El Barto napisal/-a:Kaj ko bi se še hidravlični naplejavi posvetil:
- najprej preverit, če je kaj zraka
- potem za test prevezat direktno brez dušilca tresljajev
- če tudi to odpove, pa verjetno menjava notranjega ali zunanjega (tistega na menjalniku) cilindra.
Za mehanika pa v temo z uradnimi ali neuradnimi serviserji poglej.
El Barto a mi zaupaš o kakšnem dušilcu tresljajev je govora, ker mi je nedavno dvakrat pri mrzlem motorju pri speljevanju treslo pedalo sklopke..zdaj je pa čudežno ok.
Pojdi po hidravlični napeljavi od cilindra na menjalniku proti notranjemu in malce od tega na menjalniku je en plošček na katerega sta priklopljena dva rorčka - to je to.
Na AO so ga nekateri ven ruknili in sklopka je velikokrat spet normalno delovala, prej se je pa zatikala ali pa je bila zelo trda.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Nima pa nobene veze s tresljaji?
Pa še nekaj izven teme, kupljeni imam obe zgornji roki in v enem postu sem prebral, da je potrebno za zamenjavo vzmet sneti iz amortizerja..a se brez tega ne da zamenjati roke oz. vilice'
Vse skupaj moraš odstranit, da zgornjo roko zamenjaš.
Če rabiš kako slikco, sem jaz to malce poslikal v svoji temi, za natančna navodila pa v eLearn poglej.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Objavljeno: Tor Sep 14, 2010 8:45 pm Naslov sporočila:
Ja je treba kar nekaj podret, da se zgornja roka zamenja - če se ti da sem to enkrat malce opisal v svoji temi v Galeriji.
Je pa treba amortizer s fedrom ven vzet, kar pa predstavlja kar zanimiv podvig.
_________________
Arese V6 & Nord TS Power
Narobe sem prebral... A dušilec tresljajev pa nima veze s tresljaji na pedalu sklopke?
Tisto ni dušilec tresljajev ampak dušilec prehitrga gibanja sklopke(Clutch Damper).
Imele so ga že nekatere močnejše verzije 164 in poskrbi, da se sekundarni cilinder sklopke, ne giblje tako zelo hitro kot primarni. Če torej voznik spusti pedal sklopke zelo hitro, dušilec poskrbi, da sekundarni popušča nekoliko počasneje.
V teoriji to pripomore k bolj gladkemu speljevanju in prestavljanju neveščih voznikov, v praksi pa onemogoča hitrejše speljevanje in poskrbi, da sklopka dalj časa drsi, kot je to potrebno. Odstranitev le tega torej ni nič groznega, le potrebno se bo navaditi na bolj neposredno delovanje sklopke.
Podobno pogruntavščino so uporabljali(uporabljajo?) pri BMW-ju, tam pa se imenuje Clutch Delay Valve ali s kratico CDV.
TribesMan napisal/-a:Uporabljam to skopko že leto in pol... zaenkrat zelo zadovoljen.
Edino ne se vozit s to sklopko čez globoke vode Meni je tresla nekaj časa, potem ko sem v nedavnih poplavah vozil čez kakih 30cm globoko vodo.
men isto. Sem se peljal čez ene 30 vode pa mi je pol kr drsela.
V I. pa sploh. Zdej mi je pa kar naenkrat nehalo. Sem mislil da bo treba sklopko menjat.
zdj se mi pa neki ne sestav skupaj..a to si že ojačano sklopko še ojačal, si to "fast road" naročil drugje (kot na tem linku), al sem jaz Luka narobe zastopil?
A za 159ke je kdo že kje zasledil sklopke? Jaz ne najdem nikjer..sicer še ne rabim, se pa zanimam za vnaprej
To si naročil z anglije? Od tam vem za vsaj 4 sklopke ki so bile naročene v slovenijo in vse so bile komplet z ležajem...
Vprašaj jih, mogoče je nekdo zajebal...
TribesMan napisal/-a:To si naročil z anglije? Od tam vem za vsaj 4 sklopke ki so bile naročene v slovenijo in vse so bile komplet z ležajem...
Vprašaj jih, mogoče je nekdo zajebal...
Jap, fast road clutch kit sem naročil na strani, ki si jo ti nalepil. Sem jim poslal vprašanje in čakam sedaj na odgovor. Upam, da bo sklopka zdržala še nekaj časa, da tole rešimo.