zamenjava motorja

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

A je kdo delal menjavo motorja na primer ,kupim motor jtd in ga dam v alfo turbo.Če je sploh to moźno zaradi raznih priključkov in kablov.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pozabi, zamenjat bi moral pol elektronike in 3/4 električne napeljave v avtu, če hočeš da bo delalo tako kot je treba. Ni vredno truda.
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

Ce si lahko sposodim temo :)

Imam103kw motor zdaj ce hocem dat not 110kw racunalnik rabim kaj.
Racunalnik, kljuce in pac tisto skatlico za branje kode kljuca.
Ko je to narejeno pa se do tribesa za vpis injektorjev.
Je to vse ali moram se kaj vzet z donatorke?
Hvala
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Računalnik motorja, body computer, ključe...

Načeloma lahko pa samo vzameš svoj ECU, odlotaš ven eprom kjer so kode ključev injektorjev in ostale kozlarije, ga nalotaš v nov ECU in voila :P
Lucky_Boy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Sep 21, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

trafo66 napisal/-a:Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
ti bi zarad ojničnih lezajev zamenjal motor kr z jtd? potem bi vsak 1.5dci bil v kesonu. razdri spodn del, spoberi dol lezaje, poglej kaka je glavna gred.... zamenjas lezaje in gasa dalje.

vsaj ce sem te jas dobro razumel, ker je tvoj post tesko berljiv
Fiat bravo 2.0 20V Turbo
Alfa 156 2,4 JTDm
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Lucky_Boy napisal/-a:
trafo66 napisal/-a:Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
ti bi zarad ojničnih lezajev zamenjal motor kr z jtd? potem bi vsak 1.5dci bil v kesonu. razdri spodn del, spoberi dol lezaje, poglej kaka je glavna gred.... zamenjas lezaje in gasa dalje.

vsaj ce sem te jas dobro razumel, ker je tvoj post tesko berljiv
Kak pa veš, da so ojnični ležaji fuč? Zakaj pa nebi mogli bit glavni? Motor ropota? Pritisk olja si meril kje, kdaj in s čim? Ker avto nima števca za pritisk olja...
Res je, da ponavadi zagrabi ojnični ležaj, vendar sem že videl, da so bili ojnični kot novi, glavni pa tak fuč, da je bilo potrebno zamenjati blok.
Najlažje je, da vzameš manometer, ga zmontiraš na visokotlačno cev, na koncu daš holender in prišraufaš v 4-5-6 glavo direkt pod tuljavo. Tam ima turbo mazanje in tam je najbolj dostopna točka za merjenje pritiska olja na tem motorju. Če bo pritisk olja ob mrzlem zagonu pod 1bar, je spodnji del fuč. Menjava ležajev verjetno ne bo nič pomagala ker bo spet ribato. Ta motor mora imet pri mrzlem zagonu od 6bar naprej. Ko je pa na 90°C pa 1-2bar na štandgasu, da lahko poveš da je spodnji del motorja v nulo...
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

Emm en je na pozarni steni to je verjetno cpu motorja. Kje pa je drugi :D ?
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

peruccy napisal/-a:
Lucky_Boy napisal/-a:
trafo66 napisal/-a:Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
ti bi zarad ojničnih lezajev zamenjal motor kr z jtd? potem bi vsak 1.5dci bil v kesonu. razdri spodn del, spoberi dol lezaje, poglej kaka je glavna gred.... zamenjas lezaje in gasa dalje.

vsaj ce sem te jas dobro razumel, ker je tvoj post tesko berljiv
Kak pa veš, da so ojnični ležaji fuč? Zakaj pa nebi mogli bit glavni? Motor ropota? Pritisk olja si meril kje, kdaj in s čim? Ker avto nima števca za pritisk olja...
Res je, da ponavadi zagrabi ojnični ležaj, vendar sem že videl, da so bili ojnični kot novi, glavni pa tak fuč, da je bilo potrebno zamenjati blok.
Najlažje je, da vzameš manometer, ga zmontiraš na visokotlačno cev, na koncu daš holender in prišraufaš v 4-5-6 glavo direkt pod tuljavo. Tam ima turbo mazanje in tam je najbolj dostopna točka za merjenje pritiska olja na tem motorju. Če bo pritisk olja ob mrzlem zagonu pod 1bar, je spodnji del fuč. Menjava ležajev verjetno ne bo nič pomagala ker bo spet ribato. Ta motor mora imet pri mrzlem zagonu od 6bar naprej. Ko je pa na 90°C pa 1-2bar na štandgasu, da lahko poveš da je spodnji del motorja v nulo...
pri 240 na avtocesti je začelo v enakomernih presledkih ropotat..lučka za olje se ni prižgala.ko se je avto ohladil je delal čist normalno in ko se segreje spet nekaj ropota.na mrzlem čisto nič.
menjalnik je odmontiran in vztrajnik ni kritičen edino lamela je malo iztrošena ampak ni razpadla.
slišal sem,da ni enostavno odspodaj odpreti motorja.
mojster,ki šraufa alfe je rekel,da bi dobro bilo imet pripravljen drugi motor .tega drugega sem našel ampak ga ne upam kupit,ker ga ne morem sprobat.tak,da bi najraje popravil tega mojega.
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Se pravi je ležaj že začel počasi grabit. Temperatura motorja je šla kaj gor v tem času? Lučka se ni prižgala tudi ko si se ustavil? Logično da ima vsaj 0,5bar pritiska olja pri taki brzini (pod 0,5bar se prižge lučka za slab pritisk), tako da to nič ne pomeni. Če bi bilo manj pritiska kot 0,5bar pri 240km/h, potem bi itak ojnica pogleda skozi blok. Če se je prižgala lučka ko si se ustavil, oz. ko je brnel na štandgasu, je bolj pomembno...

Pri taki brzini da začne grabit ležaj, lahko čakaš na najhujše. Če boš rabil samo nove ležaje in drugo glavno gred, boš dobro skozi prišel. Lahko se zgodi da je blok tudi dobil...
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

peruccy napisal/-a:Se pravi je ležaj že začel počasi grabit. Temperatura motorja je šla kaj gor v tem času? Lučka se ni prižgala tudi ko si se ustavil? Logično da ima vsaj 0,5bar pritiska olja pri taki brzini (pod 0,5bar se prižge lučka za slab pritisk), tako da to nič ne pomeni. Če bi bilo manj pritiska kot 0,5bar pri 240km/h, potem bi itak ojnica pogleda skozi blok. Če se je prižgala lučka ko si se ustavil, oz. ko je brnel na štandgasu, je bolj pomembno...

Pri taki brzini da začne grabit ležaj, lahko čakaš na najhujše. Če boš rabil samo nove ležaje in drugo glavno gred, boš dobro skozi prišel. Lahko se zgodi da je blok tudi dobil...
čist nič ni lučka niti žmignila.samo delal je avto podobno kot,da ne dela cilinder ali dva.ko je mrzel pa čisto tiho.niti temperatura ni narasla.skratka samo ta čuden zvok,ki ga ni znal majstr razložit.lih za to je rekel,da ležaji na glavni gredi niso ,ker zihr bi svetil pritisk olja.
ko ga je zjutraj vžgal je delal čisto lepo.Tud peljat se je šel.Ker jaz ,ko je na ac ropotalo sem ga v trenutku ustavil in ugasnil,ter poklical avtovleko.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

ko je men 156 V6 prijelo na ojnicnih, je malo poropotalo, potem pa sem naredil se 300 kilometrov (itak sem vedel, da bom mogtor menjal). Ropot je bil pa cisto identicen kot da bi drocnik ropotal in sicer v tgornjem delu motorja. Ni potrdil pooblascenec, ni bil ziher Alan pa tud Peruccy in njegov foter nista bla ziher, a je zgoraj al spodaj. Tak da po posluhu trdit, kaj je narobe pri "zaribanem" motorju, ...
pa nobene lucke za pritisk olja...
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

Nima veze moj ropot z ventili.ventile sem jaz uštimal sam.vsi majstri so vsake 3000 km samo štelali ventile in govorili kako so odmične slabe.v resnici je bil samo en dročnik stolčen.cena 20 eur.in ta je delal tk tk.ni šans ,da bi odmične krepale.
tist ropot je nekje odspodaj na moji.sprva sem mislil.da je menjalnik
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ko je meni zaribal motor na ojničnih in je eno ojnico odtrgalo, se je lepo slišalo ropotanje ojnice, ki je tolkla ob notranjost. Se je pa frekvenca povečevala z obrati.

Je bilo pa tolčenje tako glasno, da tega nisi mogel zgrešiti. Pravzaprav je čudno, da ni kaj prebilo.
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

Ja jaz sem slišal ta enakomerni ropot,tuf tup tup
Ampak zanimivo,da na mrzlem ni slišati nič.
Skratka avto je parkiran v starem podu in sem se odločil,da ga zapeljem k bratrancu,da podre mašino,ker me res zanima kako in kaj se je to zgodilo.
pa me ne bi to tolk mučilo ampak je alfica drugače kot nova.Škoda jo je v odpad.Karoserija je brez enega popravila barvanja in brez rje.Ima 6 brzinski menjalnik in vso opremo .
pred tistim ropotanjem sem dal jermene nove,šponar ,ki ni čisto poceni,vodno črpalko.
Skratka treba bo avto res popravit.

Če ima kdo mogoče tako mašino za prodat,se priporočam.
Odgovori
  • Informacija