sasso87 napisal/-a:Če misliš LMM kupit, kupi original BOSCHOVEGA !
Jaz sem dal v mojo pierburg ki je bil celih 20€ cenejši pa mi nonstop lučka sveti.
SVeti, ker serviserji ne zanjo pravlno uporabljati testerja in z njim pokorigirati odstopanj!
To ni res... LMMja se ne da kalibrirat. Linearizacijska krivulja LMMja mora biti popolnoma enaka kot je predpisana. Če bi se ga dalo skalibrirat, potem bi lahko tudi zapacanega skalibriral, pa seveda to ni možno.
Pierburgovi LMMji NISO in NIKOLI ne bodo nadomestek za original Bosch. Imajo drugačno karakteristiko in kažejo cca 20% prevelik pretok zraka v motor. Lahko si misliš kako to vpliva na motor
Da se z orižiži testerjem!
In ne kalibrira se LMM, pač se pa v SW-ju spremeni toleranca, katero potem računalnik upošteva pri zmesi. In Pierburg je boljši nadomestek od originala. Kolega dela na enem Bosch servisu, na primorskem, in oni vse nedelujoče Bosch menjajo s Pierburgom. Pa še malo sw kalibracije in zadeva deluje. Pri Pierburgu je problem le v tem, da za starejša vozila pokrivajo le manjši del.
In jaz tudi do lani sploh nisem vedel, da ima original tester možnost takšnega kalibriranja sw-ja in da je to sploh možno!
Zdaj pa vem, da na šolanjih, demonstracijah in kar je bilo videti prodajajo toplo vodo! In da imajo proizvajalci preveč cvenka, da delajo neuporabne zadeve...
Se pravi taka kalibracija, da mi nekdo po programu prčka, pa če ve za kaj se gre ali pa ne oz. ve kaj in kje vse je traba spremenit - NE hvala.
Seveda to pomeni ponovno spremembo na original, če uporabim Bosch. Če vštejem še to njihovo prčkanje, kar sigurno ni gratis ... raje nekje zbrskam Boscha.
Itak pa se te stvari očitno da lepo očistit z gospodinjskimi razmaščevalci in vodo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto napisal/-a:Se pravi taka kalibracija, da mi nekdo po programu prčka, pa če ve za kaj se gre ali pa ne oz. ve kaj in kje vse je traba spremenit - NE hvala.
....
To je popolnoma isto, kot da bi na kompu brskal po registru in ga spreminjal!
Če bi mi šel zoptimalizirat program za več konjev in boljšo navorno krivuljo, potem bi se še lahko kaj zmenili.
Če pa je to potrebno ob menjavi enega usranega MAF-a ... NO WAY IN HELL.
Toliko z moje strani
@izistyle
Priklop na računalnik, ker kristalna kugla je trenutno v remontu ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
s čim je najboljše očistiti LMM in EGR-bi prvo to poizkusil?
Lahko to potem spihaš ali so kakšni občutljivi deli?
Ko ga očistiš pa še resetirar ECU po tem postopku?