Desired Air Intake Quantity

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Pozdrav!

Namreč se mi občasno na trenutke za pol sekunde do ene sekunde pri srednjih obratih prižiga lučka za motor\injektorje(100kw). Nato sem naredil test ... 17 pravzaprav in se mi med tem ni niti 1× prižgala. Ponavadi, ko je zelo vroče "štrajka" ampak mi ni ravno sred gužve za divjat z netbookom na sedežu :wink: torej sem "testiral" po 0:00h

Testi

Mislim, da ne zgleda stanje tak slabo, razen DESIRED AIR INTAKE QUANTITY.

Zakaj daje tak rezultat, če vem, da je znal držat kr vzporednico z dejanskim pretokom. Ni mi jasno.

3 Slike:
Prva (tukaj se vidi, da še krivulja nekaj na približno vstraja z dejanskim, pol pa se ji utrga in začne po "svoje". Ko moja baba, ko ji rečem, da grem in nevem kdaj pridem...
Slika

Druga pol se še malo nazaj drži ampak je čist OFF že :D
Slika

Tretja (4. prestava od 2000 - skor 5000 ) Tu pa je, ko pridem nazaj. Ko me vidi je v "plafonu" :D
Slika

To me zelo čudi.
Lučke za napake pa že dolgo nisem videl. V dveh tednih pa sem zaj 4× brisal napako.

Za LMM mi napiše "intermittent" - s prekinitvami. Sem pa pozabil zapisat kodo napake. In vsakič, ko mi za LMM napako zazna še mi izpiše za Boost Preshure Sensor - Signal Low - Warning light was NOT activated. Torej je lučka za neko zbrko pri zraku predvidevam.

Hvala za izčrpno branje :D

(tribes: ne uporabljam več "O" mape, ker je res bila owerboost death trap)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Imaš EGR blindiran, ker tko na prvo oko bi rekel da je aktiven? Ko gledam tvoje loge pospeševanja iz nizkih obratov se mi zdi kot da ima avto ogromno turbo luknjo. Mogoče ti EGR nagaja.

Številke za pretok zraka so popolnoma normalne drugače (gledano na zadnji graf). Še vedno pa kr konkretno overboosta... A ti kej mehansko šteka na turbini al kaj?

Drugače pa si drugič točno zapiši številke napak preden brišeš.

Lahko da je kaj narobe s senzorjem pritiska in potem to posledično vpliva na izračun količine zraka...

Desired airflow pa je brezpredmeten parameter. To je za aktivacijo EGRja, ne rabi "točno sledit" dejanskemu pretoku zraka.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

EGR: Ja res je. Delovanje se sliši pri spremembi zvoka motorja na štandgasu in brni ko avto vgasnem. Če je blindiran pa mi ni za preverit, ker je to ta na kolektorju in ima imbuse dokaj rjave. Ni se mi za ubadat z odtrganimi šraufi. Kaj bi bilo bolje, da bi preveril? In kaj bi bilo bolje, da ga odprem ali nazaj blendiram?
Turbo luknja: em .. držal sem ga na 2000 z čist malim gasom pa potem pritisnil v pod sekundo pred tem pa kliknil snemanje grafa in se je turbo moral zagnat. drgač že dela skor na max pri 1800.
Bi bilo bolje, če bi ga že pri 1200 zahodil v pod, ne?

To za zrak se je men tud zdelo OK, da overboosta sem tud imel občutek, ampak mapa "O" je pa katastrofa. V teh pogojih bi bilo 70/30 da bi pri 3800 zagorela lučka za napako.
Če bi mehansko štekalo? Misliš to na tlačno sondo za regulacijo loput ali same lopute na turbini? Nevem, možno... Turbo pa kot sam nima ama nič lufta. Ravno tolk, da se ga občuti, premikanja skor ne opaziš.

MAP.. morda. Sem ga čistil, morda na napačn način :D
MAF cleaner pa not šprical dok ni čisto priteklo, posušil na soncu in nazaj zmontiral. Jaz imam onega z luknjo - starega.

Ok, za "desired" se potem več nerabim obremenjevat, ali?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Torej je EGR zelo verjetno še original in ne-blindiran. Mogoče ti kdaj občasno šteka. Zablindiraj ga pa boš videl. Šraufi načeloma nebi smel bit problem.

Za turbo luknjo sem mislil 1. in 2. sliko, kjer je videti kot da pretok zraka narašča zelo počasi. Zdej nevem kakšna je bila vožnja, samo če je bil gas do daske, pol to neki ni čist OK.

Za štekanje mislim to za regulacijo VNTja na turbini. Lahko da je malo "počasna" zadeva.

Desired airflow pa pozabi...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Hja bom probal blindirat. Ga morem "izklopit" v mapi?

1. in 2. slika nista gas do daske. Tam sem samo želel izpostavit graf "desired air..." nič druga. Izrazito se je vidla krivulja kak je mimo. Je bila pač vožnja iz rondoja pa malo ravnine in ovinek. Niti poln gas ni bil.

Ja Turbo sem imel pred 3emi mesci doli, ker sem auspuh popravljal, ampak ne narazn, tak, da bi šraufi mogli it odšraufat. Bom mogel z dortpiršno sčistit vse in nazaj skup nardit (ni ravno lahko sornike, valčke, obroč in vse loputice na enkrat v enem zamahu vredu skup spravit ;)

OK, na "desired...." bom pozabil ;)

Najlepša hvala ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija