Q_4 napisal/-a:500€ za 30hp pa ne dam. Pa mislim, da gre več. sem slišal tam nekaj čez 250. Če gre Q4 4cilinder 16v na 248 iz 184.
Turbo na 166 je res mali gori. To drži ja. Se pa dobi kit na e-Bayu, za te naše tubine, z povečanim kompresorskim delom. Torej ventilatorček in polž. Baje se niti ne rabi dat balansirat, ker je ta ventilator tolk lahki, da se ne pozna masa. Spravijo pa ven tam 2,2 bar.
Cca 1,5 mesca nazaj sem zasledil to ampak ne najdem zdaj.
Kaj pa pričakuješ od stock 12 ventilskega motorja z premalim turbojem in ICjem? Pusti kar si slišal, stock turbo zdrži max 1,4bar in glede na to, da ima tam 280-300CFM pretoka in glede na to, da če ga odpreš na 1,4bar imaš prirastka 0,6bar, je to težko dosegljiva cifra samo s čipom. Tudi če dvigneš rev limit na 7500rpm ti nič ne pomaga, ker stock turbo ne bo mogel filat 1,4bar do redline...
Aja, pa stock 155 Q4 ne spraviš na 250ps samo s čipom! Je pa res, da ima stock 155 Q4 večji turbo in serijsko isto nastavljen boost kot V6TB.
Dobi se marsikaj ja. Imam ta Big16G upgrade kot omenjaš... se pravi večji kompresorski del iz stock 58mm na 68mm. Je pa res, da moraš prvo menjat stock garrett turbo z mitsubishijevim turbojem iz prve generacije 164ke, pa še potem ne paše upgrade direkt, ker se mora CHRA priredit, da dobiš not večji kompresor, aja pa še rebuild kit rabiš, ker je stock TD05H-12B mitsubishijev turbo t.i. "flat back", Big16G kit pa "super back" in rabiš drugačen potisni ležaj pod kompresorjem, če ne, ne gre skup... Balansirat pa ne rabiš, to je res! Ampak ne zato, ker je lahka masa, ampak zato, ker je že zbalansiran in če ga daš na isto mesto kot je bil stock kompresor, potem ga ni treba ponovno balansirat.
Hm... možno da gre na 2,2bar. Jaz imam trenutno na 1,9bar pa za enkrat še laufa. Če imaš drugačen potisni ležaj (t.i. performance thrust bearing kit"), katerega dobiš v enih od rebuild kitov, potem bi naj zdržalo do 2,8bar.
Res je, ne primerjat Q4 z V6TB, ker pri Q4 moraš menjat pol motorja da zdrži 300PS, V6TB ga pa zdrži s stock bati in ojnicami