TribesMan napisal/-a:Če je MCSF potem nimamo kej ugibat, avto je treba dat na tester, da se prebere napaka.
Creed razloži kaj misliš s tem "nažgem"? Ko avto vžgeš, ali ko avto pritisneš do daske?
Kaj pomeni ko nazgem? Se peljem lepo normalno, pol pa v 3. brzini pohodim gas do poda, zapiska in na armaturi se pojavi MCSF. Ampak takoj tudi izgine (sepravi samo zapiska se izpise napaka na displayu in izgine!). Avto dela normalno, nic ne cuka, lepo vziga, niti ne vgasa. Pac kot da je vse OK, le pri polnem gasu se pojavi MCSF. To sem vceraj poizkusil narediti 2x in obakrat se je pojavila napaka. Danes nisem nic, ker avto se ni bil ogret. Akumulator je star cca. 2 leti. Mogoce 3 leta. Cevi so iz inoxa, dopuscam pa da je kje kaka luknjica, morem preverit za 100%. Se najbolj mi gre na sum tale vlaga...glede na to kake poplave smo imeli te dni, smatram da je kak vlazen konektor
@ Binji
Variable vains in Turbo were corroded
Pomeni da so zarjvele variabilne lopatice v turbini...to se je zgodilo Vockotu, ko mu je avto dolgo casa stal.
LP