Jaz sem imel podobno težavo, le, da men je počil InterCooler.
Najprej snami plastike nad vezno, da boš lahko vredu videl vse.
Nato poglej, če je kje kaj IC mastn, najprej se opazi na ohišju luft filtra, ker šprica gor in na intercoolerju samem, če ne, zmigaj gumjasti cevi in glej, če se gibljeta kaj, nato pritegni objemke na teh gumjastih ceveh od turbine do IC in od IC do sesalnega kolektorja.
Če imaš te neumne objemke, ki niso na vijak pa jih s ščipalkami na "uhi" malo skupaj stisni. Toplo priporočam, da jih zarad lastne sigurnosti zamenjaš s temi na vijak. Veliko bolj ziher občutek imaš, da res dži, ko pritegneš.
Poglej še, eno tanko cevko na turbini, ki je dolga okol 20cm nekje in gre na eno zaprto sondo, ki ima spodaj kovinsko palčko, če ti ni ta cevka dol padla slučajno ali počila.
Gre pa od izhoda zraka na turbini kjer je cev, ki gre na IC in malo višje in proti motorju not. Saj se jo lepo vidi.
Preveri, če ti senzor tlaka vredu sedi, ker je zelo relativno priterjena ta zadeva. Je na zadnji strani sesalnega kolektorja. Črna plastika s kablom in en vijak.
In seveda poglej še vse druge "random" cevke - žlauhece itd kaj je gori, če je fksno in se ne premika z lahkoto.
To bi naj bilo skor vse, če se ne motim.
MORDA pa je samo prepogibna cev na izpuhu. Poglej, če je kaj črna - sajasta kao.
Veselo šraufanje
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...