Pozdrav!
Namreč se mi občasno na trenutke za pol sekunde do ene sekunde pri srednjih obratih prižiga lučka za motor\injektorje(100kw). Nato sem naredil test ... 17 pravzaprav in se mi med tem ni niti 1× prižgala. Ponavadi, ko je zelo vroče "štrajka" ampak mi ni ravno sred gužve za divjat z netbookom na sedežu torej sem "testiral" po 0:00h
Testi
Mislim, da ne zgleda stanje tak slabo, razen DESIRED AIR INTAKE QUANTITY.
Zakaj daje tak rezultat, če vem, da je znal držat kr vzporednico z dejanskim pretokom. Ni mi jasno.
3 Slike:
Prva (tukaj se vidi, da še krivulja nekaj na približno vstraja z dejanskim, pol pa se ji utrga in začne po "svoje". Ko moja baba, ko ji rečem, da grem in nevem kdaj pridem...
Druga pol se še malo nazaj drži ampak je čist OFF že
Tretja (4. prestava od 2000 - skor 5000 ) Tu pa je, ko pridem nazaj. Ko me vidi je v "plafonu"
To me zelo čudi.
Lučke za napake pa že dolgo nisem videl. V dveh tednih pa sem zaj 4× brisal napako.
Za LMM mi napiše "intermittent" - s prekinitvami. Sem pa pozabil zapisat kodo napake. In vsakič, ko mi za LMM napako zazna še mi izpiše za Boost Preshure Sensor - Signal Low - Warning light was NOT activated. Torej je lučka za neko zbrko pri zraku predvidevam.
Hvala za izčrpno branje
(tribes: ne uporabljam več "O" mape, ker je res bila owerboost death trap)