P0190 Error code - sorodna težava, druga stvar.

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

FuelRail senzor fault or no signal

Sem ga zamenjal in še vedno mi javlja napako "no signal"
-testiram z ECU scan. Tem originalnim in KKL kablom (Thnx za navodila Tribes ;) )


Sem razstavil konektor senzorja ker se mi je zdelo, da bi se lahko kabli prekinlili zarad prekomernega snemanja in nameščanja in sem jih odrezal za 4-5cm vstran in prilotal nazaj, raztegnil jezičke, da ima za ziher stik, sestavil konektor in še vedno ista napaka.
Sem htel sledit tem kablom, da bi videl če je kje kaj prekinjeno a jih zgubim. Nevem kam pridejo priklopljeni. Ve kdo??
Ne rešim se lučke in avto mi gre samo do 3000 obratov. (že 3 mesce)

Zanimivo je dejstvo, da mi ga program "bere" in dejansko očita tlak iz njega. od 400bar v prostem teki to 990bar pri 3120 obrati In ko dam primerjalno z "Desired preshure" sta skor identična skoz cel čas.

Iskal sem po našem forumu, iskal sem po UK forumu... kjer koli. Vsi in vsepovsod pravijo, da je treba senzor menjat.

Nikjer nisem našel ob tem še kake druge napake.

Tlačni ventil pa je odprt na prostem teku 19.4% povprečno (niha) Je preveč, premalo??

Če kdo ve kam gredo ti kabli, bi prosil, če mi lahko pove. Ali če ima kdo še kakčno idejo.
Sem tik pred 5L bencina pa vžigalniom, ko pogledam avto.
Zadnjič spremenil Q_4, dne Po Dec 02, 2013 11:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pomojem maš zabasan en injektor in računalnik zaznava pulziranje pritiska goriva.

Probaj s "šalčkami" na povratku iz injektorjev primerjati kateri injektor odstopa...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Ok nisem vedel, da lahko dela to zarad tega.
Niti pomislil nisem ker pravi "no signal".

Si mi dal za mislit ravno nasproti del.
Ker sem jih čistil pred cca 3mi tedni mislim, da bodo kr "sprani" pa preveč vlivali, ker 1, 2 in 5tka najbolj tolčejo. Še najbolj 1. Kot, da bi ga s kladivom nabijal spod gor. Dočim tretji pa je čist tih. Po sliki sodeč je tud zažgan:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 057&type=3

Ok.. zakaj ne gre iz FB zalepit slike sem ali dal Linka za sliko ?? Zaj sem dal cel album zopet...
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Na povratke iz injektorjev šalčke in gledat kateri injektor vrača preveč/premalo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

TribesMan napisal/-a:Na povratke iz injektorjev šalčke in gledat kateri injektor vrača preveč/premalo...
Čakaj zaj, da kuplongo menjam. Mi je torno oblogo razcefralo ven, zašopalo okoli listnih vzmeti v košu katere so mi je ležaj zagrabie in ta mi je odtrgal lamelo iz osi menjalnika od tornega dela. Še dobro, da nima stare lamele enomasnega vztrajnika, ker bi mi fedrce zrazmetalo po košu in bi kera lahko še celo kaj prebila.

Kaj pa se ECU scanerja in kabla tiče pa imam sledečo težavo.
Ne poveže se mi na ABS. Do zdaj samo 1× Sem pa povezal pine 1,3,7.
En senzor mi ne deluje. Števec mi pada na 0kmh in lučka za abs se mi ob tem vklopi.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Obnavljam eno vprašanje, sicer ni za Alfo in je za Citroena C5 2006 1.6 HDI Tema je sorodna in na prvi pogled vbrizg tud. Je tud commonrail in ima prekleto podoben sistem kot naše Alfe. Bi reko, da je skor isti.

Rabim opis kaj pomeni kaj.

-šalčke na injektorje povedo kolk spušča v "steblu" injektorja al kje drugje?? Ju3 bom jih sprobal to. Pobiram informacije, da vidim kak odreagirat, po simptomih.
-poslušanje injektorjev glede "detonacij (tistih tk-tk-tk), ko se jih čez šraufnciger sliši pa pove kaj?
Pomen tišjih in glasnejših bi rad vedel.
C5 ima zelo podobne Bosh injektorje kot naši dizli in 1. se ne sliši nič (tk,tk,tk..) 2. je enako kot 4, 3. je pa čist rahel "tk,tk,tk...
Na izpuhu pa, kot, da bi se rahlo vohala nafta, ko pa ga pohodiš, če stoji en čas na štangasu, pa belo puhne ven in se zavoha nafto.
Avto ne vergla dolgo, vendar dalje kot ob nakupu pred 3mi leti.
Ugibam: 1 in 3 imata padec tlaka, ker 2 in 4 preveč puščata (vonj nafte)
Ali pač 1 in 3 ne puščata dovolj, sistem kompenzira (EDC16) in hoče izravnat tlak in ga dviguje ter s tem "zaliva z nafto" ??? (ponovno vonj nafte)
Nimam pojma...
Nimam LEXIA 3 kablovja. Se da s čem drugim pogledat? (ELM + keri program)

Ja injektorji, nekaj je narobe z njimi, to definitivno vem, vendar me zanima vaše predvidevanje kak je keri "že bogi" - na kak način.
Da vidim, če se splača dat obnovit ali kupit druga 2.

...na predel "belo puhne ven"
-ne zmanjkuje vode, ne nabija tlaka v sistemu, ne smrdi iz sistema, ni olja v antifrizu, ni bele smetane pod pokrovćkom... Tesnilo glave je celo. Brez dvoma.

Na kratko:
-pomen puščanja na povratni vod (malo, veliko, kaj pomeni točno in kje spušča)
-detonacije, če se je ne sliši, če je povprečna ali če nabija kot bi s hamrom tolkel.
To bo to kaj bi rad vedel.

Prosim za neko "kmečko" razlago ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Se res nobenem ne da v dveh stavkih odgovorit?
To je to in to, to pa je tak in zato.. ?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija