166 2,4 JTD Max 3000 obratov

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Pozdravljeni.
Kupil sem Alfo 166 100kw 2,4JTD in je šla kot nova - en čas.. zaj pa šraufam vsak dan.
Po dveh tednih pa imam same probleme z njo ...
Najprej se mi je prižigala lučka da dize (injektorje) in avto mi je, ko sem ga obremenil ugašal. Nato je enkrat pri obremenitvi ugasnil in ne več vžgal.
Zamenjal sem Elektromagnetno tlačno dizo(NOVO 170€, Petrovčič je reko 340), ki je na BoshPumpi in je vžgal sprve VENDAR z Boshovo predvideno zamenjavo, torej po številkah se ni ujemala in avto se je zavrtel do MAX 3000obratov.
To meni ni dalo mira in sem poiskal rabljenjo točno tako kot je meni crknila in avto je zopet vgal ampak enako kot prej: 3000obratov največ.
Bil sem pri Petrovčiču na testerju kjer mi je mehanik reko, da imam DB meter signal bolj bogi (LuftMesser) in da mam bosh pumpo hin, ker mi fila samo 400barov POZOR NATANČNO 400 BAROV tlaka. Brez nihanja tlaka za en bar gor in dol a vsi vemo, da ni avta katerem nebi za vsaj 30 vrtljajev na minuto nihal gas, na števcu se to pač ne opazi.
Torej hin BoshPumpa daje natančno 400barov tlaka.
POZOR: Avto vžge kot strela. 2sekundi oranžne lučke, zaverglaš in bum že laufa kot nov. Navor pa ima tud močan.
Torej v Soboto zjutraj, na dan ko mi je crknil, sem se še peljal 180km/h, brez kake muke, 1cm gasa, lepo lagodno, čez 20min pa je crknil. V ponedeljek sem mu zamenjal ti 2 dizi. IN od takrat dalje bi naj bla hin pumpa. Čez vikend pa je avto stal.

Popravila do sedaj glede tega:
2× zamenjana tlačna diza
Poizkus z novim senzorom tlaka goriva zadaj na lajtngi comonRaila
Preveril signale v napeljavi.

Moji sumi:
Tud ta Elektromagnetna diza ne štima,
MAP senzor hin
Potenciometer za gas hin

Zanima me, če imajo ti avti Pomožni program v računalniku za delovanje do servisa. Ker na Petrovčiču ni bilo govora o tem oz kot, da bi prvič slišali, mi pa je sosed omenil, da ima računalnik in mi lahko nastavi avto, da bo OK. Ampak mu ne zaupam, ker je murkslar (pocar).

Zelo bi bil vesel, če bi mi nekdo lahko povedal kaj glede tega iz izkušenj.

Sem iskal po forumu te napake pa nisem našel nič.

Hvala za izčrpno branje mojega opisa :)

Lep pozdrav!!
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tole so ene težke mučke...

Če imaš čas danes zvečer in se ti da pripeljat do Hotinje vasi (pri Slivnici), se lahko dobiva in bova šla s priklopljenim računalnikom na testno vožnjo, da vidimo kaj se dogaja.
Edino tako imaš nekaj šans da se bo videlo kaj je res in kaj ni...

Tisto o 400 barih ne verjamem... Če bi blo to res, bi avto kadil ko prasec, in bi bil brez moči.
SubjectX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1001
Pridružen: To Jun 21, 2005 1:04 pm

Mislim da izkorist Tribesovo ponudbo, ce le nisi iz prekmurja:D
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Vcas se splaca tud dalec pelat avto ...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

TribesMan napisal/-a:Tole so ene težke mučke...

Če imaš čas danes zvečer in se ti da pripeljat do Hotinje vasi (pri Slivnici), se lahko dobiva in bova šla s priklopljenim računalnikom na testno vožnjo, da vidimo kaj se dogaja.
Edino tako imaš nekaj šans da se bo videlo kaj je res in kaj ni...

Tisto o 400 barih ne verjamem... Če bi blo to res, bi avto kadil ko prasec, in bi bil brez moči.
Kadi nena nič, tud preden mi je ta "diza" šla je čist malo pokadil ampak še to, ko sem ga vredu zahodil pri kakem prehitevanju. Zaj pa kot, da je bencinc, čis nič.
Navor ima in med 2000 in 3000 oratov fajn potegne pol pa do max 3150 in niti milimetra dalje.

Jao, da bi prej videl bi res prišel. Se pa priporočam za ju3, če le imaš čas.
Tam nekje od 15h pa do 18:30 najkasneje. Daj mi na ZS pošlji telefonsko in sporoči kdaj bi lahko, da se čujema prej in, da vem kje te najt.

So težke mučke ja. Petrovčičevi fantje .. Sošolec iz srednje šole in kolega še kr nekaj let za tem, dela tam zaj 11let pa mi reče sprve: Pumpa je hin.

Daj mi prosim javi, če maš ju3 čas sicer pa sem vozn in lahko kak drug dan tud. Ti samo napiši "fraj termine" Jaz sem iz Dupleka in sem v 20min pri tebi ;)

Hvala za ponudbo ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Žal je bila ponudba samo za danes, ker sem slučajno danes tukaj na "obisku pri tašči"...

Prej kot čez 14 dni me ne pričakovat na štajerskem. Edina varianta je Ljubljana, kjer delam... žal.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

TribesMan napisal/-a:Žal je bila ponudba samo za danes, ker sem slučajno danes tukaj na "obisku pri tašči"...

Prej kot čez 14 dni me ne pričakovat na štajerskem. Edina varianta je Ljubljana, kjer delam... žal.
Aaa.. jebiga onda ;)

Hvala vseeno ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

TribesMan napisal/-a:Edina varianta je Ljubljana, kjer delam... žal.
TribesMan, a imam jaz mogoče kakšno šanso, za priklop na tester in vožnjo, moj največji problem, ki me res zelo matra je sledeči, da je moja alfa 2.4 JTD 110KW dobesedno mrtva do 1800rpm (od oka), po teh rpmjih se ji pa začne cufat in gre zelo dobro...ob vsem tem me pa zelo moti, da kadi in to zelo, sploh k dam gas do konca (črna zavesa se naredi za avtom) :?:

Torej EGR je programsko blindiran, check engine lučka ne sveti, LMM je očiščen, mali servis je narejen pred letnim dopustom.

Kaj bi lahko bilo ?

p.s.: Tudi jaz delam v LJ :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vsak ima šanse... sam pripeljat se more do mene :D

Težko pa rečt kaj bi bilo, bi rabil videti številke z računalnika.
Ali je EGR samo elektronsko izklopljen ali tudi mehansko blindiran? Če je samo prvo, je lahko "zaštekal" v delno odprti poziciji, potem so pojasnjeni vsi simptomi...
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

TribesMan napisal/-a:Vsak ima šanse... sam pripeljat se more do mene :D

Težko pa rečt kaj bi bilo, bi rabil videti številke z računalnika.
Ali je EGR samo elektronsko izklopljen ali tudi mehansko blindiran? Če je samo prvo, je lahko "zaštekal" v delno odprti poziciji, potem so pojasnjeni vsi simptomi...

Tist pa res ne vem v kakšnem stanju se EGR nahaja. :)

Kam se je treba pripeljat ? 8)
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2003 prodana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2002 zamenjana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2005 kupljena
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

V Ljubljano med tednom popoldne...
Odgovori
  • Informacija