Na fl 166 2.4 jtd 110kW , se sliši kot neko bobnenje pri zračnem filtru. Začelo se je po malo priganjanja v hrib.
Z mehanikom sva preverila izpuh in cevi okoli turbine ter očistila EGR. Nič od naštetega ni pomagalo.
Se morda komu sanja, kaj še lahko preverim?
Danes sem spet malo razkopaval okrog filtra in ugotovil, da če dušilno loputo z roko malo priprem avto neha bobnet.
Ve morda kdo kaj bi bilo, ker mi ta zvok že rahlo najeda živce.
Snameš dol sesalni kolektor ki ga tako ali tako rabiš očistit. Mašina mora biti vroča vroča da gredo vijaki stran. Če ne gredo lepo ne s silo, naprej nazaj miganje dokler ne popusti. Tisti ki piha ko se zapre je zapacan.
Drugače pa sprejaš samo s petrolejem/oljem ko mašina dela. Moraš pazit da ti ne bo navil obratov. Samo špric, nič držat. Sam s tem tvegaš da potegne noter še drugo svinjarijo iz sesalnega kolektorja. Če smet posesa noter, dobro, če ne pa vozi dokler se spet ne zatesni.
Če boš sprejal ko bo mašina hladna boš hydrolockal motor.
Če imaš zabita vodila ventilov tudi ne bo dobro zapiral, lahko je tudi to. Menjave olja so bile redne ?
Nekaj dela moraš pognati noter, drugače ni problematično če ti zatesni pri višjih tlakih oz. kakor rečeš pri rahlem vakumu. Ti motor kaj potresava ?
To je ena od lažjih zadev za zrihtat. Če je ventil povilo bo treba odprt.
Če imaš namen čistit sesalni kolektor in špricat nekaj v motor, zakaj nebi odstranil možnost šibanja še več svinjarije v motor in najprej sčistil sesalni kolektor in šele potem šel špricat razne stvari vanj?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Koliko km ima mašina in kdaj je bilo nazadnje čiščeno ?
Snami dol in glej kateri piha ven. Lažje rešitve ni. Bo pa šlo na slabše če ti ne zatesni pod malo večjim gasom.
Lahko greš pa merit tudi kompresijo, tam bo hitro pokazalo, samo boš moral dati vse sveče ven kar pa je nočna mora sama po sebi in traja še dlje in je nesmiselno.
Če dobiš stvar dol boš lahko s lupo ali pa s teleskopsko kamero celo našel smet in jo spravil dol brez špricanja, to je skoraj najbolje.
Če ti bo pihalo tudi po čiščenju pa bo treba razkopat. Pod pogojem da ti samo kakšna cev ne pušča ali pa ti je snelo cev iz turbine ali tam naokoli. Te cevi požrejo ogromno hrupa.
Ena izmed možnosti je še da je zobati jermen preskočil za zob. Če ima kilometrov za sabo dosti - samo menjaj.
Avto ima 310k prevozenih, če je že bilo kdaj čiščeno pa nevem.
Jermen sem menjal lani in ima prevozenih 40k.
Cevi okrog turbine sem pa vse očistil in pregledal in so vse cele. Vedno ko jih snamem tudi zamenjam objemke. Zgornja od ic-ja do lopute je pa nova menjana pred pol leta.
^^[LuKa]^^ napisal/-a:Avto ima 310k prevozenih, če je že bilo kdaj čiščeno pa nevem.
Jermen sem menjal lani in ima prevozenih 40k.
Cevi okrog turbine sem pa vse očistil in pregledal in so vse cele. Vedno ko jih snamem tudi zamenjam objemke. Zgornja od ic-ja do lopute je pa nova menjana pred pol leta.
Izpod blatnika ti v air box pride plastnična sesalna cev... Ki je pri 166ki nareta sila šlampasto... Če boš jo malo potegnil z roko bo padla ven pri vhodu v airbox... Zaradi tega je meni bobnelo...