ventilator se ne ugasne

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Zdravo.

Tudi meni je danes Alfica ponagajala (156 2.4 10v) Namreč ko sem prišel v službo sem ugotovil da ventilatorja vrtita na 1. stopnji (klima off) Se pa izklopita, ko ugasnem avto. Tudi ko sem prišel domov je bil problem isti. Avto na delovni temperaturi in ventilatorja vrtita, ko izklopim avto nehata (sem probal tudi parkrat ko je bil motor že bolj hladen, ampak še vedno vklaplja ventilatorja). Je pa zanimivo, da sem pobral ven vse 3 releje (rele FAN, rele FAN 1 in rele FAN2) in ventilatorja se brez relejev ravno tako vklopita, ko dam kontakt. Seveda sem releje postavil nazaj, vendar je zagorela lučka motorja (rele2). Napako sem pobrisal in nato pogledal parametre. Na števcu je bilo 50 stopinj in tudi na FES kaže enako pri temperaturi motorja. Če med akutatorji stestiram hitrost 1 in hitrost 2 ventilatorja, se test normalno opravi, obe brzini delata, vendar ne vem v čem bi bila težava, da se ventilatorja ne ugasneta. Ima kdo kako idejo?

Lp,

Miha
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

kvasko napisal/-a:Zdravo.

Tudi meni je danes Alfica ponagajala (156 2.4 10v) Namreč ko sem prišel v službo sem ugotovil da ventilatorja vrtita na 1. stopnji (klima off) Se pa izklopita, ko ugasnem avto. Tudi ko sem prišel domov je bil problem isti. Avto na delovni temperaturi in ventilatorja vrtita, ko izklopim avto nehata (sem probal tudi parkrat ko je bil motor že bolj hladen, ampak še vedno vklaplja ventilatorja). Je pa zanimivo, da sem pobral ven vse 3 releje (rele FAN, rele FAN 1 in rele FAN2) in ventilatorja se brez relejev ravno tako vklopita, ko dam kontakt. Seveda sem releje postavil nazaj, vendar je zagorela lučka motorja (rele2). Napako sem pobrisal in nato pogledal parametre. Na števcu je bilo 50 stopinj in tudi na FES kaže enako pri temperaturi motorja. Če med akutatorji stestiram hitrost 1 in hitrost 2 ventilatorja, se test normalno opravi, obe brzini delata, vendar ne vem v čem bi bila težava, da se ventilatorja ne ugasneta. Ima kdo kako idejo?

Lp,

Miha
Pardon ni prava tema, pišem v 156.
Odgovori
  • Informacija