Si bom kar sposodil temo....
Ševec se mi je skoraj razpadel
Kromirani obročki so se odlepili in naslonili na prednji del stekla, plastika okoli je počila....tako čudnega materiala nisem še videl - ko sem prijel s prsti se vse lima, roke sem imel čisto črne.
Sedaj sem števec zamenjal z drugim rabljenim, in sicer od novejšega letnika.
Vse lepo in prav, sedaj me motijo le kilometri na avtu...prej sem imel 194.000, sedaj imam 238.000 km.
Se da na servisu te kilometre naštimat, da kažejo kot originalni števec? Kdo mi to lahko naredi? Res bi imel rad svoje stare kilometre, pa čeprav verjetno niso pravi
, ker ko sem avto kupil je imel 80.000, star pa je bil 7 let..
Ampak to ni važno, hočem svoje stare kilometre, tudi zaradi vseh servisnih listkov itd....
Stari števec:
Radovednost ni dala miru, in sem ga kar razstavil:))
Počena zgornja plastika števca:
Novi števec:
Aja pa vem da gori lučka za airbag, in po mnenju mehanika, naj bi bil kriv stari števec: ispisal je namreč napako slab kontakt kontrolne lučke - mehanik pravi da je že imel podoben problem in je zamenjava te kontrolne lučke v števcu napako odpravila - tako da moram najprej zresetirat napako, pa bomo videli če to drži...
Rumena lučka (voda v olju) na novem števcu pa je tudi svoja zgodba:
Moj je letnik 2000 in nima senzorja za vodo v olju, in je imel na tem mestu kontrolno lučko, za zasenčene luči - zato se je ta lučka prižgala takrat ko sem prižgal luč
) Novi števec pa je od letnika 2003, in že ima to kontrolo za vodo v olju, nima pa te dodatne kontrolne lučke za zasenčene luči. Zato sem moral "improvizirat" in sem precvikal kabel, za to kontrolno lučko! Elearn je v tem primeru ogromna pomoč...vse se najde!