AR 156 1.6 - problemi z motorjem

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

at pusti pri miru, ker je OK. Ko bo zunaj topleje se bo tudi avto segrel na normalno temp. Sej tut 75, 80 stopinj je ok.

Sigurno je problem v Luftmassemessru (debimeter), tko da se zgolj nanj osredotoči. Mislim, da se ga v IT dobi ugodneje.

V glavnem ko je fotru zadeva crknila pri BMW 530d avto nad 2500 obrati ni šel nikamor. Podobno slabo je šel tudi ko mu je crknila turnina. Skratka šit. Aja lahko tudi snameš ven oz. odklopiš debimeter, je zelo enostavno, računalnik se bo preklopil v rezervni način delovanja in moglo bi iti bolje, če je krivda v njem. Ob pokvarjenem debimetru tišanje lahko zadevo še bolj zamori, saj prihaja v motor pri polnem plinu preveč goriva, in premalo zraka, ker so podatki napačni. Skratka, če ne grer več kot tolk je tišanje v podn brezvezno in prej škodljivo kot ne. Popravi zadevo čimprtej, ker ti bo še svečke zapacalo.

Kar se pa tiče zamorjenosti se to lahko pozna zgolj v nijansah ne pa tko, da bi avto šel 30 na uro manj kot more, ZA TO JE PO MOJEM KRIV LAHKO LE LUFTMASSEMESSER.
alex
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Mar 23, 2004 9:01 am

Žal ne poznam nobenega z Alfo 156, ne tukaj, ne v Splitu, kjer živi foter, bo treba zadevo sprobat na servisu. Če ne bo dol našel servisa, kjer bodo imeli debimeter na zalogi, pa ko enkrat pride sem. A ZEGA je v LJ ali bližini?

Niste mi povedali, a je debimeter tisti "T" kos, ki pride kmalu za filtrom, in ma kontakt obrnjen proti motorju, ali naslednji senzor, ki je vboden od zgoraj (tisti bi prej rekel da je senzor za temperaturo). Tam okrog lopute za plin nisem videl nič, kar bi bilo podobno takem senzorju.

Sicer se motor razvrti čez 5500 (višje nisem sprobal), ampak mu navor na teh obratih skorajda ni nič večji, kot pri 2000, včasih je na višjih vrtljajih lepo zajel sapo. Žal po zvoku ne znam ocenit, a ma preveč ali premalo bencina, ali je kaj drugega narobe.

Motorji majo načeloma boljši izkoristek pri višji temperaturi, ampak nekoliko nižja temperatura ne bi smela povzročit tako izgubo moči, razen če je elektronika tako nastavljena (to lahko sprobamo tako, da pustimo avto, da se na mestu ogreje do 90, pa sprobamo, če gre kaj drugače). Glede porabe, fotr pravi da je podobna kot takrat, ko je bil avto nov.

Seveda, če je termostat v redu, motor poleti ni bistveno bolj topel kot pozimi, vsaj moja Xantia drži enako temperaturo pri -10 in +25, sistem je pa enak na vseh avtih. Termostat bo treba zamenjat, to je jasno.
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

alex napisal/-a:A ZEGA je v LJ ali bližini?
Zega je v Komnu na Krasu. Kr daleč...
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Termosrtat ne vpliva na zmogljivosti! Ni ga nujno zamenjati. Boš videl, da pri +25 bo avto bolj segret. Enako je pri moji Lanci. Sicer stane itak 10 čukov.
darko567
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: So Nov 29, 2003 9:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

predgretje lambdesonde je crknnla zato k je mezu ne dela dobr debimeter nebi reku ker nebi uplivalo al je motor topu al mrzu
Darko Q4
Sportiva
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 935
Pridružen: So Nov 15, 2003 6:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: slov. bistrica

debimeter tui po moje ne vpliva na toplo mrzlo. lahko bi probal se tipalo temp. vode kar dvomim. gretje sonde je po mojem se najblizje, na moji 145 je isto pa sem delal ze vse mozne eksperimente. pac pocakas 2min da se zagreje. prej ga tak nimas kaj tisat :)
alex
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Mar 23, 2004 9:01 am

Hm, ja, težko je bit pameten. Možno je, da gre tle za dva ločena problema, ne vem pa točno, kdaj se je kateri pojavil, fotr pa tudi ne. Eden je torej kašljanje ko vžgeš motor (če je mrzlo) in slabo delovanje motorja kakšno minuto po vžigu, drugi pa da v ogretem stanju nima dovolj moči.

Glede lambda sonde, imam ene precej detajlne podatke o sistemu vbrizga na Meganu (sicer je Siemens) in tam piše, da se lambda sonda (ki je ravno tako ogrevana) vklopi šele, ko temp. hladilne tekočine doseže 15 ali 20 stopinj (odvisno od motorja), oziroma maksimalno po preteku 45 sekund - 2 minute (spet odvisno od motorja). Predvidevam, da je tukaj podobno. To se nekako sovpada s časom, ko avto začne normalno reagirat na gas, pa se mi zdi, da lambda sonda takrat v bistvu zamaskira nepravilno delovanje nečesa drugega. Seveda, to je samo teorija.

Predvidevam, da se ogrevanje lambda sonde da preverit na način, da daš kontakt in potem pošlataš, če okrog nje rata toplo. A je to kdo probal? Bom probal en dan na svojem avtu, me prav zanima.

Zanimivo, da je kolega na Bravi (1.6 16v) že od samega začetka ravno tako mel probleme s slabim delovanjem motorja po vžigu in več kot deset obiskov servisa ni povsem odpravilo problem (od preprogramiranja elektronike, čiščenja injektorjev in kaj pa vem kaj so še poskušali). Tale elektronika je res trd oreh za serviserje.
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Mislim, da gre za dve ločeni zadevi tule. OK skor 100% ziher sm, da gre pri zmogljivostih za napako na debimetru oz. potenciometru.

Kolikor mi je znano se lambda sonda ne ogreva na elektriko, pač pa posredno s toploto izpušnih plinov, ki grejo čez auspuh. Skratka, res je pravilno deluje lambda, ko neha zaug delat. Torej, kaj sploh dela lambda? Na hitro rečeno, meri kakovost bogatost izpušnih plinov z neizgorelimi snovmi (bencin) in sporoči ajnšpricu kako mešanico more naredit, da bo izgorevanje čimboljše. sistem s povratno zanko torej. Dokler pa dela zaug, ko more biti presežek bencina pa lambda itak ne sme delovati, če pa slučajno takrat deluje so pa taki problemi, da hoče avto crknit, ker mu bencin zapira. Prve Alfe 156 1.8 letniki 1997 so imele to teć
žavo, da so hoteli zaradi okoljevarstvenih razlogov emisije pri prostem teku zmanjšati na min in motor je prve trenutke komajda laufal. Pri primerih kjer so bili te primeri najbolj očitni in moteči so preprogramirali vbrizgovalni program. Če te zelo moti se pozanimej o tem. Svetujem obisk sposobnega servisa.
alex
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Mar 23, 2004 9:01 am

Ja, tako razlago glede ekologije je dobil tudi tisti kolega z Bravo. Fotr je pa še pod garancijo peljal 156-tko v Trst na Alfin servis in so mu naložili now software, tako so vsaj rekli, ampak ni pomagalo.

Novejši avti majo vsi ogrevane lambda sonde, ki jih poznaš po tem da majo 4 žičke (nekatere 3), namesto dveh. Sicer nisem pogledal na Alfi, na Xantii pa vem da so 4 žičke. Tudi v elektro shemah ki jih mam za nekatere avte je skoraj povsod narisano ogrevanje lambda sonde. Je pa delovanje lambda sonde tako, kot si povedal - korigira količino bencina, ko jo elektronika zračuna na osnovi informacij z ostalih senzorjev.

Nič, bomo videli. Meni se tudi zdi najbolj verjetno, da je debimeter vzrok, da motor (ko je ogret) nima dovolj moči.
alex
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Mar 23, 2004 9:01 am

Evo, našel sem fajn link z opisom tipičnih problemov na 156-ki

http://www.alfa156.net/fr_index.html?/info.html
Odgovori
  • Informacija