Potem pa resno razmisli zakaj si šel kupit poslovno limuzine višjega razreda, ker ti avti imajo vzdrževanje primerno ceni novega avta.
Sicer pa ne vem točno kakšen je tvoj trenutni problem z zaklepanjem, in kaj točno ti ne dela, lahko je kar nekaj stvari. Eno je koda za vžig motorja, ki nima veze z daljinskim zaklepanjem, čip se nahaja v ohišju ključa, ampak če bi tu bila napaka avto sploh ne bi vžgal.
Tako, da ne vem po kakšni kodi zdaj sprašuješ, se pa dobijo centrale s kabli in ključi za 30 € na bolhi recimo, vendar prej preveri kje točno je problem.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Te limuzine si nisem kupil zdaj kupil sem jo leta 2000, zato še predobro vem kakšni so stroški z njo.
Ne dela mi daljinsko zaklepanje. ker se je zresetiralo. Na kluč normalno odklepa in zaklepa. Sem bil na servisu in bi potreboval samo kodo kluča za ponovno aktiviranje. Kupil bom univezalnega daljinca in centralo, dobiš tudi navodila za vgradnjo, vendar mene zanima če lahko to namontiram namesto originalne. (prerežem kable na originalni, vržem proč in na te kable priklopim univerzalno)
Aha, no jaz bi na tvojem mestu še vedno šel na uraden servis. Si se pozanimal kolikšna je cena?
Kar se pa tiče univerzalnega, pa mislim da ne bo šlo kabel na kabel, ampak se na to tako ne spoznam. Jaz sem dal vgradit v moj avto, predvsem zato, ker sem hotel imeti tri tipke oz. posebej tipko za prtljažnik, drugače se ne bi v to spuščal. In ker ima 166 tipko za prtljažnik na daljincu že serijsko, bi raje dal popravit. Drugače pa kupiš zadea na bolhi, navodila so zraven. Jaz imam zdaj zmontirani notri kar obe, orginal in aftermarket varjanto in lahko uporabljam katerikoli ključ hočem.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
nevem koliko stane.Bodo mi javli.Rekli so mi pa,da se bolj splača univerzalno vgradit. Sem mal po bolhi pogledal in res so že od 30e dalje. Bi moral dat podatke od avta in to pošljejo v italijo, nato bi dobil kodo. Kodo potrebujejo, da lahko z testerjem pride v sistem in ponovno sprogramira.
kukr jst vem sta dve kode-ena je za imobilizer, ena je za daljinca
verjento bo treba original centralno odklopit, in prevezat drate na tisto od univerzalca, ne vem pa na kaksen sistem so kljucavnice narejene, lahko da potem na kljuc ne bo delalo, in bos moral dokupit se centralo samo za centralno, na to pa zvezat se daljinsko centralo
je že zmontirano.Zdaj dela super. Najbolje pa je da lahko odprem tudi prtljažnik na daljinca.Komplet z dvema daljincama sprejemno centralo,kabli in z delom sem plačal 70e.
ICS pusti pri miru. Vzame se dol ali na levi ali na desni strani tista usnjena obloga - čisto pri nogah.
Mislim da je lažji dostop iz voznikove strani, jaz sem odprl kar obe strani - boljša svetloba .
Je pa na vsaki strani po en vijak - potem pa jo moraš malce zviti da jo dobiš ven. Je kar dolga - poteka od konca notranjosti pa do ročne zavore. Malce poglej ni zakomlicirano...