Nihanje obratov 3.0 V6 12V v čolnu

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Na prvi pogled je enak tako, da ne morem reči ne ja ne ne. Če se ne motim in če sem si prav zapomnil je en kontakt vodoraven drugi pa pokončen. Ne me držat za besedo. V zadnjih dneh sem preveril vse meni vidne konektorje tega pa priznam nisem opazil.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Bi bil tako prijazen in nardil en posnetek kak to vžge in lavfa? Magar kak tut gre v delovanju? Bi blo res zanimivo videt in slišat 3.0 V6 v čolnu :D
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lahko posnamem a ni nič posebnega. Ni takega rohnenja kot se pričakuje. V bistvu je bolj tih motor od vseh ostalih Mercruiser motorjev. Treba je občutit moč, ki pa je taka, da je še mene na trenutke strah, sploh, da me s čolna ne odnese :oops:. Takrat moram bit res previden itak pa ne dirkam. Lahko se enkrat dogovorimo pa preiskusimo.

Drugače pa motor sedaj dela čisto drugače čeprav sem ter tja še vedno malo zanihajo obrati ne pa tako kot prej. Do sedaj mi je v zadnjih treh dneh vsega enkrat crknil prej pa skoraj vedno. Moram še očistit motorček prostega teka. Problem je, da ni časa pa še problem je šraufat na čolnu ker žge kot pri norcih.
Malo celo sumim na vodo v rezervoarju saj je le ta iz Inoxa in če ni poln se v njem dela kondenz. To imam rešeno z separatorjem a na jesen ga moram temeljito sčistit.
Mogoče se v soboto zapeljem dol, da poštimam še motorček prostega teka saj grem 16. 8. že na pot z njim.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Glede nihanja obratov, na 24v, ki je sicer novejsi motor, je bila kombinacija izklopa akumulatorja in kontakta brez vziga ter pote vziga z gasom za resetiranje spomina. Mogoce kdo kej ve, ce dela to tudi na 12v motorju?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 68&start=0
v drugem postu je postopek, ki je deloval pri meni, lahko probas, skodit ne more :)
lp, P
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ta 15min odklop akumulatorja za reset poznam. Za ta daljši postopek pa še ne. Sedaj sem akumulator odklopil za teden dni pa bom videl kaj bo potem. Do konca septembra bo tudi tako OK potem pa čoln pripeljem v Lj. v Šiško pa se lahko kdo povabi na pivo pa kakšno rečemo.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lepo je videt tud kaj takega na morju :)

Drugače pa tale star V6 nima ECU-ja, ki bi se učil in bi se ga dalo kaj več resetirat kot se vsakič sproti pri zagonu - torej oklapljanje in priklapljanje akumulatorja ne bo spremenilo ničesar. Čiščenje sesalne lopite in vseh priteklin, češčenje "motorčka" prostega teka in mazanje le taga pa bo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Dopust je mimo zato bi rad saniral to zadevo z poškodovanim konektorjem a sem spet naletel na težavo. Na servisu ga ni mogoče dobiti zato se spet obračam na vas, če se morda komu kje kakšen valja in mi ga je pripravljen prodati.

Slika

Hvala že v naprej,
Boštjan

041 711 228
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Jaz sem ga dobil pri enemu prodajalcu rabljenih delov. Odščipnil pa sem ga skupaj z 10cm žic kar iz kablaže za injektorje. Sami konektorji se razlikujejo le v barvi(črni). Malo spajkanja in izolacije in težave se niso več vrnile.
So pa ti konektorji zelo pogosti v avto industriji, tako da ne rabiš gledat samo alf, skoraj vsi avti iz 90-ih let so jih imeli.

Če pa boš iskal novega, gre pa za konektor proizvajalca AMP(TE Connectivity) iz družine "Junior Timer" oz. "Junior Power Time" - JPT.

Poglej si še tole ebay dražbo, na kateri je ravno tak konektor, kot ga iščeš.
Emperor of The Dark Realm
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

alfafil napisal/-a:Neverjetno da tako malo pije.Brat ima 7,7 metrov dolgega skandinavca s V8 motorjem.V osnovi je to 5,7 kubični motor kot v corveti,samo da ni navit,ima 220 KM,fergazer,pa pod 20l ne gre,gre tudi 60l na uro,saj potegne nekjer do 55 vozlov.
Drugače,lahko preverim,ko pridem v nedeljo s dopusta,mislim,da imam teh konektorjev malo morje,rabim za biznis,ki ga delam za brata.Če rabiš,ti enega odstopim,ker imaš AR v barki :wink:
Zakaj ne bereš moje poste :D :?:
Tole rabiš,kaj misliš koliko jih je v vrečki :D :?:
Rabiš tudi fastone,imam cele kolute?!
Slika
Slika 8)
Odgovori
  • Informacija