166 kadi

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

imam problem pri 166 2.4 jtd 175km..ko avto dlje casa stoji ko ga prizgem zakadi crn dim skozi izpuh in tudi npr. na avtocesti ko pohodim gas do konca mi tudi posteno kadi zadaj..in zdej pred kratkim se mi je tudi prizgala lucka od motorja ki je pokazalo problem z EGR.. pa me zanima ce so taki simptomi EGR ventila ali mozno tudi cesa drugega. bom poskusil ga ocistit ali pa ce nebo pomagalo pa novega, pa me zanima okvirna cena EGR ventila (original in konkurenca ce seveda obstaja)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjetno bo EGR za zamenjat... simptomi se ujemajo...

Dobrih 100€ stane EGR...
izistyle
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 502
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah tud to lahko naredi, samo potem bo lučka gorela, in bo treba "čipat" da se izklopi EGR...
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Zamenjaj EGR pa je... Še najboljša opcija pomoje, ker je tudi sam motor prilagojen na delovanje z EGR.

Še prej pa malo poglejte delovanje šob in tesnost tlačnega dela za turbino da ne bo kmalu naslednji servis ista zgodba...
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

ja saj bom menjal egr ventil in bo mir. zanima me tudi ena stvar imam obcutek da na manjsih obratih avto nima moci nekje do 3000obratov. a je to tudi mozno, ker ne deluje egr in gori lucka od motorja? ker imam namen zdej use zrihtat zobati jermeni, pumpa.tesnila pokrova motorja semeringi... EGR seveda in se vse ostale stvari. za pogledat sobe to lahko grem k navadnemu mehaniku ali je prau kaksen poseben ki to dela?
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Poglej LMM senzor. meni je tudi kadil, pa sem menjal egr, pa je še naprej kadil, pa sem porihtal senzor in sedaj je ok
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

Filko napisal/-a:ja saj bom menjal egr ventil in bo mir. zanima me tudi ena stvar imam obcutek da na manjsih obratih avto nima moci nekje do 3000obratov. a je to tudi mozno, ker ne deluje egr in gori lucka od motorja? ker imam namen zdej use zrihtat zobati jermeni, pumpa.tesnila pokrova motorja semeringi... EGR seveda in se vse ostale stvari. za pogledat sobe to lahko grem k navadnemu mehaniku ali je prau kaksen poseben ki to dela?
da ni moči pri manjših obratih je tudi ponavadi simptom egrja. sicer zakaj prvo ne probaš očistit? Navodila so povsod, sicer za 1.9jtd, sam velke razlike verjetno ni, carb cleaner te pride 6-8eur
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Tist je brezveze, ker je v 99% mogoče neka sprememba samo za en teden. EGR je pač izrabljen in je potrebna obnova vitalnih delov.

Parametre delovanja šob in LMM ja pa ti pogleda vsak z testerjem. Dobro je očistiti še senzor tlaka na sesalnem kolektorju ;)
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

ja ker EGR sem ga pred enim letom ze 1x ocistil in mislim da je potrebno ga kr zamenjat skupaj s tesnili. sicer imam namen tudi sesalni kolektor ocistit in menjat tesnilo. kaj senzor tlaka je tisti z loputo na desni strani kolektorja? ker to sem tudi mislil pogledat in dat novo tesnilo.za delovanje sob in LMM bom pa peljal kr na pooblascen servis na tester
alfa 166
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 510
Pridružen: Če Jul 29, 2004 2:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Senzor tlaka je z enim imbusom pričvrščen na levi strani sesalnega kolektorja (če gledaš proti motorju).

Lp
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

sem menjal nov EGR in senzor pritiska..pa mi se vedno avto ful kadi in imam obcutek da vedno vec... upam da ni turbina proti koncu, sicer se pa cuje da deluje normalno
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

a je mozno da so šobe zapacane? ker mi avto v prostem teku kr nemirno deluje in mi kadi ob bilokakem pospesevanju od nizkih obratov do visokih
in zdi se mi da ima avto vecjo porabo
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Slika
Link: http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... goriva.jpg

To je Elektromagnetni ventil za dovajanje nafte v ComonRail. Regulira tlak in količino, Torej deluje kot "Diza za Gas".
Če ne deluje pravilno lahko daje napačno mešanico.
Lahko je tud potenciometer za gas. Sem slišal, da so tud tukaj bli problemi.
Lahko, da ti kaka cev pušča pri turbini lahko, da ti je kak kameček prebil intercooler, lahko je tud senzor temperature vode in ti laufa "pod zaugom". Vbrizgalna diza hin, Senzor tlaka na ComonRailu in nazadnje, pumpa hin :) Ampak ne verjemi za pumpo ;) !!! Lahko pa gre turbo počasi v smeri odpadnega železa in kliče novega ali vsaj obnovo ;)

Ugibanja samo. Nikoli ne veš dok nena VSE zamenjaš :P
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

Matr, sj to vse, da se zamenja, je potrebno kar nekaj denarja :x

Te dizli matr, same težave z njimi.
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2003 prodana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2002 zamenjana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2005 kupljena
Odgovori
  • Informacija