me je stalo caa 700 eur. 4 x rokice spredaj, 2 x zadaj, pa ena neka prečna letev zadaj....
Pred dvema mesecema je začelo nekaj pokati v podvozju in avto je treslo.
Smo pogledali pri enem vulkanizerju, pa je leva zgornja rokica mela "luft" tam ko je vpeta na karoserijo, ne tam ko je amortizer gor obešen. Sem peljal nazaj, na servis - garancija pa to... pa so me poklicali da so rokice SPET zanič, pa so se nekaj na veliko izgovarjali da mamo slabe ceste pa take fore, pa da tu ni garancije ! Pa sem popizdo (tak samo malo...) pa so mi menjali rokice. No na koncu so popustili in sem plačal delo (40 eur) in potrebno je bilo naredit optiko (30 eur).
In zdaj fora...od menjave sem naredil 1500 km in spet je začelo pokat ...
Kaj naj zdaj ? Sigurno mi ne bodo kupili še enih ? Drugič je bilo delano brez računa, račun za material pa itak ne dobim... pa tudi če bi menjali...menjava in optika, spet 70 eur ?? Naj grem raje na pooblaščen servis, pa kupim original ??
Seveda pa ostaja odprto vprašanje še iz naslova...
Upam, da nisi obnavljal pri vargalantu Men so celo zadnjo premo menjal, ker je melo vse luft. Opilil so me za 750 evrov in sedaj pričakujem, da bom mel mir naslednjih nekaj let. Če se pa slučajno luft in škripanje spet pojavi, prej kot v enem letu, bom zahteval reklamacijo. Tako stori tudi ti in če bo po par tisoč km spet isto sranje, zahtevaj vračilo denarja.
Amortizeri so ok. so mi preverli pred mesecem.
Je pa mi mehanik povedal da je tudi neka gumica uničena, ki pa ni pri rokicah... točno kje na podvozju ne vem, vem pa da je nekaj v zvezi z koloteki.
Glede na to, da sem na podvozju alfe 147 naredil doktorat, sem prišel do zaključka: Vedno samo originalne roke in ne obnovljenih.
Podobna zgodba je bila pri meni. V 9 mesecih sem 3x menjal zgornje roke in 2x spodnje. Zdaj so zgornje originalne in je mir, spodnje pa so obnovljene in je zaenkrat tudi mir. Bo pa sigurno spet začelo ropotat in potem bom še te menjal z originalnimi.
To je edina stvar katera me je delala plešastega.
Je pa še ena stvar kar se tiče škripanja, katero rešitev bom poslikal ter objavil tukaj gor.
Svetujem ti, da kupiš originalne roke, jih namontiraš na avto ter se veselo voziš dalje. Če kdo želi, mu lahko opišem in poslikam postopek kako se to naredi in lahko katero od teh zadev postori doma.
L.P.
No bom pa še jaz uporabil to temo, da ne odpiram nove.
V zadnjem času, tudi jaz slišim neko škripanje (zvok takšen, kot da če bi vzmetnica v sedežu škripala), ko se peljem po neravnini. Bolj se sliši, če se peljem počasi, če grem hitreje čez kakšne grbine se ne sliši. Kaj bi lahko to bilo?
Ko zavijam desno ali tudi ko grem ravno slišim neko struženje na podvozju. Čutim ga tudi na stopalki za gas. Na amzsju so mi pogledali roke in malo podvozje, pa ni bilo nič videt. Je možno, da je to tista oljnična gred ali ležaj. pomoč je dobrodošla.