Moderator: Tehnika moderatorji
Resno?ROBERTH napisal/-a:No ja, ponavadi so pri avtomatikih večji diski (za alfo ne vem če to drži). Najbrž ne brezveze, ali pač??
Gledal sem mal na netu. Od 35-60€ komad - neoriginal. Originalni pa so tam 130-140€ za oba. Ploščice pa karbonske gor za 80€ pri Sinterju. Sem probal pri BMW-ju in prime za popizdit, tudi zelo vroč.rockson napisal/-a:veloce napisal/-a:Cca 60€ na komad. So tudi cenejši, ampak ti ne bi priporočal, ker se hitro zvijejo in potem tresejo, š posebej na avtomatikih.
Za BMW-ja ti lahko to potrdim. Razlog, je pa nezmožnost zaviranja z motorjem, recimo po dolgih klancih se velik del zaviranja izvede z motorjem. Res da se da pri sodobnejših avtomatikih da tudi zavirati z motorjem v ročnem načinu, vendar je potrebno vedet, da vozijo take avte tudi tete, ki poznajo le zavoro pa plin in tam je hudičevo pomembno, da so zavore bolj zmogljive.rockson napisal/-a:Resno?ROBERTH napisal/-a:No ja, ponavadi so pri avtomatikih večji diski (za alfo ne vem če to drži). Najbrž ne brezveze, ali pač??
Nisem se nikoli poglabljal v avtomatike, pa tudi priznam, da je to zadnja stvar, kjer bi pričakoval razliko v primerjavi z ročnim menjalnikom?
Ne najdem pa (pri sebi) racionalne razlage zakaj bi temu bilo tako.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov