at pusti pri miru, ker je OK. Ko bo zunaj topleje se bo tudi avto segrel na normalno temp. Sej tut 75, 80 stopinj je ok.
Sigurno je problem v Luftmassemessru (debimeter), tko da se zgolj nanj osredotoči. Mislim, da se ga v IT dobi ugodneje.
V glavnem ko je fotru zadeva crknila pri BMW 530d avto nad 2500 obrati ni šel nikamor. Podobno slabo je šel tudi ko mu je crknila turnina. Skratka šit. Aja lahko tudi snameš ven oz. odklopiš debimeter, je zelo enostavno, računalnik se bo preklopil v rezervni način delovanja in moglo bi iti bolje, če je krivda v njem. Ob pokvarjenem debimetru tišanje lahko zadevo še bolj zamori, saj prihaja v motor pri polnem plinu preveč goriva, in premalo zraka, ker so podatki napačni. Skratka, če ne grer več kot tolk je tišanje v podn brezvezno in prej škodljivo kot ne. Popravi zadevo čimprtej, ker ti bo še svečke zapacalo.
Kar se pa tiče zamorjenosti se to lahko pozna zgolj v nijansah ne pa tko, da bi avto šel 30 na uro manj kot more, ZA TO JE PO MOJEM KRIV LAHKO LE LUFTMASSEMESSER.