Težek vžig zjutraj

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Imam AR166 2.4 110kw in avto mi zjutraj težko vžge. Potrebno ga je kar nekaj časa verglati da končno zalavfa. Ko zalavfa mi nekaj sekund utripa špirala.
MES pokaže napako bord relay, thermostarter or preheat.

Grelne svečke so bile pred kratkim menjane, tudi pomeril sem jih in so OK.

Odstranil sem tudi rele in ga odprl, ampak nisem videl nobene vidne napake, sem ga pa našprical z electric cleanerjem in nato pobrisal napako. Vozilo je nato čez dan vžigalo povsem normalno, (kar je bilo običajno saj je problem le zjutraj) kar je bilo neobičajno pa je bilo to da špirala ni več utripala.
No zjutraj pa mi je špirala spet utripala ampak presenečeno je avto vžgal takoj, je pa res da je bilo 4°C tako da lahko tudi zaradi tega, namreč od takrat naprej pri vsakem vžigu špirala spet utripa, zjutraj pa z težavo vžge.

Torej vsako jutro imam težave z vžigom, čez dan pa tudi če stoji dlje časa normalno vžge.

Mislim da sta dve opcije:
-slab rele
-slab akomulator?

Kako bi za sigurno preveril kaj je? Da ne kupujem na pamet.
PoliGlob nega vozil http://www.PoliGlob.si
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pusti avto čez noč stat in zjutraj izmeri napetost na bateriji. Če ni vsaj 12.5V je čist možno da je akumulator že na poti adijo.

Utripanje špirale pa vsekakor kaže da je nekaj narobe z relejem grelnih svečk. Lahko je težava tudi na napajanju releja. Preveri vse kontakte od varovalke do releja, če pa ne pomaga, pa lahko edino menjaš rele.
Uporabniški avatar
123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 1:09 pm
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004

Ko je meni utripala špirala nekaj 10 sekund po zagonu motorja, je FES pokazal napako releja za svečke, krivec za to utripanje pa je bila zanič grelna svečka. Najbolje je da snameš "konektorje" na svečkah in z ohm- metrom pomeriš vse svečke, pri meni je bila ena prekinjena. Ko sem jo zamenjal, je bilo spet OK. (edino zdi se mi da sem po menjavi svečke moral še resetirat napako da je špiralca nehala utripat)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Meni je spirala utripala zaradi slabega akumulatorja pa so bili rele in svečke povsem b.p.

Spirala in napaka na releju se kar hirto pokaže če avto ne kresne kot je treba. Vzrok pa je pomoje lahko čisto drug.

Me zanima kaj se zgodi če imaš npr. slabe šobe in ti dlje časa vergla pozimi. Ali lahko v tem primeru javi napako na releju? Oz. ali ima rele kakšno povezavo na diagnostiko sploh?
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Svečke sem tudi jaz najprej posumil, pa so vse ok.

Danes sem zjutraj polek akomulatorja priklopil še booster, pa ni bilo nič bolje, tako da akomulator po mojem ni.

Pa še to, tudi če avto večkrat "pogrejem" se pravi dam kontakt, počakam da špirala ugasne in par krat ponovim, ni popolnoma nobene razlike pri vžigu - to potem vrjetno prav tako kaže na rele?

Edino če je še kakšna napaka med napeljavo rele-svečke? So iz releja kabli vezani direktno na svečke? Če pomerim kontakte na releju in svečkah?
PoliGlob nega vozil http://www.PoliGlob.si
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Iz releja gredo kabli direkt. Najlepše vidiš delovanje s kakimi malimi tokovnimi kleščami.
Z ohmmetrom ni kaj dosti videt ker iščeš decimalke ohmov.

Daj za hec enkrat zjutraj pred zagonom (ko boš pričakoval težavo) priklopi na MES in spremljaj tlak goriva med zaganjanjem.
Če je še to ok, bi se bilo morda za vprašat če je s kompresijo vse ok?

Mojih jtd-jev (sicer 1.9) do -5°C nič ne predgrevam (takoj obrnem ključ), pa morda samo sekundo dlje vergla.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Ma kompresija je zadnja ki jo gledaš pri delujočem JTDju. Če ne pije olja je brezveze.

Vse druge stvari imajo tukaj večji vpliv. Kot si napisal tlak goriva pri zagonu, šobe, EGR pa seveda akumulator, svečke in rele
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Sedaj sem se še malo igral in ugotovil da je med relejem in eno svečo ni bilo stika, bomo videli če je to to, čeprav dvomim, mislim da bi 4 dobre sveče morale zadoščati za normalen zagon.

Še to, na MES zaženem test releja in rele klika, to pomeni da je 100% OK ali ni nujno?

Šobe kompresija in tlak goriva pa dvomim da bi bile vzrok, motor dela kot urca, težave pri zagonu pa so šamo takrat ko stoji 8h+
PoliGlob nega vozil http://www.PoliGlob.si
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Ok nove ugotovitve :D :D
Kot kaže je bil vzrok za uutripanje špirale res slab stik na konektorju ene svečke. Špirala se mi tako ne prižiga več, tudi danes zjutraj pri -3°C se špirala ni prižgala.

Klub temu pa vžig ni bil kot mora, ampak sem pa danes prvič prav čutil oz. slišal da akumulatorju zmanjkuje sape, saj je verglal zelo "počasi". Kot kaže je res to to, pa če prav mi je hecno da čez dan potem čisto normalno vžiga.
Napetost na njemu pa je zjutraj 12,2V.

Sedaj je notri 95Ah akumulator, je to OK? Ali naj posežem po še večjem?
PoliGlob nega vozil http://www.PoliGlob.si
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Vse nad 70ah more bit dovolj, ja ko je mraz akumukator po domace povedan stisne:-)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija