Najprej se mi zgodi tole
to pokrpam.
Nato se po ene 15km (malo bolj divje voznje) se tole
Zdaj nevem al to cevi ze tok slabe (302000km) ali pa dihtunga na glavi. Sta mi pa obe sle ko sem zamenjal pokrovcek na ekspanziji ker je prejsnji puscal. Verjetno pritisk nima kam in potem cevi najsibkejsi clen. Nevem pomoje glava mnenja ?
A da bi bil pokrovcek jah seveda je mozno zacelo se je od takrat. Samo stari je pa toliko puscal da si po 10km voznje rabu nalit 2l.
Obstaja kaksen test da se preveri ce je tesnilo na glavi?
Lahko prosim kdo preveri katalosko teh cevi ker v eper ne najdem se pravi ta T clen in cevi so verjetno skupaj ne gre narazen. Ker je cev proti termostatu porozna in bo tudi sla
sofoiks napisal/-a:A da bi bil pokrovcek jah seveda je mozno zacelo se je od takrat. Samo stari je pa toliko puscal da si po 10km voznje rabu nalit 2l.
Obstaja kaksen test da se preveri ce je tesnilo na glavi?
se dobi eno pipeto čez katero malo hladilne potegneš ven in se obarva zadeva če vsebuje izpušne pline voda...
Pomoje bom dal samo bakren T clen ter cevi med sabo povezal tako. Edino tisto ki je preparela je itak ravna in lahko uporabim katerokoli z pravim fi. To bi bila resitev za 10€ ker 200€ hju
Tesnilo na glavi lahko preveris na dva nacina: preveri ce je olje cisto, mrzu motor zalaufej odpri posodo za hladilno in glej ce se delajo mehurcki, ce se ne, zapri posodo pejt na pir. Ce se kupi 6pack.
Ce je slucajno pocen blok kje na cilindru in tekocina izhlapeva, bi avto mogu belo kadit.
Nikjer nimajo cevk .
Tako da sem narocil na alfa servisu vrhnika baje dobijo v torek. Sem se pokrovcek narocil pa da vidimo.
Sem se pa danes vozil z odprtim cepom na ekspanziji je seveda vse ven vrglo vodo, ker je vrela.
Zato sem spet dal original pokrovcek ceprav ni ok in na full gretje (zunaj 30C) in je bilo vse normalno.
Mogoce pa bo na koncu za vse kriv neoriginal pokrovcek in pa malo slabe cevi. (Se zmeraj upam da je tesnilo glave OK).