Ventilator kabine (FL)

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Vas razumem. Jaz sem ga tud lani pozimi menjal, ko so bile vse plastike še trše. Čigava pogruntavščina je bila to, nevem, je pa idiotska. Pa cevi za klimo tam PREKO speljat je tud huo smotana odločitev.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Ve kdo mogoče kolk amperske varovalke so nad ventilatorjem pri pred FL verzijah? Varovan je verjetno +12? Ali sta dve? Trije manjši pini na konektorju ventilatorja kakor gledam po ELearnu so samo signalni +0,5V?

Razmišljal sem da bi dal dodatne varovalke ker izgleda pri FL motorček prej skuri konekotor. Varovalko pa sploh ne vem ali ima ali ne za +12??
Kako vem... danes sem še enkrat vse razstavljal ker je skurilo tisti konektor pri ventilatorju. Ventilator sem seveda dal drug.


Je bilo pa zaradi 2eh vijakov manj hitro opravljeno. Ohišje lopute je privito samo s tremi vijaki na BOX. Sedaj gre tudi pri JTDm ki ima najmanj prostora z nekaj akrobacijami loputa in zatem posebaj še BOX ven brez ostranjevanja enote, brisalcev in pa požarne stene. Še 1x se ne morm načudit kako jim je uspelo tako zakomplicirat v originalu :roll:
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Katastrofa je to ja.
Pri men je varovalka za ventilator spredal pod šipo.
Na levi strani varovalk 20A v drugi vrsti, tam ko sta samo 2. ena na levi in ena na desni.
Je pa seveda tud odvisno kak je keri avto sestavljen, ker so te naše alfe individualne :D
Vsaka drugačna :D
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

OK hvala :cheers:

Ja to je res... Je precej razlik že PRE FL/FL potem pa še razlike med motorji in verzijami motorjev :D No vsaj ventiletor je enak vse od začetka do konca :lol:
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

xxxx
izistyle
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 502
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0

meni ventilator normalno dela, samo nek čuden smrad(kot bi šmelcala elektronika) ven prihaja.
Kaj bi to bilo?
Začetek konca?
#-o
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Lahko so 3 opcije.
Če se žge varovalka + napeljava
Ventilato oz dejansko sama regulacija le tega
alenator. Če so slabe mase ali slab (+) na vezni ali oksidirane kleme na akomulatorju.
Sem pa že 1× ugotovil, da zna jermen smrdet po zažganem, če je napenjalec bolj bogi.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
izistyle
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 502
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0

morem razfookat tam ko je varovalka pod šipo da vidim, samo zakaj se to žge?
Je napeljava v hurcu že iz štarta?
Bi blo pametno zamenjat kable? večji kvadrat?
Je pa res da mi v štand gasu pobere kar 100 obratov ko zalaufam ventilator.
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

Fantje, imam sicer eno delno OT vprašanje, pa vseeno, da ne odpiram nove teme. Moj ventilator sicer dela B.P., se mi pa včasih pojavi napis Climate control faulty. Dela pa praktično vse. Napiše pa v 99% primerov, če ventilacijo izklopim z gumbom OFF, potem pa ponovno prižgem, recimo ko naslednjič štartam avto. Če izklapljam ventilacijo po postopku najprej ECON, potem pa ročno znižam ventilator na 0, ne izpiše nikoli nobene napake. Tudi smeri pihanja delujejo. Kje lahko tiči gremlin? Je možno da je premalo plina? (čeprav za to mislim da bi kar senzor pritiska plina poskrbel, da se kompresor nebi vklopil)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Preglej če so vse varovalke cele. Jih ima kar nekaj povezavo na klimo.

Sicer pa meni ne izpisuja klima nobene napake. Sem imel izpraznjen plin nič. Enako ko sem odklopil aktuator lopute zun/not. kroženja. No takrat je včasih preprosti zmrznil prikaz hitrosti vent. na ICSju. Čudno res :roll:
Altmann

Glede te napake sem ze skoraj doktoriral, a ugotovil se nic konkretnega. Se pa meni to pojavla le ob vlaznem vremenu, in oz. pri nizjih temperaturah. Pred 1 mesecem sem menjal pecko in spotoma pregledal se vse napeljave in kontakte.
Moram pa se napolniti klimo in bom spotoma menjal se Susilno patrono (moznost je, da je Silikagel v patroni ze delno razpadel in masi pretok plina).Druge ideje pa nimam vec..
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

Kaj pa sami spoji pri varovalki? Dobro preglej pri meni je bila varovalka bolj ohlapno notri in je ze zacelo malo topit tam okoli. Delal je samo je verjetno zaradi slabega stika napetost ali upor nihala in je zaznal kot da ventilator ne dela. Lahko se malo tiste rdece releje premenjas med seboj imajo iste vrednosti da vidis.
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

TopFlink; kolko pa pride sušilec klime za 166ko?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Tastar, jaz sem dal za Kappo malo več kot 10€, če ne kupiš ravno v FLAR embalaži! V primeru FLAR embalaže pa bi bila cena 140+€!

V obeh primerih pa je sušilni filter proizvajalca Hella-Behr!
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Jaz sem dal za sušilec za mojo 22€.
Saj govorimo za ono aluminiasto, tulčasto stvar spredaj pri hladilniku, ne?
Bill pa je v FLAR embalaži.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija