Lp,sem nov na tem forumu in nasploh mi je to prva alfa tako da se ne spoznam veliko na ta vozila.Zanima pa me sledeče avto sem kupil pred kakšnim tedom in mi zdrsuje kuplunga,ko pritisnem po gasu prvo skočijo obrati potem pa šele avto gre,zdaj me pa zanima katero sklopko naj kupim ? Če je treba menjati celo sklopko ? Pa kje se jo dobi najceneje ? Hvala vsem gre se pa za alfo 156 1.9 16v jtd,letnik 2003.
Če hočeš naredit tako kot se zagre ne bo najceneje. Za sklopko povprašaj v trgovinah z avtodeli. Pri Stahlgruberju recimo jz dobim praktično najceneje samo je treba it tja in se dogovorit.
Za semering pri teh menjalnikih ne vem ali se menja, je pa sigurno dobro vržt pozornost na vztrajnik da ne boš čez dve servisa spet dajal avta narazen.
Zanima me če mi lahko mogoče kdo pomaga pri nakupu sklopke (rabljene) za AR 156 1,9 JTD letnik 2002, če mogoče kdo proda ali koga pozna naj se mi prosim oglasi na gsm: 070/305-067 Maja
Po pravici povedano se ti ne splača kupovat rabljene sklopke. Največji problem je da ima ta avto tako sklopko da v bistvu zjebeš ležaj, ko vzameš menjalnik dol, tako da bi bil že problem dobit nov ležaj brez sklopke... nove pa stanejo okrog 300e + delo
zakaj bi pa zjebu ležaj ko daješ sklopko dol ? gre čist lepo dol.
pač ležaj se zatakne v košaro ko daš skupi ko daješ dol se pa vilce ki potiskajo ležaj itaq tok umaknejo da gre narazn ?
Tudi moja sklopka je zelo trda in prime čisto na vrhu.
Speljat je kar težko, ker ni občutka, da bi prijemala.
Drsi mi ne, le včasih, ko je avto mrzel mi nekaj zacvili ob speljevanju.
Notranji cilinder je nov, prav tako zavorna tekočina.
Avto ima 145.000 km
Bo verjetno za zamenjat?
Baje je priporočljivo menjat tudi vztrajnik?
Na servisu je cena sklopke 223€, vztrajnik pa 472€ (oboje valeo)
Potrebujem še kaj drugega?
Mogoče kdo ve koliko je cena menjave?
Če ne zdrsava, potem verjetno ni problem v znucani lameli, prej v kakem potisnem ležaju, lahko tudi zlomljeni zobci na košari? (ponavadi se menja komplet s sklopko).
Če se boš pa že spravljal v nabavo, pa kupi prek ebaya, boš prišparal 200€ pri identičnem (valeo) kompletu (sklopka+vztrajnik). Če misliš imet avto še dolgo časa menjaj še vztrajnik, ker bo drugače ko ta škripne, spet potrebno dat €€€ za delo (katerega je kar nekaj).
Za delo računaj med 100-200€ pri popoldancu (odvisno kako "blizu" si si z mehanikom). Ter najmanj 2x toliko pri uradnemu.
Za cviljenje pri speljevanju bo pa verjetno kriv jermen.