že kakšnih 14 dni mi spredaj desno ropota med vožnjo. ni videt nobenga lufta ne na spodnjih rokah ne zgornjih. ropota pa bol spodaj pa še to, če je slaba cesta (počen, pogreznjen asfalt), čez ležeče policaje pa nič. desna spodnja roka je original in ima za seboj 100.000km, zgornja tud original in nekje 70.000 km. volanski končniki so originalni in prav tako nimajo nobenga lufta. res je zanimivo, da se nič ne sliši tudi, če zapeljem čez grbino med zavijanjem... kaj pravite? je možno, da je spodnja roka nekje načeta? pa še to, končniki stabilizatorja so ok!
gusar188 napisal/-a:najvrjetneje so kitajske roke, kolega jih je naročil pa pravi da držijo že 2 leti. Sej kaj se pa sploh še dela izven kitajske če pogledaš:)
a kdo mogoče ve kako bi popravil navoj na zgornji roki, ker je le ta praktično nova, samo navoj je pobran ker smo menjali amortizerje (nevem zakaj ker je matica ok, in tudi čez navoj ni bila navita)
Baje je navoj 1/10, sam pa nimam tega doma da bi popravil navoj.
Kje je stojni vijak?
Na zgornji roki je edini navoj pri konusu "bunke", pa če je "mehanik" razdiral na brute force edino pilica/žagica pogojno pomaga.
Kaj bi si s helicoil vložkom tam pomagal pa ne vem...
SilverMan napisal/-a:Kje je stojni vijak?
Na zgornji roki je edini navoj pri konusu "bunke", pa če je "mehanik" razdiral na brute force edino pilica/žagica pogojno pomaga.
Kaj bi si s helicoil vložkom tam pomagal pa ne vem...
Točno tam pri bunkici je zanič, smo na rahlo jemali narazen pa je bila očitno matica "fuč".
Neumno se mi zdi roko stran metat ker je skoraj čisto nova.
SilverMan napisal/-a:Kje je stojni vijak?
Na zgornji roki je edini navoj pri konusu "bunke", pa če je "mehanik" razdiral na brute force edino pilica/žagica pogojno pomaga.
Kaj bi si s helicoil vložkom tam pomagal pa ne vem...
Točno tam pri bunkici je zanič, smo na rahlo jemali narazen pa je bila očitno matica "fuč".
Neumno se mi zdi roko stran metat ker je skoraj čisto nova.
ce je navoj pobran potem se ne da na novo vrezati ker ni dovolj materiala, lahko gres na manjsi navoj M8 edino. Ce pa je samo malo poskodovan navoj pa se gre enkrat cez z navojno celjustjo, jaz bi za vsak slucaj potem dal dve matici gor ali eno in malo piknil z varilnim aparatom.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Če kdo menjava stabilizator gumice na 147,156,gt sprednje 22mm jih najceneje dobi v Avtoromi. Danes me skoraj kap, vse trgovine na okoli cene 7.5 do 17.5 do najvec 22 za komad. Itak nobem na zalogi. Klicem nazadnje avtoromo rece komad 3.81 sem ga se enkrat vpras ce sma se prav razumela reče, ja 22mm, rečem super pridem iskat. Pa še na zalogi majo.
Je ze kdo menjaval na 147 zadnje puše v pesti kolesa tam kjer je zadnja vzdolzna roka vpeta. Tam kjer vijak zadane ob disk, tisto puso. Upam da sem dovolj nazorno opisal hehe. Je treba res to ven presat al se jo da ven vdarit z kladivom?
Sem naselsliko. Puso st 5 imam v mislih
Zadnjič spremenil xalfist, dne Če Maj 19, 2016 5:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Jaz sem jo menjal, sem jo prerezal in potem izbil. Sem pa moral dat vse komplet narazen, ker je bil vijak kontra vstavljen. Puša kot taka je pa neke 2€ ... Notri jo je pa treba tudi sprešat, samo ni problem, jo lahko brez problema pri zategovanju.