Moderator: Tehnika moderatorji
ti bi zarad ojničnih lezajev zamenjal motor kr z jtd? potem bi vsak 1.5dci bil v kesonu. razdri spodn del, spoberi dol lezaje, poglej kaka je glavna gred.... zamenjas lezaje in gasa dalje.trafo66 napisal/-a:Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
Kak pa veš, da so ojnični ležaji fuč? Zakaj pa nebi mogli bit glavni? Motor ropota? Pritisk olja si meril kje, kdaj in s čim? Ker avto nima števca za pritisk olja...Lucky_Boy napisal/-a:ti bi zarad ojničnih lezajev zamenjal motor kr z jtd? potem bi vsak 1.5dci bil v kesonu. razdri spodn del, spoberi dol lezaje, poglej kaka je glavna gred.... zamenjas lezaje in gasa dalje.trafo66 napisal/-a:Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
vsaj ce sem te jas dobro razumel, ker je tvoj post tesko berljiv
pri 240 na avtocesti je začelo v enakomernih presledkih ropotat..lučka za olje se ni prižgala.ko se je avto ohladil je delal čist normalno in ko se segreje spet nekaj ropota.na mrzlem čisto nič.peruccy napisal/-a:Kak pa veš, da so ojnični ležaji fuč? Zakaj pa nebi mogli bit glavni? Motor ropota? Pritisk olja si meril kje, kdaj in s čim? Ker avto nima števca za pritisk olja...Lucky_Boy napisal/-a:ti bi zarad ojničnih lezajev zamenjal motor kr z jtd? potem bi vsak 1.5dci bil v kesonu. razdri spodn del, spoberi dol lezaje, poglej kaka je glavna gred.... zamenjas lezaje in gasa dalje.trafo66 napisal/-a:Ja potem nima smisla.Imam turbo bencinski motor in je res v dobrem stanju zgornji del,odmične ventili itd in karoserija kot nova,elektronika dela brez ene same napake ampak mi je verjetno uničen ležaj tisti,na katerem se obrača bat.Na glavni gredi niso narobe ,ker je pritisk olja ok in mi se ne ljubi podirat tak,da potem je najbrž najboljša varianta vzet rabljeno mašino enako.
vsaj ce sem te jas dobro razumel, ker je tvoj post tesko berljiv
Res je, da ponavadi zagrabi ojnični ležaj, vendar sem že videl, da so bili ojnični kot novi, glavni pa tak fuč, da je bilo potrebno zamenjati blok.
Najlažje je, da vzameš manometer, ga zmontiraš na visokotlačno cev, na koncu daš holender in prišraufaš v 4-5-6 glavo direkt pod tuljavo. Tam ima turbo mazanje in tam je najbolj dostopna točka za merjenje pritiska olja na tem motorju. Če bo pritisk olja ob mrzlem zagonu pod 1bar, je spodnji del fuč. Menjava ležajev verjetno ne bo nič pomagala ker bo spet ribato. Ta motor mora imet pri mrzlem zagonu od 6bar naprej. Ko je pa na 90°C pa 1-2bar na štandgasu, da lahko poveš da je spodnji del motorja v nulo...
čist nič ni lučka niti žmignila.samo delal je avto podobno kot,da ne dela cilinder ali dva.ko je mrzel pa čisto tiho.niti temperatura ni narasla.skratka samo ta čuden zvok,ki ga ni znal majstr razložit.lih za to je rekel,da ležaji na glavni gredi niso ,ker zihr bi svetil pritisk olja.peruccy napisal/-a:Se pravi je ležaj že začel počasi grabit. Temperatura motorja je šla kaj gor v tem času? Lučka se ni prižgala tudi ko si se ustavil? Logično da ima vsaj 0,5bar pritiska olja pri taki brzini (pod 0,5bar se prižge lučka za slab pritisk), tako da to nič ne pomeni. Če bi bilo manj pritiska kot 0,5bar pri 240km/h, potem bi itak ojnica pogleda skozi blok. Če se je prižgala lučka ko si se ustavil, oz. ko je brnel na štandgasu, je bolj pomembno...
Pri taki brzini da začne grabit ležaj, lahko čakaš na najhujše. Če boš rabil samo nove ležaje in drugo glavno gred, boš dobro skozi prišel. Lahko se zgodi da je blok tudi dobil...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov