Problem AR166

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

Pozdravljeni, sem nov na forumu. 8)

Moj brat je pred kratkim kupil Alfo Romeo 166, sprva use uredu, odpeljali smo jo domov ko se je temperatura dvignila na 130 stopinj pogledala sva pod avto in je tekla voda, pogledamo pri motorju in vode res ni bilo skoraj da nič...natočimo vodo, temperatura se je umirila tudi voda ne pušča več, zdaj smo zmedeni tud ko smo peljali na servis kot reklamacijo niso našli nič
kaj bi to bilo?

Drugi problem pa je ko sva šla z fotrom v LJ(po avtocesti) in avto do 4. brzine vleče kot zmešan, potem pa v 4. kot da bi bila neka blokada avto sploh noče it nikamor, nekako potem pride do obratov in se zamenja u 5. tam pride do 120 in se spet ustavi, kot da bi bila blokada avto drži hitrost na 120 in obrati so stalni, potem ko pride klanec dol spet potegne in u trenutku je pri 160 km/h, potem se spet ustavi in ko pride spet kak dol klanc ali pa malo daljša ravnina gre do 180, tam se pa totalno ustavi (ko je biu dol klanc smo jo pripeljali do 190)

kaj bi tukaj biu problem?


še enkrat lep pozdrav tukaj na forumu, upam da mi boste pomagali =D>
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Roby napisal/-a:Pozdravljeni, sem nov na forumu. 8)

Moj brat je pred kratkim kupil Alfo Romeo 166, sprva use uredu, odpeljali smo jo domov ko se je temperatura dvignila na 130 stopinj pogledala sva pod avto in je tekla voda, pogledamo pri motorju in vode res ni bilo skoraj da nič...natočimo vodo, temperatura se je umirila tudi voda ne pušča več, zdaj smo zmedeni tud ko smo peljali na servis kot reklamacijo niso našli nič
kaj bi to bilo?
Najprej bi bilo pametno povedati za kater motor sploh gre, motorji se med seboj zelo razlikujejo in že tako je težko na pamet diagnosticirati napake, brez natančnih podatkov o modelu pa še bolj.

Vzroka za takšno težavo sta lahko dva, vprašanje le, če ste bili dovolj pozorni, da jih boš lahko našel. Prva možnost je okvara ventilatorja ali električne napeljave le tega. To bi se zgodilo v primeru, da se je avto pregrel ob tem ko je tekel na mestu. Če se je pregrel med vožnjo pri konstantni hitrosti(ne v koloni ali mestni guzvi) potem pa vse kaže na pokvarjen termostat, ki se je zataknil v zaprtem položaju.
Roby napisal/-a:Drugi problem pa je ko sva šla z fotrom v LJ(po avtocesti) in avto do 4. brzine vleče kot zmešan, potem pa v 4. kot da bi bila neka blokada avto sploh noče it nikamor, nekako potem pride do obratov in se zamenja u 5. tam pride do 120 in se spet ustavi, kot da bi bila blokada avto drži hitrost na 120 in obrati so stalni, potem ko pride klanec dol spet potegne in u trenutku je pri 160 km/h, potem se spet ustavi in ko pride spet kak dol klanc ali pa malo daljša ravnina gre do 180, tam se pa totalno ustavi (ko je biu dol klanc smo jo pripeljali do 190)

kaj bi tukaj biu problem?
Za diagnozo te napake, pa ti priporočam servis. Glede na to, da ti je avto zakuhal pa vseeno preveri olje za znake hladilne tekočine in hladilno tekočino za znake olja, lahko se je skrivila glava motorja.
Emperor of The Dark Realm
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

ko se je avto pregreu je stau na mestu :)


za drugo napako, pa je ata uprašu enega ki je imeu podobne probleme je rekeu da je možno da je problem pri izpušnem sistemu, konkretno katalizator ter drugi lonec

motor je pa twin spark, 4-je cilindri ter 2.0 mašina
Exorcist
Alfist
Alfist
Prispevkov: 437
Pridružen: To Avg 10, 2004 2:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Brežice

off
Sem mislu da bo vsaj 3.0 V6 ali 2.0 V6 T motor, ker praviš da do 4. vleče kot zmešana :D
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

hehe :lol: :lol: :lol:

imam samo 16 let tko da se nisam glih vozu v mašinah z 5.0 motorjem :lol:

za moj okus vleče :lol:
Uporabniški avatar
FuManchu
Alfist
Alfist
Prispevkov: 347
Pridružen: To Maj 23, 2006 3:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Bojim se, da bo v tole alfo potrebno vložiti kar nekaj denarja. Glede težave pri pospeševanju bi lahko bil problem merilec pretoka zraka (maf, lmm). Kar se pa pregrevanja tiče, če se avto pregreva samo na mestu je najverjetneje res napaka pri ventilatorju. Se morda avto pregreva tudi pri konstantni vožnji na višjih obratih (avtocesta)? V tem primeru je lahko vzrokov več od hladilnika, vodne pumpe, zvite glave...
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

avto se od takrat sploh ne pregreva! temperatura je stalna malo pod 90 stopinj, ko je na mestu ali pa na avtocesti
zaradi tega smo usi tukaj zmedeni...

za ta drug problem bom danes sneu avspuh in pogledau
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vprašanje: koliko je bilo pa vode preden ste se odpeljal?

Za tisto kako vleče pa raje kar v obratih napiši, je bolj jasno.
Standardni znak za menjavo MAF-a je ponavadi luknja tam nekje pri 4.000 - 5.000 rpm.

Fino bi bilo vedet še kak podatek o Alfici kot naprimer letnik in kilometri ter kako je s sevisi. :wink:

Edit
Še eno pojaslilo: a je avto stal na mestu in laufal, da se je pregrel (problem v termopstatu ali elektriki) ali ste se peljali (termostat, črpalka, premalo hladilne tekočine) in opazili, da se pregreva?
Zadnjič spremenil El Barto, dne So Mar 01, 2008 6:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

Zgleda da je bilo krivo da je edn "serviser" hotu pogledat če gre voda po ceveh in ko je opazu da voda teče ven je sam nataknu nazaj cev ampak vode pa nič naliu nazaj, tko da ta problem je rešen.

alfa je letnik 2000, mašina je 2.0 Twin spark bencinc

o obratih vam povem takoj ko bomo šli sprobat na avtocesto.

danes smo bili pri enemu ki se pač spozna na ta model avtomobila, in je reku da je možno da računalnik pošlje podatke h vbrizgu v nepačnem času in s tem povzroži da motor deluje tako leno in zaštopano, je to možno?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

ECU pa deluje s pomočjo senzorjev.
Če so informacije napačne, potem tudi delovanje ni ravno biserno.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

Ok, hvala za pomoč avto gre konc naslednjega tedna na servis.

Me pa še zanima pri kolikih kilometrih se more na tipu 166 menjat jermen? ker servisi niso nam znani ker je avto uvožen it IT.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

menjaj pa imas mir in bos tocno vedel pri koliko kolimetrih si ga zamenjal in kdaj spet pride tistih80000 al kokr kol ze da zamenjas
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Te stvari ne gredo po modelu 166, ampak se te stvari deli po motorjih.
Takle je uradni za UK:

Slika

Pa upam,da vam pravilno zrihtajo, ker iz prejšnega posta imam občutek, da vam hočejo menjat ECU. :roll:
Lahko je samo kje počen sesalni ror med MAF-om in dušilno loputo.

Osebno bi pa rekel, da je za poskusit z novim MAF-om (Bosch, ker ostalo - kvazi ponaredki, je stran vržen denar).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Roby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Mar 01, 2008 2:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna
Kontakt:

nene, nebojo nam nič podtaknili da menjajo računalnik, ata je mehanik js se pa šolam, tko da dvomm da ker bom najvrjetneje js stalno zraven :D
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ste mehaniki in pol vam ni jasn za pregrevanje avta? sori, sam to je mal čudn.
666
Odgovori
  • Informacija